عمومی مدافعان تاریخ در زندگی مهم اعتراض در مرکز شهر نیویورک

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 6:46 PM EDT Jun 8, 2020ده ها تن از نیویورک وکلای دفاع مطرح شده دست خود ر

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

ده ها تن از نیویورک وکلای دفاع مطرح شده دست خود را نشان می دهد که مشتریان خود را نیز در حال گله و شکایت از سوء استفاده توسط پلیس است.

وقت و زمان دوباره آنها را دیده بود فیلم در بازداشت و میر مانند جورج فلوید است. خود متهمان تا به حال تجربه بدرفتاری خود را گفتند. و در روز دوشنبه وکلای پیوست وکلای سراسر کشور در اعتراض و خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و اصرار همکاران خود را به نگه دارید تا در این مبارزه است.

"ما در حال کار برای بیمار-مزایای گفت:" اشلی, Keefer, یک مدافع و سازمان از روز دوشنبه اعتراض در مقابل York County قضایی مرکز. "بیش از حد اغلب از آن است که مردم از رنگ و وضعيت اقتصادی پايين بودن بهره گرفته توسط سیستم. بنابراین برای ما این یک موضوع ایستاده با مرد کوچک, و این چیزی است که ما امروز انجام می دهند."

بسیار شبیه به دیگر تظاهرات در سراسر شهرستان و جهان, محلی تظاهرات می آید در هفته بعد از مرگ جورج فلوید 46 ساله سیاه مرد که کشته شد هنگامی که یک افسر پلیس در مینیاپولیس kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت و Breonna تیلور 26 ساله سیاه زن که خواب بود در لوییویل صفحه اصلی وقتی ماموران وارد خانه اش در "بدون دست کشیدن از" حکم و به ضرب گلوله او را به مرگ.

"این اتفاق می افتد تمام وقت" Keefer گفت.

Keefer مشغول به کار در پرونده سابق جنوب غربی منطقه ای افسر پلیس استو هریسون که شات Ryan Smith, 34, در حالی که او دست به دستبند و بخشی از نشستن در یک ماشین گشت در خارج از یک بانک در بهار بیشه در 30 مه 2018.

فقط در ماه گذشته, نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه در زمینه حرکت به رها کردن پرونده این افسر.

"او نمی آفریقایی, او یک مرد سفید — اما او نیز قربانی خشونت پلیس," Keefer گفت. "من ایستاده با رایان چرا که او از لحاظ جسمی نمی تواند ایستاده برای خود."

دیگر اعتراضات محلی:

بیشتر: اعتراض در نیویورک آزادانه تشکیل بی ربط و عصبانی اما آن را به بسیاری از شانس برای دریچه

بیشتر: تظاهرات مخالفان جنگ در صلح در نیویورک علیه خشونت پلیس افتخار جورج فلوید

بیشتر: هنرمندان را بیش از مرکز شهر نیویورک به صورت سیاه و سفید دیگر زندگی توجه به اعتراض

بیشتر: "اگر از شما حمایت چیزی اجازه دهید آن را شناخته شده است': صدها نفر جمع آوری در هانوفر در حمایت از زندگی ماده

اعتراض آغاز شد و با حدود 20 وکلای دفاع خارج قضایی مرکز در مرکز شهر نیویورک. یکی از نشانه خوانده "Black Lives Matter به مدافعان" و دیگران پلیس خواستار شفافیت مانند است که گفت: "ما دیده می شود بدن شما کم است و ما در حال تماشای شما."

ساندرا Thompson, یک وکیل مدافع در نیویورک که شیوه های در مناطق از جمله کیفری حقوق مدنی و قانون خانواده او را تشویق همکاران به تماس از نژاد پرستی زمانی که آنها آن را ببینید.

"این مهم است که جامعه به رسمیت می شناسد که مردم در دفاع از آنها را درک مبارزه" تامپسون گفت. "آنها همدردی با آن و آنها در حمایت از آن است."

"من به مردم بگویید از رنگ این زندگی می کنند به مبارزه با یک روز دیگر'" تامپسون گفت.

مشاهده عکس های از ماه ژوئن 2, York, اعتراض (داستان همچنان زیر gallery):

نیویورک شهرستان دستیار درگیری مشاور جاشوا Neiderhiser آراسته در یک ماسک صورت و حمل نشانه خواندن "inequal عدالت برای همه" گفت: دفتر خود نشان دهنده اکثریت افراد متهم به جنایات برگزار شد و در زندان شهرستان است. کسانی که در دفتر نمایش چشم پرنده از آنچه اتفاق می افتد در سیستم عدالت. از معایب اجتماعی و اقتصادی به نژادی و بی عدالتی خود را وکلای شاهد آن همه دست اول.

ایستاده با کسانی که در سراسر دفتر خود و دیگران که نشان دهنده متهم گفت: این نشان می دهد که بسیار به وضوح به جایی که آنها ایستاده در مسائل.

"نابرابری ما معترض آن است که نه تنها مرگ و میر و قتل. این نابرابری در سراسر هیئت مدیره از استفاده از قانون" او گفت:. "ما همیشه مبارزه برای عدالت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب