عمومی وزارت بهداشت Underreports سانتا باربارا COVID-19 مرگ و میر

برای ماه گذشته سانتا باربارا عمومی وزارت بهداشت شده است underreporting COVID-19 مرگ و میر در این شهرستان است.

توسط NEWSWORLDS در 11 مرداد 1399

برای ماه گذشته سانتا باربارا عمومی وزارت بهداشت شده است underreporting COVID-19 مرگ و میر در این شهرستان است.

اضافی 28 نفر از COVID-19 در دوره زمانی بین 22 ژوئن و جولای 27 با وجود عمومی وزارت بهداشت نیست و گزارش آنها. قبل از جمعه, 32 COVID-19 مرگ و میر گزارش شده بود countywide. پس از کشف این رقم شات تا 60.

این مشکل می تواند رفته اند خسته شده اید دیگر اما یک عضو هیات از بهداشت عمومی تا به حال متوجه شده بودند بیشتر گواهی مرگ از گزارش مرگ و میر در اوایل این هفته آورده و آن را به این بخش توجه شود.

بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso گفت: این اشتباه است که یک نتیجه از "پردازش خطا است." شهرستان متوقف شده بود ضبط و میر دستی در ماه ژوئن او توضیح داد و به جای اتکا بر دولت الکترونیکی مورد گزارش سیستم CalREDIE. شهرستان بلافاصله تعویض به صورت دستی گزارش COVID-19 مرگ و میر پس از آن خواهد شد با تکیه بر گواهی مرگ برای رسمی شمارش.

"شهرستان متعهد به تضمین این که ما در حال ارائه اطلاعات دقیق و شفاف و به موقع اطلاعات در مورد کوروناویروس در جامعه" 2nd District سرپرست گرگ هارت گفت: در روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی. "ما لازم نیست که تمام پاسخ های امروز, زیرا ما می خواستم برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و ما متعهد به پاسخ به هر سوال.

"ما در حال شفاف از آنجا که وجود دارد هیچ راهی برای sugarcoat این اخبار است."

اضافی 28 مرگ و میر گزارش شده اکثریت قریب به اتفاق مردم که تا به حال زندگی می کردند در شمال شهرستان. هفتاد و پنج درصد از قربانیان بیش از 70 سال سن بود و شرایط اساسی. بیست و دو درصد قفقازی و 78 درصد اسپانیایی بودند. ده از 28 مرحوم شد و کارگران کشاورزی.

بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg همچنین گزارش داد که 74 مورد جدید countywide در روز جمعه. از مجموع 249 فعال موارد در جامعه, 85 در بیمارستان بستری هستند و 28 از کسانی که در یک واحد مراقبت های ویژه. او گفت: هنوز هم وجود دارد بسیار بالا نرخ انتقال در این شهرستان است.

"این بیماری بسیار خطرناک" هارت گفت. "بیش از حد بسیاری از مردم در حال گرفتن بیمار و در حال مرگ است و بسیاری از کسانی که بهبود یافته اند در حال تجربه طولانی عوارض پزشکی است که می تواند بسیار جدی... کسانی که از دست رفته اند به این بیماری وحشتناکی از دست رفته و فاجعه از این بیماری در حال رشد است هر روز. ما نیاز به احترام به افرادی که بیمار هستند و یا کسانی که مرده ام با انجام همه چیز ما می توانیم برای جلوگیری از گسترش این ویروس است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب