صاحبان دور ساعت شام جریمه برای هجوم دولت shutdown سفارش

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 7:13 PM EDT 29 مه سال 2020صاحبان دو ساعت شام در نیویورک شهرستان شده ان

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

صاحبان دو ساعت شام در نیویورک شهرستان شده اند جریمه برای عامل در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ خاموش کردن سفارش.

دولت وزارت کشاورزی که مسائل مربوط به مجوز و انجام رستوران بازرسی وضع 2000 دلار جریمه - $1,000 برای هر یک از ساعت مکان - این هفته بعد از رستوران های باقی مانده باز با وجود داشتن مجوز خود را به حالت تعلیق.

رستوران های رانندگی شد و به طور موقت به حالت تعلیق در مارس 22 بعد از صاحبان باز مانده ناهار خوردن در خدمات با وجود دریافت هشدار از دولت است که آنها عامل در نقض قانون است.

نه صاحب دموی Sacarellos و نه پسرش Themi می تواند نظر رسیده بود ،

مرتبط با: ساعت, کسی که شام میخورد باز می شود برای ناهار خوردن در خدمات در برابر گرگ سفارش

مربوط به: بحث بر سر بازگشایی و چگونه به سرعت به انجام این کار -- پنسیلوانیا نشان می دهد شکاف سیاسی

کشاورزی بخش می تواند جریمه صاحبان تا $20,000 در روز - $10,000 برای هر محل - برای عامل در حالی که مجوز خود را به حالت تعلیق شد. یکی از پیشخدمت ها در شام است در مسیر 30 در منچستر شهرستان و دیگر در خط حافظه در Springettsbury Township.

"باید نقض عود, (گروه) ممکن است تحمیل جداگانه مدنی مجازات و ممکن است افزایش مدنی مقدار مجازات در هر نقض" این گروه در نامه ای نوشت: به اطلاع صاحبان رستوران خوب.

دور ساعت باز آن دو مکان برای ناهار خوردن در خدمات در مادران' روز York County هنوز هم در "قرمز" فاز بازگشایی و ادامه داد: زمانی که خدمت به شهرستان نقل مکان کرد و به "زرد" فاز on May 22. تحت "زرد" فاز رستوران ها مجاز به انجام تنها حمل کردن و یا خدمات تحویل.

بازگشایی diners تبدیل به یک سیاسی میله رعد و برق با دولت تشکر. مایک جونز یک York شهرستان جمهوریخواه که متفقین خود را با یک گروه فشار برای بازگشایی سریع دولت در اقتصاد مصرف سرب در این مورد.

در یک Facebook پست جونز گفت: یک وکیل حفظ ReOpenYorkPa پیشنهاد کرد که "قانونی وجود دارد سوال که آیا این تعلیق معتبر است." او همچنین پیشنهاد کرد که دولت به حالت تعلیق در رستوران های رانندگی "در اقدامی تلافی جویانه برای ظاهر شدن در رادیو فردا."

بیشتر: دولت تشکر. برایان سیمز ریپ ایران با اعضای سکوت پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

بیشتر: دادستان کل ناراحت Pa. قانونگذاران فاش نمی COVID-19 موارد, اما نمی, بررسی

کشاورزی بخش دبیر مطبوعاتی شانون قدرت گفت: "او می تواند می گویند که او می خواهد."

"ما اختیارات قانونی است املای بسیار به وضوح در اعلامیه" او گفت و اشاره کرد که نامه اطلاع رسانی به صاحبان کسی که شام میخورد از تعلیق ذکر شده قوانین خاص که در حال نقض شده است.

"این هدف ما به تعطیل کسب و کار پایین" قدرت گفت. "هدف ما این است که به نگه داشتن مشتریان خود را امن است. در این مورد وجود دارد جدی برای بهداشت عمومی در مسائل درگیر است."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب