پنسیلوانیا, پارک های تفریحی و موزه ها شروع به باز کردن در ژوئیه اما با محدودیت

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 7:39 PM EDT Jul 14, 2020سرگرم کننده گشت در پنسیلوانیا است.و جفری آیزنبرگ شن

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

سرگرم کننده گشت در پنسیلوانیا است.

و جفری آیزنبرگ شنیده اولین rumblings از آن روز شنبه به عنوان او راه می رفت به کار می کنند.

او مدیر بازاریابی در سرزمین عجایب در لان کاستر یک زمین بازی برای کودکان و نوجوانان - با 35 سواری, سرگرمی, اردو و یک پارک آبی باز می شود که در این هفته برای دارندگان season pass و اذعان عمومی شروع شنبه, جولای 18. به عنوان او راه می رفت از پارکینگ او می تواند بشنود سواری در حال آزمایش.

"ما بسیاری از سرگرم کننده در اینجا," او گفت:, اما آن را گرفته در حالی که برای. "این بسیار عجیب و غریب بهار برای ما است."

به طور معمول این پارک را باز ممکن است اما با COVID-19 محدودیت تاریخ نقل مکان کرد و پس از آن کارکنان خود مواجه وظیفه اجتماعی محاسبه فاصله در تفریحی و گنجایش 250 برای آن را نشان می دهد.

مانند بسیاری از دولت را بالا خانواده پارک ها و موزه ها و ظرفیت هلندی سرزمین عجایب شده است به کاهش 25 یا 50 درصد بر اساس COVID-19 محدودیت. به عنوان یک نتیجه, برخی از خانواده پسند فعالیت هستند که نیاز به پیشرفت بلیط خرید.

"به عنوان هیجان زده به عنوان ما درک می کنیم چقدر مهم هر و همه چیز ما است" آیزنبرگ گفت. "ایمنی و سلامت همیشه اولویت اول ما است. همراه با همکاران ما در سراسر صنعت ما نیاز به رفتن بالا و فراتر از آن بیش از ما تا به حال قبل از."

برخی از دولت دوستدار خانواده سرگرمی یا باز یا به زودی افتتاح; دیگران ساخته نشده و تصمیم به اعتراف مهمانان نشده است. بنابراین دریافت ماسک شما آماده و بررسی زیر برای دیدن اگر شما نیاز به رزرو جلوتر از زمان:

Crayola تجربه: رنگ آمیزی در خارج از خطوط تشویق در این, خلاق, اهل تفریح و بازی, Easton, موزه, اما آن است که هنوز باز است.

Dorney پارک: فقط باز این هفته Allentown پارک دارای بیش از 100 ، بلیط: پارک نیاز به رزرو در پیشبرد و اصلی آن جاذبه Wildwater پادشاهی نیست باز نشده است. بهداشت و ایمنی: قبل از سفر سلامت غربالگری اعلامیه باید به اتمام 24 ساعت قبل از ورود در پارک; ماسک های مورد نیاز در سراسر پارک و touchless متوسط غربالگری مورد نیاز است قبل از ورود. پذیرش رایگان: پارک Pre-K عبور اجازه می دهد تا به 3 تا 5 ساله برای ورود به پارک رایگان است.

هلند سرزمین عجایب: بچه دوستانه 57 ساله پارک در لنکستر را به روی عموم باز جولای 18. بلیط: رزرو مورد نیاز برای بازدید از پارک و حتی برای دارندگان season pass. بهداشت و ایمنی: ماسک های مورد نیاز برای تمام مهمانان بیش از سن 3 و درجه حرارت چک انجام خواهد شد در هر یک از مهمان قبل از پذیرش.

فرانکلین موسسه: این محل در فیلادلفیا که در آن علم و فناوری در دیدار با تعاملی سرگرم کننده و آن را نیز باز کنید. بلیط: مانند برخی از مکان های دیگر در این لیست رزرو مورد نیاز است. جدید ساعت طول همه گیر هستند 10 صبح تا 6 بعد از ظهر دوشنبه از طریق جمعه. تجربه جدید: هر رئیس جمهور آمریکا خواهد بود در موزه این تابستان خوبی در موم شکل - همراه با برخی دیگر از رهبران معروف. بنابراین هنگامی که شما به لحاظ اجتماعی فاصله از هر کس دیگری شما می توانید دنج در کنار یک رئیس جمهور برای یک عکس. بهداشت و ایمنی: ماسک های مورد نیاز برای تمام مهمانان 3 و بالاتر و بدون لمس متوسط چک انجام شده در ورودی.

Great Wolf Lodge Waterpark: داخلی waterpark در برای تعطیلات, poconos باز است, از جمله آن چهار داستان پشت سر هم سوار شدن لوله. ظرفیت در waterpark شده است کاهش می یابد و اجتماعی فاصله در حال اجرا.

Hersheypark: باز! 114 ساله پارک تفریحی در نزدیکی هریسبورگ است که به دنبال خوبی برای آن سن و همیشه ورزشی یک جراحی کشیدن صورت. جدید Chocolatetown منطقه ارائه می دهد جدید تفریحگاه های استارباکس فضاهای خرده فروشی و یک بازی واقعیت مجازی. سلامت و ایمنی: این پارک نیاز به ماسک برای تمام بازدید کنندگان بیش از سن 2 به جز در آب سوار منطقه است. اجتماعی فاصله علائم در سراسر پارک و سوار خطوط و متوسط چک انجام می شود قبل از مهمانان از طریق امنیتی است. در اینجا یک معامله خوب: خرید یک بلیط و دریافت دومین روز رایگان. و یا خرید دو بلیط و دریافت یک سوم رایگان. این پیشنهاد به پایان می رسد جولای 31, اما بلیط معتبر هستند تمام تابستان.

بیشتر در هرشی: Hersheypark باز شامل, ماسک امنیت بالاتر و متوسط چک

Knoebel را پارک تفریحی: قدیمی و از مد افتاده Elysburg پارک تفریحی با یک کمی از همه چیز را در آن باز ژوئیه 1. همه و غذا می ایستد در حال باز نشده و ساعت آنها محدود به ظهر-8 بعد از ظهر سوار در تمام طول روز می گذرد موجود شد این هفته.

دریاچه Tobias پارک حیات وحش: حیوانات از سراسر جهان هنوز هم می تواند دیده می شود در دریاچه توبیاس در هالیفاکس در شمال Harrisburg این تابستان به پارک باز کرد اما با محدود ساعت (10 صبح تا 4 بعد از ظهر در روز). سافاری تور یک پارک برجسته با گاومیش کوهان دار امریکایی, الک, watusi و انواع دیگر حیوانات است که هنوز هم در دسترس است اما به جای در آن سرد برش و اتوبوس شما رانندگی ماشین خود را. سلامت و ایمنی: این باغ وحش نمایشگاه خزندگان منطقه مخفف امتیاز و هدیه فروشگاه ها و ماسک ها مورد نیاز است. موزه و مرکز آموزش و پرورش بسته شده است.

کوه گرتنا: این گنج پنهان است یکی از تنها Chautauqua مبتنی بر جوامع چپ در ایالات متحده است. پذیرش: دریاچه و ساحل, واقعی, یکپارچهسازی با سیستمعامل سرگرم کننده باز است اما پیشرفت بلیط مورد نیاز است. این خیمه شب باز, فروشگاه, رستوران و سالن بستنی عظیم پاسیو است که آن نیز باز است. بسیاری از حوادث لغو شده است برای تابستان, از جمله, هوای آزاد, هنر نشان می دهد اما چند ادامه خواهد داد.

Pittsburgh Zoo و PPG آکواریوم: آن را باز کنید با برخی از یوزپلنگ توله را ببینید. بهداشت و ایمنی: ماسک های مورد نیاز در داخل و خارج برای هر مهمان مسن تر از 2. بلیط: پذیرش می تواند خریداری شده در دروازه و خط فایل های فشرده ورود و زمین مناطق بسته است. دروازه باز در 9:30 صبح و 4:30 p. m. اما پارک بسته در 6 p. m.

لطفا لمس موزه: این اکتشاف موزه ای در فیلادلفیا باقی می ماند بسته به دلیل COVID-19 نگرانی.

Presque Isle پارک دولت: ایری 3000 هکتار شبه جزیره از سواحل شنی, دوچرخه سواری, پیاده روی و مسیرهای پیاده روی در این دولت دریاچه بزرگ باز است. تمام سواحل باز هستند اما محدود به 75 درصد ظرفیت است. اجاره: قایق و غرفه اجاره هنوز هم در دسترس هستند; تمام دستشویی های عمومی باز هستند; و خانواده campsites کابین, شامل غرفه ها و خیمه ها باز هستند. محیط زیست مرکز: تام ریج محیط زیست مرکز تنها 11 صبح تا 3 بعد از ظهر دوشنبه از طریق جمعه. بهداشت و ایمنی: بازدید کنندگان در همه امور خارجه پارک ساختمان باید پوشیدن یک ماسک و با در اختیار داشتن یک ماسک لازم است در تمام سواحل هر چند لازم نیست برای پوشیده در آب است.

Sandcastle Waterpark: نزدیک به 70 هکتار در پارک آب 15 سواری رودخانه تنبل و یک استخر موج است که مشرف Monongahela River در هفته گذشته باز. بلیط: RSVP مورد نیاز نمی باشد اما به شدت پیشنهاد زیرا اگر پارک خود می رسد ظرفیت محدود برای روز unreserved مهمانان ممکن است را وارد کنید. بهداشت و ایمنی: ماسک های مورد نیاز برای تمام مهمانان بیش از سن 3 اما نه مجاز در سواری و یا در استخر. متوسط اسکن انجام خواهد شد در تمام مهمانان قبل از ورود.

عشق راه آهن: این کشور قدیمی ترین عامل راه آهن در Ronks (در نزدیکی لنکستر) باز است اما پیش برنامه ریزی. بلیط: بلیط باید از قبل خریداری شده و قطار در حال اجرا در تنها 50 درصد ظرفیت به حفظ فاصله در محل. بهداشت و ایمنی: تمام مهمانان بیش از 2 سال باید پوشیدن یک ماسک و متوسط چک گرفته شده در هر ورودی. هر کسی با درجه حرارت 100.4 درجه یا بالاتر نمی توان اجازه داد داخل. قطار در حال تمیز بین هر سفر. در اینجا برنامه برای قطار.

مواد غذایی: زرد '51 باشگاه در طول مسیر پس از 30 سال 1986 خواهد بود که سایت یک رستوران تازه کردن

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب