سانتا باربارا فرودگاه دریافت $9.5 میلیون فدرال نجات

دیانا Zachrisson به سانتا باربارا فرودگاه مدیر توسعه کسب و کار به تازگی در توصیف این فرودگاه به عنوان ترسناک

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

دیانا Zachrisson به سانتا باربارا فرودگاه مدیر توسعه کسب و کار به تازگی در توصیف این فرودگاه به عنوان ترسناک خالی است. "این بسیار متروک" او گفت:. "این بسیار آرام است." از آنجا که در سراسر کشور COVID-19 مستند سواحل جنوبی ترمینال دیده است آن مسافر به تعداد قطره های عظیم 96 درصد است. و چون فرودگاه دریافت هیچ پولی از دولت و یا دولت های محلی و به جای متکی به فروش بلیط به کار بی سابقه ای کاهش مسافرت هوایی است و wreaking ویران در آن امور مالی. "این یک سوراخ بزرگ در بودجه" Zachrisson گفت.

خوشبختانه سانتا باربارا شورای شهر به تازگی به تصویب $9.5 میلیون کمک هزینه فدرال برای فرودگاه. اعطای آمد و به عنوان بخشی از یک بزرگتر کمک مالی از شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در سراسر کشور از طریق اخیرا به تصویب مراقبت عمل می کنند. با توجه به Zachrisson: 5 میلیون دلار را به ساخت پرداخت بدهی و مانده را به حفظ این فرودگاه امکانات.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


فدرال کمک های مشروط بر فرودگاه حفظ یک سطح پایه از خدمات ارائه شده توسط پروازها به مقصد سیاتل دالاس و دنور, Phoenix, سالت لیک سیتی و سان فرانسیسکو. چند راه حال دیگر در دسترس نیست مانند کسانی که به لاس وگاس ساکرامنتو پورتلند و لس آنجلس. Zachrisson انتظار پرواز به لس آنجلس و پورتلند به سر هنگامی که تقاضا توجیه آن است. علاوه بر این مراقبت در حکم عمل است که کمک گیرندگان باید حفظ 90 درصد از مارس سطح اشتغال.

Zachrisson دیده است بزرگ بحران قبل از شروع اولین فرودگاه کار یک سال قبل از 9/11 و تجربه عظیم groundings است که به دنبال. "من در ناباوری که من شاهد این دو بار در یک کار حرفه ای," او گفت:. Zachrisson نمی دیدن یک پست-مستند بهبودی به عنوان سریع به عنوان یکی از پس از 9/11. "آن را نمی خواهد به نوبه خود بازگشت بلافاصله," او گفت:. "آن را مانند یک سوئیچ نور هنگامی که همه چیز خاموش است. اما تبدیل آن را به عقب خواهد بود مانند یک سوئیچ دیمر بسیار تدریجی است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب