دوباره باز پنسیلوانیا: Hanover, Gettysburg کسب و کار آماده برای رنگ زرد فاز

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 4:47 PM EDT مارس 20, 2020مانند شهر هانوفر و Gettysburg دنبال خواهد

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

مانند شهر هانوفر و Gettysburg دنبال خواهد شد کمی متفاوت به نیویورک و آدامز شهرستانهای رفتن به زرد فاز این جمعه.

این فاز خواهد شد و نه به معنای بازگشت به حالت عادی به عنوان کسب و کار که آیا باز نیاز به رعایت اقدامات ایمنی اجرا توسط دولت است.

اما آن را به مردم این فرصت را به ترک خانه های خود و حمایت از اقتصاد محلی است.

بازگشایی: چه باز جمعه به نیویورک و آدامز حرکت به زرد فاز?

خرده فروشی, سالن مو در هانوفر

هانوور در فروشگاه های خرده فروشی مانند Clarks Bostonian خروجی 30 مرکز مربع افتتاح خواهد شد با ساعت محدود, محدود کردن مقدار از مردم در فروشگاه و اجرای ماسک و اجتماعی فاصله.

"مشتریان به خوبی آنها قصد دیدن بسیاری از تمیز کردن همه کارکنان باید ماسک بر روی ما همیشه می تواند مفید با مشتری ... اما آن را تقریبا به عنوان کسب و کار عادی" گفت: Darrel Buchma, Clarks مدیر فروشگاه.

برخی از تغییرات دیگر که مشتریان را ببینید در Clarks شامل علائم شمارنده اجرای اجتماعی فاصله و 50 نفر محدود که Buchma گفت: تنها ممکن است از یک چالش در تعطیلات آخر هفته.

"امیدوارم از آن خواهد شد یک چالش است. این بدان معناست که همه خرید در مرکز شهر هانوفر" Buchma گفت.

او همچنین امیدوار است که کسانی که بازدید از فروشگاه خود را به استفاده از دیگر کسب و کارهای کوچک در اطراف آنها را به عنوان هنجار قبل از هر COVID-19 محدودیت.

Buchma همچنین گفت که او انتظار دارد که قادر به بازگشت به تمام کارکنان به کار در زمان.

"من امیدوارم که ما فقط نیاز مشتریان به بیرون می آیند اینجا و از ما حمایت بنابراین ما می توانید انجام دهید که" Buchma گفت.

Clarks باز خواهد شد از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر و پنج شنبه از ظهر تا 5 بعد از ظهر شروع جمعه.

هر چند در مرکز شهر هانوفر است خانه را به بسیاری از سالن ها و آرایشگران, این کسب و کار خواهد شد باز. در حالی که خرده فروشی مجاز به باز داخل ساختمان تفریح و سرگرمی, بهداشت و سلامتی, امکانات نمی خواهد باز در روز جمعه.

Coronavirus به روز رسانی: ده بیشتر Pa. استان ها را به حرکت به زرد فاز; تجمع در هریسبورگ

"خوب من در این راه نگاه و صنعت زیبایی است نوع کسب و کار به طوری که ما همیشه در فضای شخصی خود را هنگامی که ما در حال انجام یک سرویس گفت:" امی Loughlin صاحب سبک سری سالن و آبگرم در 12 مرکز مربع است.

"هر کس در سبک سری می داند که باید صبر کنیم تا از گسترش این ویروس است که کمی بیشتر موجود برای ما به از سرگیری عملیات با خیال راحت و ارائه است که محیط امن."

جاش مایرز صاحب متنوع کاهش سلمانی, 16 بالتیمور سنت گفت: او نسبتا شگفت زده برای پیدا کردن که او نمی خواهد بود قادر به باز کردن در روز جمعه.

"من به نوعی احساس می کنم ما باید باز خواهم, نه برای پول بلکه فقط به خاطر اینکه من فکر می کنم مردم آماده هستند و آنها در حال گرفتن کوتاه کردن مو به هر حال" مایرز گفت.

به جای مشتریان هستند یا انجام موهای خود را در خانه و یا رفتن به مریلند که اجازه داده است سالن و باربر مغازه ها را باز برای کارگران ضروری.

Loughlin گفت که او نگران است در مورد مشتریان بیرون رفتن از دولت به موهای خود را انجام داده است.

"من واقعا احساس می کنم مثل زمانی که ما قادر به باز کردن این رابطه است که ما ساخته ایم با آنها دوستی که ما با آنها آن را نمی خواهید به تحت تاثیر قرار است که" Loughlin گفت.

مایرز معتقد است که آرایشگری و سالن می تواند انجام کسب و کار با خیال راحت. او گفت: یکی از دلایلی که آرایشگران صرف حدود 150 ساعت آموزش روش های کنترل عفونت عقیم سازی و بهسازی به ذکر است روز به روز تمرین این مهارت.

در ضمن Loughlin و مایرز گفت: آنها فروش محصولات و کارت های هدیه آنلاین در حالی که جمع آوری برخی از حفاظت شخصی, لوازم و تجهیزات برای آماده بود که همه چیز باز است. هر دو آنها گفت: امیدوارم که آنها را مجاز به باز کردن در تابستان.

هنگامی که آنها باز هم صاحبان کسب و کار گفت: آنها انتظار دارند که قادر به بازگرداندن همه کارکنان خود را.

به ماندن درگیر با مشتریان سبک سری است که ارائه آموزش رایگان در وب سایت خود را و متنوع کاهش در حال انجام یک مسابقه به ببینید که چه کسی می تواند صبر کنید تا آنها را به باز کردن به کوتاه کردن مو.

خیابان اصلی هانوفر و خیابان اصلی Gettysburg باید یک لیست از که کسب و کار هستند و به چه ظرفیت در وب سایت خود را.

هانوفر سالن: چرا بسیاری از سالن در مرکز شهر هانوفر? سبک وزن است.

گردشگری در Gettysburg

مقصد Gettysburg در حال کار برای اطلاع رسانی و کسب و کار از چه زرد فاز به ارمغان خواهد آورد.

"ما در حال آماده سازی جامعه برای استقبال بازدید کنندگان با آغوش باز اما دوباره به مطمئن شوید که صرف با خیال راحت گفت:" نوریس گل رئیس جمهور از مقصد Gettysburg.

گل توصیف زرد فاز به عنوان "شکاف در درب" به این معنی که در حالی که برخی از کسب و کار باز دارد هنوز هم باید یک حس احتیاط.

با آب و هوای گرمتر گل گفت که Gettysburg در حال حاضر دیده می شود اندکی سربازان ارتش در بازدید کنندگان در تعطیلات آخر هفته. او انتظار دارد که برای رفتن تا شروع جمعه.

بازدید: گردشگری تعداد در حال حاضر حذف به طور قابل توجهی در گیتزبرگ برنامه های ساخته شده برای تابستان

"من فکر می کنم چون فکر می کنم این یک درک از ایمنی" گل گفت. "ما می خواهیم مردم را به امن و من می دانم که آنها می خواهید به امن است و ما مطمئن نیستیم که چه مدت از آن خواهد شد تا زمانی که ما به رنگ سبز اما ما می خواهیم همه را به اطاعت تمام درخواست های تحت زرد."

اگر چه گل نمی داند که بیش از حد بسیاری از کسب و کار باز کردن فقط رتبهدهی نشده است او شنیده ام برخی از, هوای آزاد, شبح, تورهای شروع. او گفت که او انتظار دارد که بیشتر برای باز کردن در زمان.

برای کمک به کاهش میزان گردشگری که می آید به منطقه گل گفته است: "محدود کردن چه مقدار از آنها ترویج این منطقه است.

خود پیام است "که این هم در تاریخ ما بود ،

"ما می خواهیم مردم را به صبر کنید تا زمانی که آن را امن ما خوش آمدید و آنها را با آغوش باز هنگامی که زمان مناسب است" گل گفت.

برای دیدن این مراسم هنوز هم در این منطقه اتمام مقصد Gettysburg رویدادهای تقویم.

چه می توانید برای باز کردن در زرد فاز?

همانطور که از اواسط ماه مارس پنسیلوانیا ساکن بوده اند در فاز قرمز که در آن تنها زندگی تداوم کسب و کار باز بماند-در صفحه اصلی سفارشات در محل اجتماعات بزرگ ممنوع است, و بیشتر.

در حال حاضر چه چیزی تغییر خواهد کرد و به ما انتقال به زرد فاز?

تفاوت اصلی این است که برخی از غیر زندگی تداوم کسب و کار ممکن است باز و اقامت در خانه سفارش برداشته شده است.

کسب و کار که آیا باز باید به دنبال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و پنسیلوانیا وزارت بهداشت هدایت اجتماعی فاصله و تمیز کردن مثل زندگی تداوم کسب و کار را از ماه مارس.

فشار برای بازگشایی: نیویورک, Adams نمایندگان فشار برای استان ها قرار داده می شود به رنگ زرد در فاز

همه کسب و کار است که مجاز به باز کردن را انتخاب کنید و برای انجام این کار باید به دنبال هدایت منتشر شده توسط وزارت بهداشت و باید نمایش دولت اطلاع قبلی در هر محل کار. همچنین هر کسب و کار باید برای هر کار محل (ساختمان و یا محیط کار وجود) را یک بیماری همه گیر افسر ایمنی "برای پاسخ دادن به کارمند و پیمانکار فرعی سوال در مورد این الزامات است."

برخی از راهنمایی های ذکر شده شامل ماسک پوشیدن بهسازی ایستگاه های اجرای بیمار و کارکنان به ماندن در خانه محدود کردن تعدادی از کارکنان یک برنامه برای COVID-19 قرار گرفتن در معرض نصب سپر و بیشتر.

در اینجا نگاهی به جزئیات بیشتری از زرد فاز:

کار و جمع تنظیم محدودیت:

  • Telework باید همچنان که در آن امکان پذیر است
  • کسب و کار با فرد عملیات باید به دنبال کسب و کار و ایمنی ساختمان سفارشات
  • مراقبت از کودک باز مطابق با راهنمایی
  • جمع و مراقبت از زندان محدودیت در محل
  • مدارس بسته باقی می ماند برای فرد آموزش

اجتماعی محدودیت:

  • اقامت در خانه محدودیت برداشته به نفع تهاجمی کاهش
  • همایش بزرگ بیش از 25 ممنوع
  • فرد در خرده فروشی مجاز اما منظقه و تحویل بهتر
  • داخل ساختمان تفریح و سرگرمی, بهداشت و سلامتی, امکانات و مراقبت های شخصی خدمات (مانند ورزشگاه چشمه های معدنی مو, سالن ناخن سالن و اشخاص دیگر که ارائه ماساژ درمانی) و تمام سرگرمی (قمار تئاتر) بسته باقی می ماند
  • رستوران ها و کافه ها محدود به carryout و تحویل تنها

"گسترده reopenings یا reopenings که حول مداوم اجتماعی فاصله, جهانی, پوشش یا دیگر بهداشت عمومی هدایت خواهد به احتمال زیاد منجر به افزایش موارد جدید و ماندن در خانه و بسته شدن سفارشات" با توجه به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ روند بازگشایی پنسیلوانیا است.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب