نقد و بررسی | Sameer Pandya را 'اعضا'

زمانی که من با صحبت Sameer Pandya توسط تلفن در مارس, UCSB, استاد, بود, خانه, کار از راه دور و تبدیل شدن به ساز

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

زمانی که من با صحبت Sameer Pandya توسط تلفن در مارس, UCSB, استاد, بود, خانه, کار از راه دور و تبدیل شدن به سازگار به ما واقعیت جدید از انزوای اجتماعی و فاصله. انتشار تنها اعضای, Pandya دومین اثر داستانی و رمان شده بود با تاخیر به ماه ژوئیه به دلیل همه گیر.

شخصیت از اعضا است راج Bhatt مناسب و معقول به خوبی نیت مرد میانسال خوشحالی ازدواج با دو پسر و یک وام مسکن. به غیر از کار علمی خود را که دیده است یو پی اس و فراز زندگی Bhatt دارای یک زندگی خوب و او آن را می داند. او زندگی کلاسیک مهاجر داستان موفقیت با کار سخت و همانندی و در عین حال با وجود اینکه به دست آورده ظاهری نشانه ای از موفقیت و شمول خود را مانند عضویت در باشگاه تنیس و کار خود را به عنوان مدرس در یکی از دانشگاه های کالیفرنیا هنوز هم شگفتی اگر او واقعا به آن تعلق دارد.

روایت توانایی Pandya نشان داد با داستان کوتاه مجموعه نابینایان نویسندهآستین ذکر شده برای قلم/کتاب باز جایزه است بر روی صفحه نمایش در اعضا. Pandya به طرز ماهرانه ای با استفاده از عناصر مهاجر تجربه اواسط بحران های زندگی و دانشگاه و زندگی به بافت داستانی طلسم. در حالی که رمان جدی مواجه تم مانند نژادپرستی علمی بردگی و تاریک ویروسی در رسانه های اجتماعی Pandya مانده است که وزن با شوخی و طنز. راج Bhatt, است, اشتباه نکنید, معمار خود مشکلات و در طول یک هفته تنها موفق به تلنگر خود را حل و فصل زندگی بر سر آن خصوصی شهرت او در باشگاه تنیس و به خطر انداختن خود ، نه تنها این هندی مهاجر را متهم به نژادپرستی و او نیز خود را می یابد هدف از پردیس جنجال می شود که خیلی عصبی است که Bhatt در یک لحظه از وحشت کور اقدام به خرید یک تفنگ برای محافظت از خود و خانواده اش.

خوب داستان است و اغوا کننده است. اگر نویسنده می تواند از راه بدر کردن خواننده را به همدردی با یک شخصیت به احساس می کنید آنچه در شخصیت احساس می کند به مراقبت در مورد شخصیت او و یا او موفق شده است. راج Bhatt آسان است مانند و من در او داستان تجربه خود را شک و تردید و ترس و همچنین شادی خود را.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن