نه برای Solvang شورای شهر

من در اطراف افسران پلیس بودند که دوستان و همکاران پدر من است. او "در کار" برای 33 سال یک افسر مافوق در هر احسا

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

من در اطراف افسران پلیس بودند که دوستان و همکاران پدر من است. او "در کار" برای 33 سال یک افسر مافوق در هر احساس با NYPD. من فکر می کنم من می دانم چیزی در مورد پلیس خوب و موثر پلیس و شخصیت خوب.

من ملاقات و صحبت با جیم توماس کلانتر سابق در حال حاضر به دنبال یک صندلی در Solvang را به شورای شهر. او انجام شده است روابط عمومی برای شرکت نفت در تلاش به سطح شیب دار تا عملیات در اینجا در میان ما. این تلاشی است که اگر موفق را به خطر اندازد جذب ما به عنوان یک مقصد توریستی.

و جیم ابراز عمیقا حساس نژادی views مورد غم انگیز از حادثه پلیس در نیویورک است. این صحبت نمی کنم به خوبی خود را برای قضاوت در این اجتماعی مملو اما امیدوار بار.

بیشتر او شده است سریع به گریه "سوسیالیسم" در هنگام انتقاد از مردمی که به دنبال رشد امن و انرژی های تجدید پذیر اقتصاد در اینجا ما در شهرستان, در حالی که حفظ سلامت ما و محیط زیست است.

آیا Solvang واقعا می خواهید او را در شورای شهر ؟

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن