شهرستان سانتا باربارا دانشگاه, انتشار, برنامه ریزی برای ترم پاییز

روز سه شنبه بعد از ظهر شهرستان سانتا باربارا کالج (SBCC) اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی که اکثریت آن کلاس باق

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

روز سه شنبه بعد از ظهر شهرستان سانتا باربارا کالج (SBCC) اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی که اکثریت آن کلاس باقی خواهد ماند آنلاین برای پاییز سال 2020 ترم با توجه به تداوم تهدید COVID-19. "سانتا باربارا کالج شهر تصمیم گرفته است برای ارائه یک اکثریت قابل توجهی از اعتبار دوره های آنلاین برای پاییز سال 2020 ترم" انتشار می گوید و اضافه کرد که تعدادی از کلاس ها به خصوص کسانی که دشوار است برای آموزش آنلاین باقی خواهد ماند چهره به چهره و یا در ترکیبی به سبک هر دو آنلاین و حضوری با پروتکل های ایمنی در محل.

خدمات ارائه شده توسط لوریا کتابخانه و Cartwright منابع آموزشی مرکز برگزار خواهد شد آنلاین و انتشار و نیز میگوید که در کلاس ارائه شده چهره به چهره و یا از طریق ترکیبی از حضوری و آنلاین می تواند انتقال منحصرا آنلاین اگر بهداشت عمومی محدودیت های reimposed در صورت تجدید حیات COVID-19. چهره به چهره در کلاس را می توان در یافت sbcc.edu/classes. SBCC را در ترم پاییز آغاز می شود در 24 آگوست.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن