مدیر ایستگاه رادیویی ASU استعفا نمی دهد، حمایت سیاستمداران محافظه کار را به دست می آورد

کلویی جونز آریزونا جمهوریمنتشر شده 9:42 PM EDT سپتامبر 5, 2020رائه لی کلاین که به تازگی از او خواسته شده بود ب

توسط NEWSWORLDS در 16 شهریور 1399

رائه لی کلاین که به تازگی از او خواسته شده بود به عنوان مدیر ایستگاه رادیو فروغ دانشجویی دانشگاه ایالتی آریزونا کناره گیری کند، گفت استعفا نخواهد داد.

کلاین پس از توئیت کردن در مورد جیکوب بلیک، سیاه پوست که پس از شلیک هفت بار ماموران پلیس کنوشا به او از پشت فلج شد، به توییتر برده است تا به سیاستمداران محافظه کار نشان دهد که از او حمایت می کنند.

Klein حذف و عذرخواهی برای یک توییت که در آن او به اشتراک گذاشته مقاله نیویورک با عنوان ، همیشه بیشتر به داستان ، مردمی. لطفا این مقاله را بخوانید تا پس زمینه حکم جیکوب بلیک را دریافت کنید. تو کاملا ً منزجر ميشي" این مقاله حاوی جزئیات گرافیکی از یک گزارش پلیس بود که بلیک را به تجاوز جنسی متهم می کرد.

بسیاری از مردم، در درجه اول دانش آموزان مدرسه روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی والتر کرونکیت ASU، در پاسخ به توییت خود گفت که به نظر می رسد کلاین توجیه وحشیگری پلیس علیه سیاه پوستان - موضوعی است که مرکزی برای یک مکالمه ملی در مورد نژادپرستی سیستمیک در کشور بوده است.

کلاین گفت که فکر می کند واکنشی که دریافت کرده محصول «لغو فرهنگ» و «ذهنیت اوباش» است. از زمان توییت اولیه، او گفت که او دریافت کرده است outpouring از حمایت هر دو محلی و ملی به ایستادگی در برابر حق خود را به آزادی بیان، تبدیل شدن به موضوع تیتر های محلی و ملی است.

لوئیس تورس، دانشجوی تحصیلات تکمیلی مدرسه کرونکیت می گوید: «احساس سیلی به صورت می کند.» او در پاسخ به کلاین که سازمان های خبری و قانونگزاران جمهوری خواه را در توئیتی برچسب می زد، نوشت: «'کار شما به عنوان یک روزنامه نگار این است که این خبر را گزارش کنید - هرگز خبر ن باشید' یک ضرب المثل روزنامه نگاری فراموش شده ظاهراً.»

کلاین می گوید: «من همیشه به عنوان یک روزنامه نگار احساس می کردم که وظیفه دارم حقیقت را به دست آورم و سعی می کردم همین کار را بکنم، به همین دلیل از مبارزه با آن دریگ نمی کنم.»

نماینده جمهوری خواه آریزونا باب تورپ روز چهارشنبه بیانیه ای را در توییتر به اشتراک گذاشت و ASU و مایکل کرو را به دلیل اخراج کلاین از موقعیت خود محکوم کرد.

با این حال کلاین از سمت خود به عنوان مدیر ایستگاه حذف نشده است. اين دانشگاه روز جمعه در بيانيه ای اعلام کرد هيات دانشجو راه خود را به سوی قطعنامه ای کار می کند.

کلاین بیانیه تورپ را در میان گذاشت و از رهبری قوی اش تشکر کرد و ایستگاه های خبری محلی و دیگر قانونگزاران جمهوریخواه مانند سن مارتا مک سالی و اندی بیگز نماینده ایالات متحده را برچسب زد. او در بیانیه اش به هیچ نادرستی رسیدگی نکرد.

کلاین به زودی انتقاداتی از همسالانش به دلیل استفاده از حقیقت به عنوان دفاع خود برای توییت اولیه اش دریافت کرد اما در رابطه با بیانیه تورپ از حقیقت طرفداری نکرد.

کلاین گفت که این بیانیه بدون مشورت با او مطرح شده است و او به غیر از به اشتراک گذاشتن آن ها ربطی به آن ها ندارد.

کلاین می گوید: «لازم نیست خودم را برای آنها یا انتخاب هایی که در اینترنت انجام می دهم توضیح دهم، همه چیز برای تفسیر باز است.» "شما می خواهید به شاش مردم از یک راه یا راه دیگر، بنابراین شما همچنین ممکن است فقط انجام آنچه شما بهترین می دانند."

کیارا اسپاتسویل، رئیس انجمن ملی روزنامه نگاران سیاه پوست ASU، نایب رئیس انجمن روزنامه نگاران بومی آمریکا ASU و روابط عمومی ائتلاف روزنامه نگاران دانشجویی چند فرهنگی در کرونکیت گفت که این نشان می دهد که عذرخواهی کلاین به خاطر توییت اصلی اش واقعی نیست.

اسپاتسویل گفت: این فقط تلاشی برای نجات چهره بود. او گفت که تشکر از کسی برای نشان دادن حمایت کاملا خوب است، اما بدون بررسی این حمایت اجازه می دهد تا اطلاعات غلط برای ادامه گسترش به مخاطبان بزرگتر است.

کلاین خبرنگار سیاست کرونکیت نیوز، سازمان خبری است که توسط مدرسه کرونکیت اداره می شود. او گفت کرونکیت نیوز و مدرسه از او حمایت کرده اند و او سیاست رسانه های اجتماعی آنها را نقض نشده است.

میشا جونز که کرونکیت نیوز را به پایان رساند و در ماه اوت با مدرک کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شد، گفت امیدوار است کلاین بتواند از کاری که انجام داد یاد بگیرد و آن را لحظه ای برای سود و تقویت سکوی خود نگیرد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن