شان جمع آوری صدف ها توسط سانتا باربارا در ساحل دریا

Sean بانهم صرف بیشتر از روز خود را به تنهایی. او دارای یک زمان سخت با افراد دیگر. "این واقعا سخت است برای من ب

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

Sean بانهم صرف بیشتر از روز خود را به تنهایی. او دارای یک زمان سخت با افراد دیگر. "این واقعا سخت است برای من به عملکرد او گفت:" ردیابی یک عمر اضطراب و افسردگی به ربوده به عنوان یک پسر. "من سعی می کنید به ماندن به عنوان دلپذیر به عنوان من می توانم."

بانهم می کند که با جمع آوری پوسته. هزاران نفر از آنها را. "تمام آنهایی که شکسته آنهایی که آنهایی که کمی تیره آنهایی که نور آنهایی که آنهایی که سنگین است." سپس او باعث می شود همه چیز. پرده و باد سازیاموسیقی زنگی, طلا و جواهر, صلیب عیسی. و او تزیین مبلمان. "من به دنبال بهترین فنگ شویی," او گفت:. "هنگامی که مردم نوشتن شعر آنها رشته با هم کلمات. زمانی که من رشته پوسته من نوشتن شعر با چیزهای زیبا پیدا کنم."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پس از 14 سال از سرگرمی بانهم کوچک ماموریت خیابان آپارتمان در حال حاضر تحت پوشش کف تا سقف با خلاقیت خود یک معبد رهایی از طوفان در ذهن خود. "این یک راه نگاه کردن به مرگ," او گفت:. "این پوسته تمام شد هنگامی که زنده است. من می خواهم برای حفظ زیبایی خود را." آنها هم او را به امید یک روز reuniting با پدر مرحوم. "من امیدوارم که حق هر کس است که زمانی که شما می میرند بیشتر وجود دارد و من به دیدن پدر من است."

بانهم, 57 نگه می دارد و دقیق جمع آوری برنامه ― 12 تا 4 بعد از ظهر هر روز باران یا درخشش. او با چوب به ساحل جنوبی سواحل بنابراین او می بیند بسیاری از همان مردم است. او اغلب آنها را به جای خود برای دیدن کار خود را. "یک بار در در حالی که آنها من را در آن," او گفت:. Carpinterians هستند به احتمال زیاد به می گویند بله, او گفت: بابا Barbarans حداقل. "I don't want to be greedy," او گفت:. "من نمی خواهم به انجام این همه برای خودم."

سابق باربر و زمانی کوهستان دوچرخهسواری بانهم خواهد بود پوسته به میراث او. اما او نگران است که زمانی که او می میرد مجموعه را در سطل زباله. "من می خواهم به آن را به شهرستان" او گفت:. تا کنون نامه های خود را بدست یک پاسخ. "من حدس می زنم آن را صدا نوع kooky" او گفت:.

بچه ها بانهم فکر می کند, به خصوص می خواهم آنچه که او ساخته شده است. "اگر من الهام بخش یک نفر در زندگی من چیزی با ارزش است," او گفت:. "من نمی خواهد فقط یک مرد شکسته. من می خواهم به بیش از من است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب