PA دیوان عالی کشور می شنود طرح دعوی در دادگاه در لبنان, ماری جوانا پزشکی, سیاست در اولین جلسه آنلاین

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 2:51 PM EDT مارس 19 سال 2020پنسیلوانیا دیوان عالی کشور تصمیم خواهد گرفت

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

پنسیلوانیا دیوان عالی کشور تصمیم خواهد گرفت که آیا مردم تحت دادگاه نظارت می تواند با استفاده از ماری جوانا پزشکی پس از وکلا در یک طرح دعوی در دادگاه علیه لبنان County دادگاه برای ماری جوانا پزشکی سیاست استدلال موارد خود را در روز سه شنبه.

چون از رمان coronavirus جلسه انجام شد تقریبا برای اولین بار در دیوان عالی کشور است. هفت قضات پوشیده بودند و خود را در لباس سیاه و سفید بودند اما نشستن در مقابل رایانه به جای در کنار یکدیگر در دادگاه. و وکلای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا — که در زمینه کت و شلوار — و برای شهرستان ارائه استدلال های خود را به یک صفحه نمایش به جای دادگاه نیمکت.

آیتالله سیستانی در زمینه کت و شلوار به نمایندگی از سه لبنان ساکنان شهرستان در دادگاه تحت نظارت بودند که ممنوع از استفاده از ماری جوانا پزشکی توسط دادگاه حتی اگر آنها کارت اجازه می دهد آنها را به انجام این کار. Lebanon County دادگاه اجرا سیاست در سپتامبر منع probationers یا parolees از استفاده از ماری جوانا پزشکی.

زمينه و هدف: ACLU شکایت لبنان County دادگاه بیش از ماری جوانا پزشکی بان برای مردم در مشروط شدن

این سیاست بعدها به روز رسانی شامل است که مردم تحت نظارت می تواند به دست آوردن یک استثنا با ارائه مدارک پزشکی اثبات با استفاده از ماده است, پزشکی یک ضرورت است.

دادگاه عالی قرار دادن یک توقف موقت به سیاست های اجرای در ماه اکتبر در انتظار نتیجه طرح دعوی در دادگاه.

تصمیم دادگاه در این موضوع اعمال خواهد شد در سطح ایالت به عنوان ماری جوانا پزشکی, قانون تصویب شده توسط مجمع عمومی در سال 2016 اشاره نمی کند که چگونه آن را در مورد افراد تحت دادگاه نظارت.

زمينه و هدف: لبنان قاضی در ماری جوانا پزشکی مشروط شدن قانون: "من فکر نمی کنم ما می خواهیم به heartless'

ACLU وکلا استدلال می کنند مورد

در طول جلسه ACLU وکیل سارا رز استدلال سیاست نقض ماری جوانا پزشکی عمل قرار می دهد و بی بار و بر کسانی که در آزادی مشروط و یا عفو مشروط نیاز آنها برای اثبات "ضرورت پزشکی" داده می شود یک استثنا در سیاست.

رز استدلال دادگاه سیاست نیز نقض بخشی از ماری جوانا پزشکی قانون فراهم می کند که حمایت مردم از نظر قانونی استفاده از ماری جوانا پزشکی و به آنها مصونیت از هرگونه حق یا امتیاز به علت استفاده از ماری جوانا پزشکی.

رز اشاره کرد دادگاه را با اقتدار به پیروی از دستورالعمل های از ماری جوانا پزشکی به عنوان یک شرط از مشروط شدن.

"وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که در دادگاه محاکمه می توانید برای اطمینان حاصل شود که یک فرد است که مطابق با (ماری جوانا پزشکی) قانون" رز گفت. "آنچه که دادگاه نمی تواند انجام دهد این است که منع افراد از انجام کاری قوه مقننه است و به طور خاص به آنها اجازه داد تا به انجام است."

قضات سوال افزایش بیش از ACLU استدلال که بند ایمنی محافظت probationers که آیا صدور حکم دادگاه باید از این قدرت برای جلوگیری از پزشکی قانونی استفاده از ماری جوانا و آیتالله سیستانی ادعای که سیاست نیاز است که probationers خود را به اثبات برساند پزشکی ماری جوانا پزشکی "ضرورت" قرار می دهد بی بار بر روی آنها.

رز استدلال کرد که سیاست نیست جزئیات آنچه probationers خواهد حتی برای اثبات اگر آنها به دنبال به دست آوردن یک استثنا و آن اصطلاح "ضرورت پزشکی" متفاوت از آنچه پزشکی ماری جوانا می تواند تجویز شده برای درمان.

"دکتر به نشان می دهد که فرد ... ممکن است دریافت برخی از سود تسکینی و یا پزشکی و بهره مندی از استفاده از ماری جوانا پزشکی" رز گفت. "است که یک حد آستانه پایین تر از معمولی درک ضرورت پزشکی است که به طور معمول چیزی از گذشته رفت و آمد مکرر."

دادگاه استدلال

رابرت Krandel یک وکیل به نمایندگی از لبنان County دادگاه استدلال کرد که دادگاه باید با در نظر گرفتن بیش از فقط که آیا کسی تا به ماری جوانا پزشکی کارت هنگام تنظیم شرایط آزادی مشروط و یا عفو مشروط.

"دادگاه متهم هستند با مسئولیت بیشتری از فقط پزشکان. دادگاه باید به اطمینان حاصل شود که این دادخواهان خارج از نظام عدالت کیفری و در حال بازسازی," Krandel گفت.

Krandel همچنین استدلال کرد که سیاست نه جنگ با ماری جوانا پزشکی عمل می کنند.

"نه آنها که با دخالت صرفا به دلیل خود را از ماری جوانا پزشکی ... حقوق و امتیازات به طور رایگان به اقامت در خارج پس از 11 به پیجر و تلفن های همراه و چیزهای دیگر این حقوق در حال نقض زیرا آنها در حال حاضر در مشروط شدن" Krandel گفت. "به همین دلیل به نظر می رسد هیچ درگیری در اینجا با ماری جوانا پزشکی عمل می کنند."

قضات سوال Krandel چقدر اختیار قضات باید در تعیین یک فرد به درمان های پزشکی باید که درمان شامل یک ماده کنترل ارتباط بین سیاست و جرائم مربوط به سوء مصرف مواد و به همین دلیل بار شد متهم خود را به اثبات ماری جوانا پزشکی, استفاده از برای یک "ضرورت پزشکی."

هنگامی که پرسیده شده توسط عدالت دبرا تاد اگر وجود دارد "تمایز بین نوع جرم که باعث به مشروط شدن و استفاده از ماری جوانا پزشکی," Krandel گفت: می تواند وجود داشته باشد اتاق تکان دادن در سیاست برای کسانی که با هیچ سوء سابقه.

"بیایید می گویند یک probationer بدون اتصال به سوء مصرف مواد و آنها می خواهند به استفاده از ماری جوانا پزشکی, سپس آنها را با استفاده از سیاست و دادخواست قاضی" Krandel گفت.

Krandel همچنین اشاره کرد در طول استدلال خود را که به دلیل دادگاه مسدود سیاست از در حال اجرا وجود نداشت پس زمینه تعیین کنید که چگونه به خوبی این سیاست می تواند اجرا شود.

در بیانیه پایانی Krandel پیشنهاد دادگاه می تواند ورودی در سیاست و چگونه آن را می تواند اجرا شود به جای پرتاب آن را به عنوان یک کل.

نورا صدفی را می توان در رسید nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن