دست و پا زدن به تابستان

زیبایی سانتا باربارا و ترکیب آن از کوه ها و اقیانوس بهترین است دیده می شود از آب است. آخرین پنج شنبه بعد از ظه

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

زیبایی سانتا باربارا و ترکیب آن از کوه ها و اقیانوس بهترین است دیده می شود از آب است. آخرین پنج شنبه بعد از ظهر من در زمان stand-up paddleboard یا SUP از سانتا باربارا قایقرانی مرکز و ساخته شده راه من پایین کانال سانتا باربارا بندر. من cruised گذشته جمعیت شلوغ در Brophy برادران عجیب و جالب houseboats و ناهموار ناوگان مورد استفاده توسط ما تجاری ماهیگیران و ترد کاوشگر که خروج و رسوبات شن و ماسه به بندر کانال. ردیابی کانال است که خطوط breakwater, من در نهایت تصویب Sandspit و باز کردن مورد علاقه من مشاهده این شهرستان است که ویترین نشانه های معروف در حالی که گرفتن ما به سبک مدیترانه ای.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


من ساعت های بی شماری صرف کاوش در سانتا باربارا طریق سواحل paddleboard اما views شود. در طول زمان و در SBCC من یک paddleboarding راهنمای و بچه های اردوگاه مربی قایقرانی مرکز. برای مبتدیان یادگیری چگونه به ماندن متعادل می تواند با زمان اما بندر این است که فقط به عنوان سرگرم کننده برای کشف به عنوان شما را یاد بگیرند. آن را نیز یک فعالیت بزرگ برای بچه ها و جسمی به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها را مشغول اما پایین کلید به اندازه کافی برای آنها را به معاشرت با دوستان خود.

با رشد انفجاری بیش از دهه گذشته paddleboarding در حال حاضر بسیار محبوب در فعالیت های تفریحی. در هر روز داده می شود شما می توانید ببینید مردم چسبیده از اقیانوس و گشت زنی در امتداد سواحل در نقاط مانند کتاب دورو Leadbetter و پروانه ساحل. در حالی که ممکن است به گشت و گذار با paddleboards آنها بزرگ و حجیم و می تواند یک خطر برای خوانندگان و دیگران در آب اگر آنها خارج از کنترل است. کسانی که مایل به سعی کنید باید مطمئن شوید که آنها در حال انجام این کار مسئولانه و تنها اگر آنها تبدیل شده ایم بسیار راحت بر روی هیئت مدیره.

چندین محل اجاره paddleboards در سانتا باربارا بندر نقطه ایده آل برای مبتدیان تا زمانی که شما اقامت در خارج از وسط کانال و آگاه از ترافیک. S. B. قایقرانی مرکز ([805] 962-2826; sbsail.com) دست و پا مرکز ورزشی ([805] 617-3425; paddlesportsca.com) و در نزدیکی کال ساحل ماجراهای ([805] 628-2444; calcoastadventures.com) در غرب ساحل همه اجاره paddleboards. نیز وجود دارد یک دست و پا زدن مرکز ورزشی در Goleta ساحل. قایقرانی مرکز ارائه عضویت برای یک "باشگاه دست و پا زدن" است که اجازه می دهد تا تخته به قرض گرفته شده در هر زمان.

"این یک راه عالی برای دریافت برخی از ورزش و خارج در آب" گفت: قایقرانی مرکز آریانا کمپ. "واقعا وجود دارد هیچ جایی بهتر در سانتا باربارا از کردن در اقیانوس است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب