مشارکت جمع

مادلین: از آن او است و هنگامی که از خواب بیدار شدم آن زود است. اتاق بزرگترین پنجره, چهره های شرق و قبل از ما

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

مادلین:

از آن او است و هنگامی که از خواب بیدار شدم آن زود است. اتاق بزرگترین پنجره, چهره های شرق و قبل از ما آلارم سنج وجود دارد و آن قوی شیفت از نور خورشید است. آن و پس از آن او که گرم من برای بیدار: راه من جمع زیر اندام نزدیکی که گرم.

این است شنبه یا یکی از آن وسط روز و من حرکت آهسته چرخش بدن به صورت او. من توجه داشته باشید از راه او به نظر می رسد راه این احساس: او مژه چتری بیش چشمان بسته چشمان او سرخ بازوی او آویخته بیش از کره-ورق زرد. بدون صحبت کردن, پاهای ما بهم من بازوی اسلاید در اطراف کمر خود را. من با ارنج زدن شانه او و او hmms در پاسخ. من به او بگویید من قصد دارم برای رفتن آماده برای کلاس و او می کشد مرا به سینه, بوسیدن بالای سر من.

بیدار شدن از خواب در کنار کسی که دوستش دارید یکی از فرهنگ ما مورد علاقه توهمات جمعی و یکی که معمولا ارائه می شود. چیزی است که وجود دارد در مورد های که بیشتر خصوصی unguarded زمان — unbrushed دندان و staticky مو, واقع در هر یک از دیگر, پیر, تی شرت, قبل از آلارم یا داس یا ایمیل — که برگ فضای بیشتری برای رابطه شما. آن را آرام و صمیمیت است که آسان به آرزوی.

و من: بار وجود داشته است که من می خواهم از بیدار شدن از خواب در کنار یک شریک رمانتیک و زمانی که من به طور منظم انجام می شود. این روزها اگر وجود دارد یک بدن در کنار معدن در صبح آن متعلق به غزل.

غزل:

در حال رشد, من فکر کردم من تا به حال بسیار تکامل یافته درک درستی از آنچه که من می خواستم در یک رابطه — کلمه ای که تا همین اواخر کوتاهی به معنی "رمانتیک همکاری است." من نمی رویایی از گل تحویل و یا حرکات استادانه درست شده و یا حتی این که بسیاری از شمع روشن, ایتالیایی, شام. من خواب دیدم از پیدا کردن یک coconspirator کسی که چشم من می خواهم گرفتن در سراسر اتاق شلوغ و بلافاصله می دانم که آیا آن زمان به ترک با هم رقص با هم و یا رفتن را بر روی ایوان.

من می خواستم کسی که پاها را درهم و برهم کردن به راحتی با معدن سر من اتصالات منظمی به دندانه زیر شانه خود را. کسی که با آنها من می خواهم کشف برنامه های بلند مدت اعتماد و مشاوره بدون محدود یا تان.

من نمی هر گونه توهمی است که چنین همکاری خواهد بود آسان: من می دانستم که آن کار را. اما من محدود بود در انتظار این چیزهایی که از یک عاشقانه شریک محدود و حتی در انتظار روابط خود را مرتب منظمی را به رمانتیک و افلاطونی جعبه.

از طریق کالج, من شده است بیشتر یا کمتر تک partnerless به عنوان برخی ممکن است می گویند; نه "در ارتباط است." اما تنظیم واژگان من می خواهم شمارنده است که من در واقع در یک تعداد جدی متعهد روابط است.

یکی از این همکاری این است که این یکی با مادلین.

گاهی اوقات ما عشق را احساس می کند الکتریکی مانند یک fizzing ناگهانی عاشقانه, هنگامی که او رفع من با کسانی که عظیم سبز چشم و پرس من برای بازگشت به بوسه. من هرگز خسته از به دنبال وری در زیر آن نگاه نافذ نسبت به هر آنچه که او را در خانههای گلی خالی بیش از. من دوست دارم که کمی متفکر پوت که ذهن پر از موسیقی است.

گاهی اوقات این احساس به چالش کشیدن — هنگامی که ما با هر یک از دیگر زمانی که ما خوشخو barbs اعتصاب عمیق تر از در نظر گرفته شده که پیچک از حسادت و یا سوء تفاهم یا سنگدلی پیدا کردن راه خود را بین ما. مانند هر متعهد مشارکت رابطه ما نیاز به فروتنی و صداقت و کار. گاهی اوقات آن را طول می کشد چند روز از نیمه دل شانه های مبهم اجتناب از تماس با چشم اما در نهایت یکی از ما خواهد sidle به دیگر اتاق و روی تخت نشسته. ما دست نگه دارید که ما اذیت کردن سوء تفاهم ها گفتن هر یک از دیگر آنچه ما نیاز داریم و ارتکاب به آن دادن.

با عمل ما در بر داشت راه خود را در اطراف هر یک از دیگر. که در آن مادلین به اعتقاد من تردید: او من را هل می دهد به ارتکاب و من او فشار را در نظر بگیرید. آنچه در آغاز به عنوان یک شل housemateship است عمیق تر و گسترده تر شد به طوری که در حال حاضر بسیاری از چیزهایی که من فکر کردم من می خواستم در یک عاشق در اینجا به جای من ،

مادلین:

غالب عقل به نظر می رسد که در غیاب طولانی مدت دارای یک همسر رابطه عاشقانه, بهترین عمل این است که صبر کنید به نشستن تنگ تا یک همسر مناسب waltzes به نمایش. پس از آن همکاری می توانید شروع و شما می توانید شروع به ساخت یک زندگی در اطراف هر یک از دیگر.

تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید هر چند من شده است با ارتکاب به مردم ما روابط در نظر گرفتن بسیاری از اشکال: به صراحت عاشقانه و یا با کمال تعجب پس صرفا افلاطونی یا undefinable. عاشقانه و افلاطونی نیست سازماندهی دسته از روابط — آنها حتی نمی قطب در یک طیف. تعریف جدیدی از عشق پاک راه را برای یک موزاییک از مشارکت هر یک از پر کردن نقش های مختلف نشست های مختلف نیاز دارد. این نقش ها می تواند تغییر و یا آنها می توانید نگه دارید ثابت: من تا بیداری بعدی به غزل زمانی که من در یک متعهد عاشقانه, مشارکت, و من هنوز هم در حال حاضر که من نیستم.

این توهم پیدا کردن یک شریک زندگی کامل یک عاشقانه یک: که شخص شما باید با باید شخص شما زندگی می کنند با شخص شما ایجاد. من هرگز نوشتن یک ستون با هر کسی که من تا کنون به تاریخ و یا هر کسی اما غزل که برای ماده. اما عشق ما هر چند مفرد نیست همه جانبه: آن است که در بخشی به دلیل جایگاه خود را در موزاییک.

**

این ستون است که ما تصور آن را بیان و اکتشاف عشق ما و بسیاری دیگر را دوست دارد در زندگی ما تلاش برای پیدا کردن یک زبان است که هل می دهد فراتر از تصورات ما را دریافت کرده ام و رشد کرده تا برگزاری است. ما می دانیم که این اکتشاف است حل نشدنی از هویت ما به عنوان زنانی که همیشه بیشتر فرهنگی اجازه صمیمی خارج از رمانتیک مشارکت.

اما با درگیر شدن در عاشقانه با ما "افلاطونی" شرکای حتی آنها خواستار همکاران در همه, ما می توانیم گردش رایگان از انتظار است که یک تک همسری رابطه عاشقانه ما خواهد بود منحصر به فرد منبع از صمیمیت و اعتماد و ثبات است. با ما جعبه های شکسته روابط ما رایگان هستند را به اشکال جدید انجام ما فراتر از آنچه توهمات ما وعده داده شده است. ما متوجه است که "دوست دارد از زندگی ما" را می توان جمع و افلاطونی و عاشقانه است.

غزل فلپس و مادلین گرگوری co-نوشتن دوشنبه ستون نوع از عشق است. با آنها تماس بگیرید در [email protected] و [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب