سانتا باربارا فایل های پلیس ― چه اتفاقی افتاده است در آپارتمان 147?

آنچه دقیقا اتفاق افتاده در 7 مه سال 2019 هنگامی که سانتا باربارا پلیس به ضرب گلوله کشته و 32 سال سن فرانسیسکو

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

آنچه دقیقا اتفاق افتاده در 7 مه سال 2019 هنگامی که سانتا باربارا پلیس به ضرب گلوله کشته و 32 سال سن فرانسیسکو Alcaraz در یک آپارتمان کردن شاهراه جاده ؟ چرا یک تیم SWAT مسلح با M4 carbines و ضد گلوله سپر شکستن درب خود را و در عرض چند ثانیه آتش 58 دور ؟ چرا پلیس در نظر Alcaraz بسیار خطرناک و چرا آنها را انتخاب کنید به مقابله با او زمانی که و که در آن آنها بود ؟

پاسخ به این سوالات و دیگران موجود میان داخلی سوابق پلیس منتشر شد به سانتا باربارا مستقل تحت کالیفرنیا سوابق درخواست قانون از جمله صوتی و تصویری ضبط شده از این حادثه. در میان تجدید موشکافی هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور بیش از پلیس در استفاده از زور تاکتیک های مستقل در حال بررسی درگیری که در آن مأموران اجرای قانون اخراج اسلحه های خود را و یا در غیر این صورت در زمان عمل است که منجر به آسیب جدی و یا مرگ.

این Alcaraz مواد چین با اطلاعات قبلا انتشار یافته توسط دفتر دادستان منطقه که تیراندازی قانونی بود و آنها با ارائه بینش بیشتر به حوادث و پویایی است که منجر به آن روز. این مواد همچنین برطرف کردن اتهامات برخی در جامعه است که ماموران به حال کمین Alcaraz با اسلحه فروزان.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Alcaraz به خوبی شناخته شده بود به اجرای قانون, فایل نشان می دهد. او یک مستند عضو باند را با چندین محکومیت جنایت و رفت خیابان نام "غریبه." در سال 2008 او تحت تعقیب در یک countywide سرکوب سازمان یافته جرم و جنایت به نام "Gator رول." در زمان مرگ او Alcaraz بود می خواستم در ارتباط با دو اخیر تیراندازی در شهرستان سانتا باربارا (جزئیات که مقامات هنوز اعلام نشده با استناد به باز کردن تحقیقات) بوده و به اتهام اقدام به قتل است. او پدر چهار فرزند جوان و تقسیم وقت خود را بین لامپوک و همسرش شاهراه منطقه اقامت.

عکس: SBPDفرانسیسکو Alcaraz جونیور

به عنوان پلیس حاوی طرح خود را برای دستگیری Alcaraz از جمله چگونه به شدت به بازوی خود آنها مشورت یک "ماتریس ارزیابی ریسک" که اختصاص ارزش نقطه به یک مظنون بر اساس جنایی خود گذشته و شرایط بازداشت استشهاد. آن طول می کشد را به حساب اگر مشکوک با استفاده از یک اسلحه گرم در طول اتهام جرم اگر آنها شناخته شده برای حمل سلاح در صورتی که قبلا در برابر پلیس ، Alcaraz به ثمر رساند 28; یک نمره از 25 یا بالاتر به معنی تیم SWAT باید اعزام به خدمت از حکم این ابزار ارزیابی می گوید.

Alcaraz نیز بعید است که بدون مبارزه تسلیم مقامات معتقد بودند. "دو مهاجم به ازای هر همسر" یک یادداشت دست نویس متحده است. "می دانستم که حمله بعدی به معنای زندان و یا مرگ."

پلیس فرماندهان تصمیم امن ترین راه برای دستگیری Alcaraz بود برای گرفتن او به تنهایی در خانه قبل از او می تواند سفر به لامپوک دور و خارج از صلاحیت این دادگاه ها. آنها همچنین می خواستم به حرکت در سرعت و بی سر و صدا به دلیل Alcaraz شناخته شده بود دارای یک اسکنر پلیس اجازه داده است که او خود را برای نظارت بر ارتباطات رادیویی.

کارآگاهان بنا کردن آپارتمان 147 در 25 Camino De Vida و منتظر ماند تا Alcaraz همسر خود چهار فرزند و همسر خود را به حال همه چپ. در حدود 12:45 بعد از ظهر تیم SWAT وارد تقسیم ورود تیم و مهار تیم. ورود تیم به رهبری توسط Sgt. اندرو Feller, خارج نظامی خود را به سبک نقلیه زره پوش به نام Bearcat و جمع آوری شده در خارج از آپارتمان جلو درب در یک خط و یا "پشته." مهار تیم ایستاده در اطراف گوشه ای از ساختمان آماده به دستگیری Alcaraz اگر او زد.

چه اتفاقی افتاد بعد دستگیر شد Feller audio recorder. "آن را بدهد. به دست کشیدن متوجه" او سفارشات. افسر هارون Denbrook چتری بر روی درب پنج بار. "اداره پلیس!" Denbrook فریاد. "جستجو در حکم! باز کردن درب!" هیچ پاسخ وجود دارد. Denbrook است یادآور شد توسط یکی دیگر از اعضای تیم به حالت شماره آپارتمان در دستورات خود را به عنوان او می زند یکی دیگر از چهار بار. "اداره پلیس! شماره 147! باز کردن درب! ما یک حکم!" چند لحظه عبور کند. بیشتر سکوت. "آپارتمان 147! جستجو در حکم! باز کردن درب!"

تقریبا بلافاصله پس از Denbrook می دهد آخرین فرمان Feller سفارشات افسر برایس فورد به جلوی خط با ضرب و جرح رم. در آن طول می کشد دو اعتصاب به نقض درب. (حدود 20 ثانیه گذشت بین Denbrook اول دست کشیدن و فورد برای اولین بار نوسان کوب.) "زیبا و آرام..." فلر شروع به می گویند که ناگهان Alcaraz باز آتش در افسران از بالای در داخل راه پله ها. (در مصاحبه با واحد خبر تیراندازی هیئت بررسی فورد گفت که او شنیده ام "whiz" از یک دور که گذشت آن را بین پاهای خود را در نزدیکی خود کشاله ران, پاره شدن شلوار خود را.) آن طول می کشد یک لحظه برای این تیم به تحقق بخشیدن به آنچه اتفاق افتاده است. (افسر Thomas Van Eyck گفت: فرماندهان که برای اولین بار از "موسیقی پاپ" نمی بلافاصله ثبت نام را به صورت گلوله در ذهن خود. "او گفت که او هرگز در قبل از این روز" مصاحبه خلاصه متحده است.) این تیم سپس شروع به فریاد "عکس اخراج! عکس اخراج!" عنوان افسر جاستین کروز قطره به زانو و بازده آتش.

"بازگشت به بالا! Bearcat! Bearcat! Bearcat!" Feller yells, سفارش, تیم خود را به ایمنی خود و زره پوش های اتومبیل پارک شده در کنار آپارتمان. به عنوان آنها را اجرا Alcaraz شروع به تیراندازی در این گروه از یک دوم داستان پنجره. پس از رسیدن به پوشش آنها شلیک به عقب. افسران گفت: آنها نمی توانستم Alcaraz به وضوح ― پرده بسته شد و با وجود تابش خیره کننده در و پنجره ― و آنها اسپری ده ها تن از دور و از طریق دور شیشه و دیوار.

عکس: SBPDپلیس بهبود .40 کالیبر تفنگ دستی با تمدید مجله که Alcaraz استفاده کرده بودند به آتش در افسران.

فیلمبرداری متوقف شد و به سرعت به عنوان آن آغاز شده است. نمی دانستند اگر Alcaraz بود و هنوز هم یک تهدید به تیم SWAT و دیگر پاسخ افسران شروع به تخلیه ساختمان های مجاور و پس از آنها با انجام یک رول تماس به بررسی هر یک از دیگر برای صدمات است. در نزدیکی سان مارکوس دبیرستان قرار داده بود روی زمین افتاده و بزرگراه 101 شد بسته در هر دو جهت. سه ساعت گذشته قبل از یک دوربین مجهز به ربات تایید Alcaraz کشته شده اند. او پایدار شلیک چهار گلوله دو به قفسه سینه و به سر. در نزدیکی بدن خود دراز صرف روده گلوله و یک .40 کالیبر تفنگ دستی با ظرفیت بالا مجله.

اداره پلیس تیراندازی هیئت بررسی توافق با دفتر دادستان منطقه که افسران منطقی ترس برای زندگی خود و ایمنی دیگران و توجیه شده بودند در استفاده از نیروی مرگبار علیه Alcaraz. "در پایان Denbrook گفت که اگر او تا به حال به ضرب گلوله در گمان او مطمئن بود که مظنون به کشتن کسی" هیئت مدیره گفت. بقیه SWAT team ساخته شده و اظهارات مشابه.

این مستقل منتشر خواهد شد این گزارش پلیس استفاده-از-نیروی حوادث در یک نورد اساس به عنوان سوابق در دسترس ساخته شده است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن