سانتا باربارا رتبه سوم را در کشور برای بهترین دوچرخه سواری

روز یکشنبه مردم برای دوچرخه, دوچرخه سواری, حمایت, سازمان, را منتشر کرد, جدیدترین رتبه بندی از بهترین شهرهای دو

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

روز یکشنبه مردم برای دوچرخه, دوچرخه سواری, حمایت, سازمان, را منتشر کرد, جدیدترین رتبه بندی از بهترین شهرهای دوچرخه سواری با سانتا باربارا قرار دادن سوم, پشت, Madison, Wisconsin و سان لوئیس اوبیسپو بود. این لیست در دسترس است cityratings.peopleforbikes.org.

این رتبه بندی بر اساس معیارهای از قبیل ایمنی و بهره وری از شبکه های این شهر تعهد به رشد فرصت ها برای دوچرخه سواری. سانتا باربارا به ثمر رساند به خصوص به خوبی در ایمنی و شتاب با مرکز شهر نمره فوق العاده قوی. این گزارش همچنین شامل اضافی توصیه هایی برای مراحل رهبران شهر می تواند به شهرستانها خود را بیشتر دوچرخه پسند.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن