One805 توزیع الکتریکی ضد عفونی تجهیزات

One805 یک سانتا باربارا غیر انتفاعی است که با پشتیبانی از اولین پاسخ دهندگان و جامعه آمادگی به تازگی اعلام کرد

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

One805 یک سانتا باربارا غیر انتفاعی است که با پشتیبانی از اولین پاسخ دهندگان و جامعه آمادگی به تازگی اعلام کرد خرید 45 برقی آلودگی foggers برای ایمنی عمومی سازمان در سراسر شهرستان. این foggers نیز استفاده خواهد شد که در زندان شهرستان است.

"همانطور که ما تجربه کرده اند در این جامعه آمادگی و پاسخ می تواند در اشکال مختلف آمده گفت:" One805 بنیانگذاران اریک فیلیپس. "این تجهیزات را محافظت جامعه ما و اولین پاسخ دهندگان که از خانه کار می کند."

هادسون نام تجاری foggers که در حال حاضر توزیع شده به سرعت و کارآمد پراکنده غبار مطابق با اصول بهداشتی به مناطق بزرگ است. این One805 شورای مشورتی متشکل از سران 11 پلیس و آتش نشانی سازمان در سانتا باربارا شناسایی تجهیزات به عنوان بحرانی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"One805 فوق العاده ای سازمان گفت:" کلانتر لایحه قهوه ای است. "از طریق خود گذشتگی از اعضای آن و سخاوت از جامعه ما ایمنی عمومی سازمان سانتا باربارا شهرستان در حال به دست آوردن تجهیزات است که به ما کمک کند صرفه جویی در زندگی و حفاظت از اموال."


One805 بود و همچنین اولین سازمان برای ایجاد یک محلی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) رانندگی در هماهنگی با شهرستان از خدمات اورژانس. برای حمایت از این گروه مبارزه با COVID-19 بازدید One805.org.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن