قرنطینه های المپیک: ادویه تا ماندن در خانه و با خانواده خود

در طول قرنطینه هر کس در بر داشت راه خود را به تصویب زمان. این که آیا شما در حال زوم خود را با دوستان, صیقل با

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

در طول قرنطینه هر کس در بر داشت راه خود را به تصویب زمان. این که آیا شما در حال زوم خود را با دوستان, صیقل با برس گردان از طریق کتاب ورزش مانند یک دیوانه وار و یا شراب خواری-تماشای Netflix هر کس در نهایت می یابد قرنطینه سرگرمی. اما یک خانواده از کارولینای شمالی خسته شده بود از همان بازی تخته, بازی و تماشای همان را نشان می دهد و اختراع "قرنطینه های المپیک"! اساسا روزانه با استفاده از آیتم های خانگی اعضای خانواده شده اند ضبط خود را در رقابت در بازی در برابر یکدیگر و ارسال این فیلم به Infinite از طریق حساب کاربری @alexpresley_.

ما در مسدود کردن لیستی از ما پنج بازی های مورد علاقه از قرنطینه های المپیک, که, توصیه ما به شما سعی کنید در خانه خود را با خانواده و دوستان!

جوراب چالش اسلاید

برای این چالش همه شما نیاز دارید این است که یک طبقه چوب جنگلی و برخی از نوار. شروع با قرار دادن نوار در طبقه خود را در خط شروع. سپس با یک شروع در حال اجرا با حداکثر سرعت دویدن گذشته نوار و اسلاید به عنوان دور به عنوان شما می توانید. اندازه گیری تا چه حد هر شرکت کننده اسلاید. هر اسلاید دورترین برنده!

ایستاده آب جام چالش

یک فنجان پر از آب است همه شما نیاز دارید! شروع به دروغ گفتن بر روی زمین با جام روی پیشانی خود را. سپس سعی کنید ایستاده بدون اجازه جام قرار می گیرند. هنگامی که شما از آن آویزان کنید و به مسابقه با یکدیگر به ببینید که چه کسی می تواند سریع ترین و بدون ریختن هر گونه آب.

نقشه کشی چالش

نوار یک تکه کاغذ به کسی را. به عنوان اولین کسی است که نقاشی بر روی فرد دوم را باید نفر دوم سعی کنید به منظور جلب کردن آنچه که آنها احساس. ببینید که چگونه نزدیک شما می توانید به تصویر واقعی خود را در پشت. شما حتی می توانید سعی کنید این چالش با نوشتن جملات و دیدن اگر آنها می تواند درک آنچه شما در حال تلاش برای نوشتن.

میوه رول آپ چالش

از جمله کلاسیک! شروع با نوک میوه های رول آپ در دهان شما و بقیه حلق آویز کردن به کف اتاق. تعداد سه, هر کسی می تواند غذا خوردن تمام میوه رول آپ سریع و بدون دست زدن به آن برنده است. مراقب باشید: این است که سخت تر از آن به نظر می رسد.

نقدی قطره چالش

برای این چالش را خاموش پنکه سقفی و استفاده از یک صندلی به جای دلار اسکناس در بالای هر یک از بال. سپس روشن کردن فن در آن پایین ترین تنظیمات و ببینید که چگونه بسیاری از صورتحساب شما می توانید گرفتن به عنوان ممکن است سقوط کنند. هر کس جمع آوری پول بیشتر برنده است.

آنچه ما در مورد قرنطینه های المپیک است که چگونه آسان هر چالش است برای تکمیل در صفحه اصلی. از هر کس می توانید اسلاید دورترین به هر کس که می توانید با جمع آوری پول بیشتر از همه این بازی ساده و در عین حال تن از سرگرم کننده است. اتمام @alexpresley_ در Infinite برای بیشتر سرگرم کننده و چالش است.

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن