هیچ چیزی برای انجام ؟ یادگیری یکی از این مهارت های جدید در تابستان امسال

در سال 2025 شما در حال گرفتن با یک دوست قدیمی و از آنها بخواهید شما در مورد تجربه خود را در طول COVID-19 بیمار

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

در سال 2025 شما در حال گرفتن با یک دوست قدیمی و از آنها بخواهید شما در مورد تجربه خود را در طول COVID-19 بیماری همه گیر. شما فکر می کنم و آنچه شما آنها را بگویم ؟

برخی از دوستان و اعضای خانواده آنها به من وصل شده اند در حالی که با پناه در محل برداشت سرگرمی های جدید و مهارت است. یکی از دوستانم شروع به پخت آزمایش با دستور العمل های جدید در هر هفته. یکی دیگر از بازگشت به پیانو در حال گسترش در آموزش محدود او دریافت کرد و به عنوان یک کودک. در حالی که شما نباید احساس تحت فشار توسط هر کسی که به توسعه استعداد در طول این زمان یادگیری یک مهارت جدید را تشویق می کند تا رشد و توسعه شخصی. اینترنت پر است از فرصت ها را برای شما به یاد بگیرند. این که آیا شما در خانه خسته و یا به دنبال خود-تحقق آموزش خود را چیزی جدید در حالی که صرف زمان بیشتری را در خانه این تابستان.

اگر شما می خواهید به یک آشپز بهتر است آزمایش با دستور العمل شما در حال حاضر می دانیم

خود را ایجاد کنید کلاس پخت و پز با چند دستور از خوردن برکلی است. سعی کنید یکی از این خوشمزه upside-down cake recipes. را پایه دستور کیک و آزمایش با طعم های جدید, مواد تشکیل دهنده و یا پر کردن. پخت همه چیز در مورد آزمایش و اگر شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه به بهتر شروع با برخی از عمل. گوردون رمزی کانال یوتیوب تولید فیلم جدید در هر هفته برای کسانی که به دنبال یک کمی بیشتر راهنمایی کنید.

رویای شما در این مرحله ؟ شروع شده توسط آواز و رقص و یا انجام در اتاق خواب خود را

از شکستن رقص اقدام به اینترنت یک محل عالی برای پیدا کردن منابع کمک خواهد کرد که شما توسعه هر مهارت. یوتیوب پر است از رقص و آواز و یا دیگر مرتبط با آموزش. نیز وجود دارد بسیاری از سایت های که ارائه مجازی دروس برای یک قیمت. به گسترش دانش خود را, تحقیقات معلمان در رشته مورد علاقه خود را. دنبال آنها را در رسانه های اجتماعی, و شما ممکن است چیزی یاد بگیرند در مورد سرگرمی جدید خود را در حالی که اسکرول قبل از خواب.

وارد کردن و خواندن فیزیکی چاپ در یک کتاب, خبرنامه یا مجله

هنگامی که شما تا به حال به اندازه کافی از صفحه نمایش و فشار چشم به نوبه خود به یک کتاب در یک موضوع شما می خواهید به یادگیری. وجود دارد بسیاری از کتاب های چاپ است که آموزش هر چیزی از طراحی تا برنامه نویسی. درخواست دوستان برای پیوستن به شما در پاسخگویی باشگاه کتاب. شما می توانید کتاب های خود را به خواندن و تنظیم زمان به عقب آمده و در مورد آنچه که هر یک از شما آموخته اند. و هنگامی که شما اجرا از کتاب خواندن, مطالعه, پخش با صدای بلند است که یک فرصت را برای شما به اکتشاف ادبیات از طریق بازیگری و تلاوت.

فراموش نکنید که قهوه می شکند. این تابستان است و همه چیز در مورد رشد می شکند!

پس از شما تصمیم گرفته اید در مهارت های شما می خواهید برای توسعه تصمیم می گیرید که چگونه اغلب و هنگامی که شما برنامه ای برای یادگیری در هر روز. سپس یک برنامه را از بار شما را در برنامه به کار می کنند. تنظیم مطابق معمول کلیدی برای تسلط. هر آنچه که شما انجام دهید در حالی که صرف زمان بیشتری را در خانه این تابستان مطمئن شوید که آن را به ارمغان می آورد شما شادی و رضایت شخصی!

امیدوارم که همه شما احساس می کنید الهام گرفته به یادگیری این تابستان!

تماس با سرم اسمیت در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن