San Francisco Ballet, مدیر اجرایی, بحث آینده از رقص در میان COVID-19

کلی Tweeddale شروع زندگی حرفه ای خود را با یک بی اندازه عشق برای رقص. پس از گرفتن نقش رهبری در سازمان های هنری

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

کلی Tweeddale شروع زندگی حرفه ای خود را با یک بی اندازه عشق برای رقص. پس از گرفتن نقش رهبری در سازمان های هنری در سراسر جهان از جمله ارکستر سمفونیک ونکوور و سیاتل, اپرا, Tweeddale گرفته عشق او را برای هنر به منطقه خلیج فارس تبدیل شدن به مدیر اجرایی, San Francisco Ballet در سپتامبر 2019.

این شرکت آمار عطف مهم در سال گذشته آن را به عنوان جشن سالگرد 75 از "فندق شکن." به عنوان اولین رقص سازمان در ایالات متحده برای قرار دادن در تحسین شده نشان می دهد SF باله دارای تایید سنت قطعه, نمایشگاه اهمیت آن به رقص سازمانها در همه جا.

در مصاحبه ای با روزانه کالیفرنیا, Tweeddale توضیح داد که نمایش "مرا اتصال به تاریخچه این شرکت در راه است که من مطمئن هستم که من می خواهم که اگر آن را تا به حال نشده است سالگرد 75."

تنها سه ماه پس از موفقیت این تولید SF باله آماده بود تا اولین بازی خود در جدیدترین نمایش "رویای شب نیمه تابستان را" برای اولین بار در بیش از 30 سال است. اما در شب باز Tweeddale تلفن کردم که این شهر را مجبور به تعطیل یادبود جنگ Opera House با توجه به افزایش نگرانی ها در مورد COVID-19.

"ما قادر به پایان عملکرد و سپس Helgi و من تا به حال به رقصندگان چه اتفاقی می افتد" Tweeddale گفت. "این فقط ... آن را به قلب غم انگیز و (وجود دارد) اشک و ... آن را کاملا غرق در لحظه ای که چیزی که واقعا به معنای."

پس از تنها شش ماه در Tweeddale تا به حال به تنظیمات اصلی به SF باله عملیات با توجه به اقامت در خانه سفارشات در منطقه خلیج است. هنوز هم او را به چالش افزایش یافت. "این خیلی آسان است فقط می خواهم به خواب زمستانی و فقط می گویند من از خواب بیدار زمانی که آن را بیش از" Tweeddale گفت. "اما ما حاضر به انجام این کار است. ما نمی خواهد انجام دهد."

با متنوع شرکت از سراسر جهان, Tweeddale و کارکنان در SF باله وظیفه شد با نگه داشتن خود را رقصندگان امن در حالی که به طور همزمان در تلاش به آنها را به بازگشت به خانه در خارج از کشور.

بعد از تضمین امنیت آن رقصندگان به عنوان آنها سفر خود را به خانه های مربوطه SF باله مجبور شد برای ارزیابی چگونه آن را ادامه خواهد داد و به آموزش آن رقصندگان. با زندگی در فضاهای محدود کردن توانایی کامل از رقصندگان به کار بر روی روش این شرکت در مواجهه با چالش های که در حال حرکت در آن کلاس ها به صورت آنلاین با فرمت.

"Class واقعا تا به حال به موجود به آنچه که شما می توانید در آشپزخانه و یا اتاق نشیمن خود را" Tweeddale گفت. "ما مطمئن ساخته شده است که هر رقصنده که به آن نیاز (یا) می خواستم آن را به حال یک طبقه چوب جنگلی ... ما دستور طبقه بود و آنها را حمل به جایی که آنها به طوری که آنها می تواند رقص و کلاس در یک سطح امن."

در بالای تغییر پویا از ویژگی های کلاس برای آن رقصنده SF باله نگه داشته است مخاطبان درگیر با حضور رسانه های اجتماعی, جریان برخی از آن امضا کار می کنند به صورت رایگان آنلاین. قابل توجه ترین, Tweeddale برجسته این شرکت #اشتباه نوشته های که در آن آرشیو ویدئوها از SF باله را نشان می دهد آورده و جشن آنلاین.

در برخی از راه عدم تئاتر زنده و رقص ساخته شده است که مخاطبان رسمیت شناختن و قدردانی خود را برای اجرای زنده است. هر چند رسانه های اجتماعی به طور موقت quells قریب الوقوع میل به هنر زنده می کند دارای همان رضایت به عنوان شاهد یک طول کامل باله در فرد است. با وجود این راحتی از تماشای رقص آنلاین قادر به دیدن اجرای زنده را ترک کرده است طرفداران این سازمان از جان گذشته برای بازگشت به یادبود جنگ خانه اپرا.

با طبیعت از زمان همه گیر اما سازمان هایی مانند SF باله نیاز به تنظیمات مهم قبل از بازگشایی زندگی می کنند نشان می دهد ، Tweeddale و بقیه SF باله کارکنان به دنبال جایگزین مدل با توجه به شهرستان های عمومی دستورات بهداشتی و ایمنی کلی شرکت خود را.

در حال حاضر, Tweeddale اشاره می کند که SF باله است که به دنبال در تمام حالات ممکن است وقتی که می آید به اجرای برنامه های آینده در سال 2021. آیا ادامه فصل تقریبا در فرد با فاصله صندلی و یا حتی با مخلوطی از مجازی و حضوری, مدل, Tweeddale اطمینان "به من گفت: تیم ما در اینجا ما باید برای همه چیز آماده و همچنین آماده به انجام هیچ چیز نیست. و اگر ما آماده هستند برای هر دو ... ما پیدا کردن یک راه است."

هر چند این بیماری همه گیر است و قرار دادن یک توقف به اجرای زنده آن است و نه قرار دادن یک توقف به خلاقیت است. Tweeddale آورده حس امید به عنوان او با اشاره به رنسانس هنر زیر اسپانیایی آنفولانزای همه گیر آوردن جوامع به هم پس از دوره های طولانی از اضطراب و غم و اندوه. فقدان رقص در حال حاضر ما همه گیر شده و بسیاری از مردم متوجه است که جهان نیاز به زیبایی از هنر به منظور زنده ماندن.

"من فکر می کنم که هنگامی که زمان مناسب است" Tweeddale گفت: "ممکن است یک زمان که در آن ما قادر خواهیم بود نه تنها جشن در تئاتر و مجدد اما ما باید همه این مهارت های دیجیتال و خواهد شد که به همان اندازه با ارزش است."

تماس با سارا Runyan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب