دلایل چرا شما باید از خواب بیدار شوید و به تماشای طلوع آفتاب

بسیاری از شما احتمالا اخراج این ایده از تماشای طلوع آفتاب در فکر صرف از بیدار شدن از خواب قبل از طلوع آفتاب. د

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

بسیاری از شما احتمالا اخراج این ایده از تماشای طلوع آفتاب در فکر صرف از بیدار شدن از خواب قبل از طلوع آفتاب. دیگران ممکن است برنامه تماشای طلوع و سپس بلافاصله دکمه چرت زدن زمانی که زنگ خاموش می رود. اگر یکی از این احزاب برای تلفن های موبایل مانند شما در ادامه به کشف آنچه شما از دست رفته.

زیبایی طبیعی

تماشای طلوع آفتاب است مانند تماشای یک نقاشی با مداد رنگی رنگ آسمان بود رنگ بالای شما. نیمه شب پرستاره آسمان آبی تبدیل به رنگ های نرم و با تکان دادن سلاح های خود را واقعا یک منظره خیره کننده را ببینید! هر روز ما با استعداد با این دید ما اجازه می دهد برای تبدیل شدن به شیفته ما جهان را به شگفتی و زیبایی است.

افزایش بهره وری خود را

بیدار شدن از خواب قبل از طلوع آفتاب به تماشای طلوع آفتاب است مانند دادن خودتان سر شروع به تسخیر در روز است. شما به عنوان دیده بان طلوع آفتاب شما می توانید برنامه ریزی برنامه خود را برای روز بدون حواس پرتی. در طول سال تحصیلی من همه مشق شب من انجام می شود در صبح است. که راه من هم برای گرفتن شام, رفتن به باشگاه, جلسات و اویختن با دوستان در شب.

اتخاذ یک طرز فکر سالم

هر روز می تواند هرج و مرج و استرس زا. بودن با طبیعت را فراهم می کند شما با وضوح شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شما همه چیز تحت کنترل است. در نظر گرفتن زمان برای درک جهان هر روز صبح اجازه می دهد تا شما را به حرکت به یک طرز فکر قدردانی است. در حال حاضر شما می توانید باقی می ماند مولد ترک استرس و نگرانی های خود را پشت سر گذاشت.

ثبات

حتی اگر شما بوده ام به تماشای طلوع آفتاب به مدت پنج سال در حال حاضر, طلوع آفتاب خام زیبایی هرگز موفق به آوردن لبخند به چهره شما. بدون توجه به آنچه در جریان است در زندگی خود طلوع آفتاب هرگز نا امید نیست — آن را همیشه افزایش بدون در نظر گرفتن چگونه شما احساس می کنید. بدون توجه به جایی که شما در جهان هستند طلوع جهانی هستند. محمد علی گفت: "بقیه اما هرگز ترک. حتی خورشید غرق شدن طلسم هر شب. اما آن را همیشه بالا می رود صبح روز بعد. در طلوع هر روح دوباره متولد شده."

پس چه از شما انتظار دارند! تنظیم زنگ خود را برای فردا صبح و سعی کنید آن را برای خودتان! شما احساس انرژی مولد و در صلح است که شما می خواهید به تماشای طلوع آفتاب در هر روز است.

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن