SBIFF راه اندازی فیلم صحبت

در طول خاموش کردن سانتا باربارا جشنواره فیلم همچنان ادامه دارد و به, جالب, محتوای منحصر به فرد برای طرفداران ف

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

در طول خاموش کردن سانتا باربارا جشنواره فیلم همچنان ادامه دارد و به, جالب, محتوای منحصر به فرد برای طرفداران فیلم. در حال حاضر وجود دارد و حتی بیشتر به نگاه به جلو به عنوان غیر انتفاعی به تازگی راه اندازی آن فیلم بحث سری که ویژگی های نمایش فیلم و بحث و گفتگو بین SBIFF برنامه نویسان و فیلم سازان.

"ما همواره متعهد به حمایت از فیلمسازان و های زیادی با جامعه ما" گفت: SBIFF نویس ارشد میکی Duzdevich. "در طول Covid ما آنلاین س و تاسیس SBIFF به عنوان اولین توقف برای فیلم بحث از هنر به صنعت و SBIFF فیلم بحث سری ارائه خواهد شد فیلمسازان یک پلت فرم برای آنها به نمایش گذاشتن کار خود و مخاطبان یک جریان ثابت از کار سرگرم کننده و جالب گفتگو."


سانتا باربارا ساخته شده فیلم های کوتاه مشخص خواهد شد در اولین قسط از فیلم بحث که لگد کردن چهار شنبه, جولای 23, شامل ملخ برای پدر بزرگ, فیلم مستند کوتاه توسط کیسی McGarry که "می گوید داستان از جیمی شرقی باغ سانتا باربارا طبقه رستوران و بار و از طریق آن تاریخ سانتا باربارا در چینی."

جدید فیلم کوتاه ارائه خواهد شد هر هفته و پس از یک مجازی زندگی می کنند بحث است. ببینید sbiff.org.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن