Goleta باعث کاهش بودجه به ماندن در

شهر Goleta است که نگه داشتن یک چشم بر روی خط پایین خود را به عنوان همه گیر مربوط به ضرر و زیان هستند ادامه خوا

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

شهر Goleta است که نگه داشتن یک چشم بر روی خط پایین خود را به عنوان همه گیر مربوط به ضرر و زیان هستند ادامه خواهند داد. "عظیم بیکاری را افزایش می دهد و فرسایش اعتماد مصرف کننده" به رهبری تیز کاهش در فروش و تخت مالیات و همچنین به عنوان کاربر هزینه ها و درآمد های دیگر برای شهرستان, مدیر میشل گرین و مدیر امور مالی لوقا ریوکس نوشت: در 94 صفحه گزارش از پیشنهاد کاهش سهشنبه شب نشست. اضافه شده است که در 12 ماه تعویق مالیات بر فروش است که فرماندار Newsom دستور داد تا $50,000. در نهایت کمبود بودجه از $5.8 میلیون دلار در این صندوق به طور کلی از 24 میلیون دلار است به احتمال زیاد مگر اینکه بودجه در حال کمرنگ است.

مدارس انتظار می رود باقی می ماند آنلاین تا حد زیادی — از جمله اقتصادی موتورهای UC Santa Barbara و کالج شهر — از طریق سقوط. ضریب اطمینان مصرف کننده در سفر است می رود تا احیای یک واکسن کشف شده است و تایید شده است که می تواند یک سال دیگر. و به عنوان teleworking و خرید آنلاین تبدیل شدن به استاندارد سطح نرمال از مصرف کنندگان در فروشگاه ها و رستوران ها نیست به احتمال زیاد تا ژانویه آینده. Goleta گیراندم سال آینده ادامه خواهد داد برای دیدن رکود در درآمد ژنراتور مانند گردشگری و بازدید کنندگان است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به دلیل درآمد بی طرفی عمل می کنند که معلول Goleta مالی که آن را تقسیم از شهرستان نیمی از اموال خود را مالیات و بخشی از مالیات بر فروش به شهرستان ها است. فروش و تخت مالیات و همچنین سایر هزینه ها و اتهامات در حال انتظار برای افت بیش از 1.8 میلیون دلار برای سال مالی. آنها حساب 61 درصد از این صندوق به طور کلی درآمد برای شهر است. شاهدانه مالیات در مورد تنها افزایش 70.000 دلار در سال.

برای جبران این شهر برقرار استخدام یخ — از جمله برای یک برنامه ریز ترافیک و مهندسین عمران و مسکن, بودجه و مدیریت تحلیلگران — و در سراسر-هیئت مدیره کاهش به ادارات شهرستان و همچنین توقف پروژه هنوز آغاز نشده است. در نتیجه کاهش حدود 4.5 میلیون عبارتند از: 2.4 میلیون دلار در سرمایه بهبود و 1.2 میلیون دلار از عمومی کار می کند. تنها خریدهای ضروری هستند و.... شهرستان گرین مدیر تأیید کاهش اطمینان می داد که اخراج و furloughs بودند لازم نیست در این نقطه است.

و مسائل پیچیده است seesawing بازار سهام ضروری برای بازنشستگی برنامه ریزی است. جاری 7 درصد هدف این است که به احتمال زیاد نمی شود ملاقات کرد اما این اثر طول می کشد نگه دارید در آینده مالی چرخه. باید CalPERS صندوق بازیابی نیست این شهر را به صندوق مسئولیت.

شهر حفظ بهتر از $8.5 میلیون دلار در ذخایر که برخی از آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جلوگیری از از دست دادن انتقادی خدمات. اما گرین هشدار می دهد بخش قابل توجهی باید برگزار شود در انتظار اختلالات به جریان نقدی. بسیاری از councilmembers توصیه خروج از شهر های احتمالی صندوق به عنوان آخرین چاره به آنها کوسن باید یک فاجعه مانند زلزله یا آتش سوزی رخ می دهد. بودجه متمم تصویب به اتفاق آرا.

در میان اقلام رای دادند در این جلسه بود یک توصیه از این شهر همکاری کمیسیون به پیشنهاد تغییر شهردار اصطلاح از دو به چهار سال از طریق یک رای گیری اندازه گیری آن گذشت 4-1 با Councilmember راجر Aceves مخالف است. همچنین این شهر تنیس و pickleball دادگاه دوباره باز کردن.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن