نور قرمز: در میان همه گیر ورزشی باید در هیچ عجله

پس از سال 1880 تا پایان مارس بوده است زمان برای یاد و بیس بال. 140 سال گذشته ایالات متحده آمریکا,' تفریح و سرگ

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

پس از سال 1880 تا پایان مارس بوده است زمان برای یاد و بیس بال. 140 سال گذشته ایالات متحده آمریکا,' تفریح و سرگرمی به افتخار کسانی که از دست داده بودند در نبرد با بازی و ادای احترامات در روز یادبود.

سالانه سنت ادامه داد: از طریق این آشفته ادغام بین آمریکا و لیگ ملی در سال 1903 و نظامی ایالات متحده در جنگ جهانی اول در سال 1917. آن braved 1918 شیوع آنفولانزای شدید ترین در سراسر جهان همه گیر از قرن 20th.

پس از سال 1941 حمله به پرل هاربر, بیس بال به نظر می رسید مانند یک غیر ضروری و لوکس به مقامات دولتی به عنوان ملت بسیج برای جنگ است. در عوض پس از آن رئیس جمهور فرانکلین روزولت شخصا تایید شروع MLB فصل است. FDR پیام به کمیساریای شناخته شده به عنوان چراغ سبز نامه در حال حاضر در قانون ملی بیس بال از شهرت.

"من صادقانه احساس می کنید که این امر می تواند بهترین برای کشور به نگه داشتن بیس بال رفتن" روزولت گفت: در این نامه است. "اگر 300 تیم از 5000 یا 6000 نفر از بازیکنان این بازیکنان قطعی تفریحی دارایی به حداقل 20,000,000 از شهروندان خود را — که در قضاوت من این است که کاملا ارزشمند است."

حتی زمانی که این کشور تحت تهدید یک چیز بود یقین وجود دارد خواهد بود بیس بال در روز یادبود.

در عین حال تمام 30 MLB استادیوم خاموش شد دوشنبه گذشته به مناسبت پایان یک خط که به طول انجامید بیش از یک قرن است. در پی coronavirus همه گیر 2020 فصل بیس بال شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد.

بیس بال است که فقط یک ورزش است که گرفته شده صندلی عقب در طول یک بحران بهداشتی در سراسر جهان. NBA قرار دادن آن در فصل فوری مکث هنگامی که رودی Gobert از یوتا جاز آزمایش مثبت برای این بیماری در حالی که NCAA به نام خاموش سالانه آن مه جنون مسابقات است. همه مهم فوتبال اروپا به حالت تعلیق در آمد با فرانسه و بلژیک لغو خود را در لیگ وسایل به طور کامل. تنها لیگ به سر بازی تا کنون است, بوندسلیگا آلمان که اولین پست قرنطینه مسابقات بودند در خالی استادیوم مارس 16.

این یک راز است که لیگ را می خواهیم بازیکنان را در زمین به سرعت به منظور محدود کردن خسارت مالی از این بیماری همه گیر. در ابتدا بوندسلیگا بود مردد به سقط جنین مسابقات با توجه به ضرر و زیان بالقوه از حدود 750 میلیون یورو اگر به گذشته نه بازی های این فصل رفت unplayed. در ضمن MLB تیم ایستاده به از دست دادن بزرگ در هر دو فروش بلیط و تلویزیون معاملات اگر 2020 فصل است اوراق به طور کامل. مذاکرات بین لیگ و بازیکنان ارتباط هنوز نتایج.

ورزشکاران مانند انگلستان تیم ملی فوتبال Raheem استرلینگ و دنی رز همراه با Tampa Bay Rays پارچ بلیک اسنل در حال حاضر صحبت کردن در برابر عجله به راه اندازی مجدد بازی. پس از همه, این تیم صاحبان و مدیران فشار برای بازگشت نیست رو همان خطرات ناشی از جسمی که در این زمینه به ویژه هنگامی که تماس نزدیک با دیگران بیش از این دوره از تقریبا در هر رویداد ورزشی اجتناب ناپذیر است.

در حال حاضر همه چشم ها در بوندسلیگا برای دیدن اگر آن زمان مدل اجتماعی فاصله فوتبال به اندازه کافی امن است به دنبال داشته باشد. جایگزین های لازم به لحاظ اجتماعی فاصله روی نیمکت در حالی که هر کس در اتاق در حال تغییر است که نیاز به پوشیدن ماسک. توپ برود را قبل از هر بازی و همه کارکنان و بازیکنان باید اصول بهداشتی دست های خود را و خود را در دماهای بررسی می شود قبل از ورود به ورزشگاه.

اجتماعی فاصله نمی رفتن دست در دست با ورزش بیشتر و بازیکنان مجبور به تغییر خود را به روال عادی در طول بازی. در حرارت لحظه ای هر چند ساقط می افتد. هرتا برلین را به بازیکنان هشدار داده بودند پس آنها را در آغوش کشید هر یک از دیگر در طول یک هدف, جشن, در حالی که عصبانی شالکه بازیکنان شلوغ یک داور پس از یک رقابت ناپاک تماس بگیرید. یک اشتباه می تواند به عواقب جدی منجر شود — شاید نه برای غیر ورزشکاران سالم اما برای خانواده ها و عزیزان کسانی که ممکن است به شدت تحت تاثیر این بیماری است.

وقتی که می آید به طرفداران حضور در بازی ها در فرد وجود دارد هیچ دلیلی برای خوشبینی است. بازیکنان لوکس بودن آزمایش را چندین بار در هر هفته وجود دارد اما هیچ راه عملی برای اطمینان حاصل شود که 30,000 طرفداران دقت آزمایش قبل از آنها حضور در یک رویداد ورزشی. با سواحل عمومی در حال حاضر بسته بندی شده به عنوان برخی از کشورهای شل مقررات چگونه می تواند به ما اجازه می دهد تا تجمع ده ها هزار نفر از مردم در محدوده ورزشگاه ؟ با یک واکسن هنوز ماه دور ما نیاز به صبر برای اثبات قطعی ایمنی — گله یا مهندسی — قبل از readdressing این موضوع است.

روزولت درست بود زمانی که او گفت: ورزش هایی مانند بیس بال فوق العاده ای ارائه ارزش. از احساسی نظر هر فن نتواند آنها را. ما می خواهیم درام, رقابت و, سیر, سیب زمینی سرخ کرده در ballpark. ما می خواهید به نشستن در می ایستد و به تماشای تاریخچه اتفاق می افتد.

اما در پایان روز تمام است که فقط تفریح و سرگرمی. امروز ما مراقبت های بهداشتی کارگران مبارزه با دشمن است که می تواند تنها موجود با تلاش های جمعی به عنوان مسئول آمریکایی است. ما نیاز به انجام بخشی از ما را برای حفظ اجتماعی فاصله احتیاطی و محدود کردن تعاملات ما به کسانی که کاملا ضروری است.

به این دلیل است که ورزش می تواند — و باید صبر کنید.

Chanun Ong را پوشش می دهد و سافتبال. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن