Penn State football معادن میشیگان یک بار دیگر به زمین یک ستاره linebacker

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 5:50 PM EDT Jul 17, 2020پن استیت در ادامه به ساخت آن آخرین فوتبال استخ

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

پن استیت در ادامه به ساخت آن آخرین فوتبال استخدام در کلاس در سراسر ایالت میشیگان.

این Nittany Lions برداشت اول خود را کلامی تعهد در دو ماه در روز جمعه — از Belleville میشیگان 4 ستاره linebacker Jamari Buddin.

چهار نفر از 13 عضو در این 2021 کلاس ها از میشیگان. ایمنی Jaylen نی و دوقلوها Kalen (cornerback) و کوبه پادشاه (linebacker) هستند ،

Penn State دستیار تیم بانک ها که مربیان دفاعی پشت به حال منجر به جذب هر یک از. او یک دیترویت بومی فارغ التحصیل شد و از همان دبیرستان به عنوان نی حضور (مارتین لوتر کینگ).

Buddin شمارش ارائه بورس تحصیلی از امثال فلوریدا ایالتی آرکانزاس میشیگان ایالتی میشیگان و مینه سوتا. چشم انداز خود را, رتبه, رشد کرده است در ماه های اخیر به دلیل ترکیبی از سرعت و تطبیق پذیری و اندازه ساختمان و قدرت است.

او به تازگی گفته 247Sports که او را تا 220 پوند یا غیره 6-پا-2 قاب. او در نظر گرفته شده است بالا 25 در خارج linebacker در سراسر کشور با جذب سایت.

247 Sports Midwest تحلیلگر آلن Trieu ارزیابی Buddin این است: "نقش بزرگتر از وزن ذکر شده. Hard hitter وظیفه که در بلوک های با اهرم خوب و فیزیکی. خوب جانبی سرعت و که اجازه می دهد تا او را به طور موثر در پوشش. خوب بلیتزر که شتاب و اجرا می شود سخت به عنوان یک نزدیک است. برای پر کردن در و قوی تر."

که در آن Penn State را کوچکتر از حد معمول کلاس می رود و از اینجا به خوبی ممکن است بستگی به سیر بیماری همه گیر کوروناویروس و نامشخص وضعیت 2020 فصل است. هیچ جدول زمانی در هنگام استخدام قادر خواهید بود برای دوباره شروع رسمی بازدیدکننده داشته است به دانشگاه ها از جمله تعامل با مربیگری کارکنان و بازیکنان.

در ضمن هنوز شیرها در حال اجرا برای چندین بالا مشخصات چشم انداز به خصوص در امتداد خط حمله. که شامل میشیگان 4 ستاره مسدود کننده های Rocco داشت و Rayshaun بنی به عنوان به خوبی به عنوان نخبگان 5-ستاره تریستان لی در ویرجینیا و نولان Rucci از وارویک بالا در لنکستر کانتی.

Penn State همچنین به نظر می رسد در بالای لایه انتخاب برای این 4 ستاره استعدادهای: ایمنی جرثقیل دیویس جونیور (مونروویل) پایان دفاعی کلوین گیلیام (کوهستانی چشمه ویرجینیا), cornerback د'Jahn وارن (لاکاوانا کالج) تنگ پایان براک Bowers (نپا کالیفرنیا) دفاعی مقابله با الیوت دونالد (پیتسبورگ), گیرنده, Dominic Lovett (East Saint Louis, Illinois) و در حال اجرا پشت Ke'Travion Hargrove (راستن لوئیزیانا).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن