شهردار: به طور غیرقانونی عازم آتش بازی 'اساسا تروریسم'; او می خواهد قانون معکوس

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 12:18 PM EDT Jul 6, 2020گفت که به طور غیر قانونی تیراندازی کردن آتش در

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

گفت که به طور غیر قانونی تیراندازی کردن آتش در داخل محدوده شهر است "اساسا تروریسم" شهردار نیویورک مایکل Helfrich گفت: این شهرستان خواهد شد "فکر می کنم در خارج از جعبه" برای متوقف کردن آن از جمله پیگرد قانونی متخلفان را به حد کمال از قانون است.

"اگر شلیک آتش بازی در خانه همسایه نیست و تروریسم چه در آن است ؟" شهردار گفت: در طول خود را به طور منظم دوشنبه پیام. "این رو به توقف است."

چهارم ژوئیه آخر هفته بود و ضرب وشتم در شهرستان, آتش, رئیس چاد Deardorff گفت. سازمان آتش نشانی در پاسخ به یک دوجین آتش تماس شنبه شب به اوایل صبح روز یکشنبه. پلیس شهر در پاسخ به بیش از 400 تماس در طول آن دوره زمانی که Helfrich گفت: اداره پلیس شد در حال حاضر حاصل اضافه کاری بررسی دو قتل در این شهرستان است.

Deardorff مشخص آخر هفته به عنوان "بدترین من دیده ام" در 26 سال به عنوان یک آتش نشان. "این نا امید کننده بود," او گفت:.

مرتبط با: بعد از 4 جولای mayem در نیویورک, رییس آتش نشانی نشان می دهد لغو قانونی از آتش بازی

بیشتر: 'بسیار بلند اتش' شکایت در پایان با تفنگ کشیده همسایه پلیس ایالت

تحت 2017, قانون, قانونی, آتش بازی در پنسیلوانیا آتش بازی هوایی نمی تواند مجموعه ای خاموش در 150 فوت یک ساختار. نه می توان آنها را اخراج از اموال عمومی از جمله پارک ها و خیابان های شهرستان. Deardorff گفت: به دلیل تراکم در شهر, و این واقعیت است که اکثر فضاهای باز هستند و اموال عمومی وجود دارد که تقریبا در هیچ کجای شهر که در آن آتش بازی می تواند مجموعه ای خاموش قانونی است.

او گفت: بسیاری از کسانی که او و پلیس صحبت کرد و به این آخر هفته بر این باور است که "از آنجا که آنها حقوقی برای خرید آنها می توانید آنها را خاموش."

Helfrich سرزنش دولت به صورت سردستی عبور از قانون, قانونی, آتش بدون توجه به عواقب آن. به نام او قانونی از آتش بازی "یک وحشتناک آزمایش" و به نام دولت و قوه مقننه به "معکوس این اشتباه است."

"ما شده اند در این وضعیت قرار داده شده توسط دولت به طوری که آنها می توانید 7.5 میلیون دلار در سال" شهردار گفت. "ما نمی توانیم اجازه این تعطیلات تبدیل به یک مورد بی احترامی همسایگان ما است."

Helfrich گفت که او خواهد بود در دیدار با رییس آتش نشانی و کمیسر پلیس به آمده تا برخی از ایده ها چگونه به مبارزه با این مشکل است.

نیویورک شهر نیست تنها شهرداری برای مبارزه با استفاده غیر قانونی از آتش بازی این آخر هفته. آتش سوزی ناشی از سیار آتش بازی گزارش شده در وست منچستر شهرستان و Wellsville که در آن اعتقاد بر این بود که آتش ناشی از آتش سوزی است که تخریب یک قرن 19 در انبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن