پدر و مادر از Pa. نوجوان متهم به قتل برادر کوچک می دانستم که او در بازی با اسلحه, پلیس می گویند

کهربا جنوبی چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 3:30 PM EDT Jul 20, 2020پدر و مادر 13 ساله متهم به ضرب تیراندازی بر

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

پدر و مادر 13 ساله متهم به ضرب تیراندازی برادر کوچک خود را در وینزبرو خانه در اوایل این ماه دانست و نوجوانان رسیدگی خواهد اسلحه و حتی اشاره به آنها در خود و خواهر و برادر و فرزندان خود گفت: Pennsylvania State Police.

این جزئیات نشان داد در گواهی حسن احتمالی علت حمایت از این اتهامات در برابر پدر و مادر مارک وین اسنایدر و استیسی رنه رایت-اسنایدر.

زن و شوهر باید هر یک به اتهام دو فقره جنایت کودک خطر افتادن. آنها شده اند در فرانکلین کانتی زندان از جمعه 34 ساله اسنایدر در 100.000 دلار وثیقه و 33 ساله رایت-اسنایدر در $75,000 وثیقه.

نه روز قبل از آن خود را پسر Brayden Leroy رایت کشیده 9mm Smith & Wesson handgun از یک کنسول در روی نیمکت قرار داده و آن را در مقابل سر خود را 9 سال و ماشه کشیده در طول یک بازی "پلیس و سارق مسلح" با توجه به اسناد دادگاه. پسر بود و مرده در وینزبرو بیمارستان.

جوان متهم پلیس گفت که او می دانست که پدر خود را نگه داشته و دو لود اسلحه در روی نیمکت به عنوان صفحه اصلی حفاظت و اندازه گیری. اسنایدر تایید این.

در مصاحبه با پلیس, سه جزئی خواهر و برادر قربانی و مشکوک گفت: رایت به کار گرفته اسلحه در خانه و به نقطه اسلحه در آنها. فرزندان گفت: پدر و مادر خود می دانستم که در مورد این. یکی از بچه ها گفت: آن اتفاق افتاده بود شب که منجر به این حادثه. پلیس مشخص شد اسنایدر و رایت-اسنایدر هر دو خانه در آن زمان است.

بیشتر: پسر اسلحه پر از کوچ جان برادر کوچک در طول 'پلیس و سارق مسلح,' پلیس می گویند

بیشتر: چمبرسبورگ زن مرعوب همسایه با نژادی تهمت, پلیس می گویند

پلیس همچنین اعلام کرد در استشهاد است که با توجه به شرایط زندگی در خانه و خانواده خود را به قصبه Waynesboro محکوم خانه.

رایت متهم شده است به عنوان یک فیلم جنایی با قتل و تشدید حمله. او در حال حاضر در انتظار محاکمه یک نوجوان بازداشتگاه در هر یک توافق میان Franklin County district attorney پلیس و دفاع PennLive گزارش شده است. او وثیقه را تکذیب کرد.

یک دادخواست در change.org به دنبال به رایت را در مورد نقل مکان به دادگاه اطفال.

یک GoFundMe کمپین ایجاد شده برای پوشش هزینه های قربانی مراسم تشییع جنازه و هزینه های مربوط و به منظور کمک به هزینه های وکیل برای رایت مطرح شده $11,500 از آن $15,000 هدف از دوشنبه بعد از ظهر.

کهربا جنوبی را می توان در asouth@publicopinionnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب