تکیه بر مسکن خود را به®

توسط Staci Caplan2020 جمهورسانتا باربارا Association of REALTORS® Realtors® شده اند به سرعت تطبیق به عنوان با

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

توسط Staci Caplan
2020 جمهور
سانتا باربارا Association of REALTORS®

Realtors® شده اند به سرعت تطبیق به عنوان بازار و همه گیر دستورالعمل های دولتی و محلی به طور مداوم در حال تغییر است. دولت ما و انجمن های محلی منتقل شده اند به سرعت به پاسخ در تقریبا روزانه به منعکس کننده یک به سرعت در حال تغییر چشم انداز. همانطور که از این ماه ما باید اجباری جدید دولت نشان مورد نیاز از جمله بهترین شیوه دستورالعمل ها و طرح های پیشگیری از. REALTORS® زیر امن سازگار و مسئول شیوه های صنعت در طول زمان همه گیر در حالی که در خدمت مشتریان و حفاظت از جامعه ما است. این شامل ارسال نمایش مورد نیاز بر روی درب listings که باید توسط همه کسانی که وارد یک ملک.

فعالیت بازار است که فروشندگان که نیاز به فروش در حال قرار دادن خواص خود را در بازار و خریداران در حال خرید است. هیچ بازار وجود دارد "هنجار" به عنوان فعالیت های متفاوت نه تنها با محدوده قیمت اما با محله و حتی به خواص خاص. برخی از خواص طولانی در بازار در حالی که دیگر می رویم به ارائه سناریوهای برخی با یک دوجین یا بیشتر ارائه می دهد! آن پایین می آید به فروشنده انگیزه و قیمت گذاری صحیح. وجود دارد کمتر خواص به از را انتخاب کنید با موجودی قابل توجهی پایین. خواص در شرایط خوبی هستند که به خوبی با قیمت مناسب در حال گرفتن ارائه می دهد. تکیه بر مسکن خود را به® برای بهترین استراتژی قیمت گذاری برای فروش برای جلب بازار توجه است.

پس از پناه در محل و دادن مقدار زیادی از فکر به چگونه خانه ما تابع و مناسب خریداران مشتاق به رسیدن به یک خانه است که مناسب نیازهای خود را. این میل همراه با نرخ بهره پایین در حال ایجاد یک نقطه روشن در اقتصاد ما در املاک و مستغلات. "به عنوان کالیفرنیا, اقتصاد و بازار مسکن به آرامی شروع به دیدن نشانه هایی از بهبود مالکیت خانه و مسکن تامین هرگز مهم تر بوده است به کشور ما COVID-19 بازیابی" گفت: ماشین رئیس جمهور جین Radsick. "در طول این بحران...کار که REALTORS® انجام ضروری است تا دولت ما را بازیابی و به آینده کالیفرنیا. همانطور که می دانید مالکیت خانه نیروی حیاتی اقتصاد کشور ما است و محوری برای کمک به خانواده های شاغل و کسانی که از نظر مالی محروم زمینه ایجاد ثروت است."
 
این COVID-19 همه گیر قرار گرفته و به اهمیت تامین مسکن در مرکز صحنه: بدون سرپناه آن غیر ممکن است به پناهگاه در محل. خوشبختانه به عنوان REALTORS® ما در خط مقدم حفاظت و گسترش رویای مالکیت خانه و مسکن.

تماس با مسکن خود را به® امروز برای همه آخرین استراتژی خرید یا فروش اموال. تماس با سانتا باربارا Association of REALTORS® در sbaor.com برای این مجازی خانه باز دایرکتوری.

Staci Caplan کالیفرنیا املاک و مستغلات کارگزار و صاحب اقیانوس آرام تاج ملک. او متولد و بزرگ شده در سانتا باربارا و شور و شوق او را برای این منطقه ویژه ترجمه به موفق معاملات املاک و مستغلات و هیجان زده مشتریان. محلی ما در سانتا باربارا انجمن از REALTORS ® , Staci خدمت در هیئت مدیره کمیته روابط دولت بودجه و امور مالی کمیته چند مثال کمیته و مسکن ® اقدام صندوق کمیته. او را می توان در رسید (805) 886-3970 یا stacicaplan@gmail.com.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن