سانتا باربارا مستند نشده جامعه نومیدانه در نیاز به کمک

به خصوص ضربه توسط COVID-19 همه گیر در سانتا باربارا مهاجران مستند نشده که کار در بخش های نامتناسبی تحت تاثیر ق

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

به خصوص ضربه توسط COVID-19 همه گیر در سانتا باربارا مهاجران مستند نشده که کار در بخش های نامتناسبی تحت تاثیر قرار مانند رستوران ها خدمات و مهمان نوازی هستند و محروم از بسیاری از دولت های ایالتی و فدرال کمک های مالی برنامه. به عنوان یک نتیجه غیرقابل شمارش جامعه تا به حال به در تکیه می کنند در بخش های خصوصی و گروه های غیر انتفاعی برای زنده ماندن مانند 805 Undocufund. این جمعه یک اهدا کننده ناشناس کمک 1 میلیون دلار به این صندوق به منظور کمک به کاهش بحران اما با توجه به مهاجر طرفداران این کافی نیست.

قبلا در این هفته در صبح روز سه شنبه سازمان های غیر انتفاعی کار برای مهاجران حقوق میزبانی تلفنی با سانتا باربارا مقامات برجسته خاص چالش های مستند نشده جامعه. اعضای سنترال کوست داد ایران به یک اقتصاد پایدار (علت) و Mixteco Indigena جامعه سازماندهی پروژه (MICOP) نامیده می شود برای قوی تر تغییرات سیستمیک به سیستم. "این یک لحظه ای که مهاجران حقوق و حقوق کارگران مهم تر از همیشه و بسیاری از کارگران مهاجر شده اند از سمت چپ از تلاش های امدادی گفت:" لوکاس Zucker از علت است.

"ما تشویق شده اند توسط برخی از اعمال همبستگی دیده ایم" گفت: Zucker. "ما تا به حال مردمی خود را اهدا محرک چک به 805 Undocufund با استفاده از بررسی خود را برای کمک به کسانی که نمی که همان دسترسی داشته باشید." در این دیدار سانتا باربارا شهردار کتی Murillo گفت: "ما همه در این با هم اما واقعیت این است که هر کس در برخورد با همان دست است."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در حالی که فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom به تازگی apportioned مبلغ 75 میلیون دلار برای اقتصادی برای کمک به کالیفرنیا مستند نشده, جامعه, حمایت, گروه اشاره می کنند که در حالی که تلاش شده است یک نعمت غیر مترقبه است و همچنین ناکافی برای دیدار با ابعاد این بحران است. "البته این تشویق به دیدن و ما سپاسگزار. اما این نوع مانند تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل با یک سطل آب" گفت: Zucker. "بسیاری از مردم خارج وجود دارد نمی دانم که مهاجران مستند نشده پرداخت 3 میلیارد دلار مالیات به کالیفرنیا هر سال پس از آن در همه غیر منطقی است که آنها باید دسترسی به این شبکه ایمنی به آنها پرداخت."

با توجه به گروه, فرماندار صندوق را پوشش می دهد تنها حدود یک چهارم از کالیفرنیا کارگران ثبت نشده و 805 Undocufund در حال حاضر دارای یک waitlist از حدود 7000 نفر است. به ارائه هر یک از این افراد با $1,200 بررسی مقدار پرداخت در محرک چک از دولت فدرال نیاز به بیش از 8 میلیون دلار است. "مستند نشده ساکنان در حال حاضر بسیار کمتر امکان دسترسی به امداد مانند افزایش مزایای بیکاری و یا فدرال محرک" جاناتان Abboud یک نامزد برای کالیفرنیا 37 دولت مونتاژ منطقه. "کودکان و نوجوانان نیاز به مسکن پایدار و مواد غذایی بر روی میز به عنوان رکود اقتصادی گستراند."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن