مرد ققنوس در ارتباط با تيراندازی کاليفرنيا که باعث کشته شدن ۲ نفر، مجروح شدن ۱ نفر شد دستگير شد

مایک کروز آریزوناجمهوری منتشر شده 4:27 PM EDT سپتامبر 9, 2020مقامات آخر هفته گذشته يک مرد ققنوس را در لاس وگاس

توسط NEWSWORLDS در 19 شهریور 1399

مقامات آخر هفته گذشته يک مرد ققنوس را در لاس وگاس به ظن تيراندازی که در ماه اوت دو نفر را کشت و نفر سومی را در يک خانه کاليفرنيای جنوبی مجروح کرد، دستگير کردند.

کارآگاهان کشف کردند اریک اتو وایت ۵۷ ساله در لاس وگاس است و او روز یکشنبه بدون حادثه تحت بازداشت قرار گرفت. به گفته مقامات پلیس، حکم بازداشت او ۳ میلیون دلار وجود داشت.

بر اساس یک فیس بوک در روز یکشنبه توسط اداره پلیس ردلندز، وایت در یک بازداشتگاه کلارک کانتی در نوادا در انتظار استرداد به کالیفرنیای جنوبی نگهداری می شود. سوابق زندان آنلاين نشون ميده که اون تا چهارشنبه هنوز توي کلارک کانتي بوده

به گزارش یک جداگانه فیس بوک، ماموران اندکی پس از ساعت ۱:۳۰ صبح روز ۲۶ اوت در خانه ای در خیابان کارلسون در ردلندز کالیفرنیا به تماسی در مورد شلیک گلوله پاسخ دادند. سه قربانی تیراندازی در داخل خانه پیدا شدند.

کنت آلن لی ۵۴ ساله در خانه مرده اعلام شد. به گفته پلیس، کاوینا مدیسون بروکس ۳۹ ساله به بیمارستانی برده شد که در آن درگذشت. نفر سوم در شرایط بحرانی با جراحات تهدید کننده جانی به بیمارستان منتقل شد.

پلیس ردلندز می گوید وایت تیراندازی را در یک نیسان آلتیما نقره ای یا برنزه در سال ۲۰۰۳ با پنجره های تیره رنگی و پلاک آریزونا ترک کرد. ماموران دو روز بعد ماشین را در نزدیکی سن برناردینو پیدا کردند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب