روشن در نیویورک, مجسمه آزادی,

نظرگوردون Freireich منتشر شده 8:43 AM EDT Jun 15, 2020به عنوان بخشی از ستون های اخیر در ارتقاء برنامه ریزی شده

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

نظر

به عنوان بخشی از ستون های اخیر در ارتقاء برنامه ریزی شده برای Kiwanis دریاچه کناری داستان در مورد مجسمه آزادی ماکت در این جزیره در دریاچه.

که بدستآمده چند نظرات و خاطرات از خوانندگان.

کسانی که دیدگاه – در به نوبه خود منجر به تحقیقات بیشتر در مجسمه.

اول مس-مجسمه چادری – یکی از حدود 200 ایجاد شده توسط پیشاهنگی پسر از امریکا به جشن 40 سالگرد این سازمان با موضوع "تقویت بازوها آزادی – ایجاد شد و در سال 1950. هشت و نیم-پا بلند مجسمه که رسما به نام "خواهران های کمی آزادی است."

در فوریه 10, 1951, نیویورک ماکت – ارائه شده به مردم از نیویورک و آدامز شهرستانهای توسط نیویورک-Adams شورای پیشاهنگی پسر – رونمایی شد در پلازا نیویورک دادگستری شهرستان (در حال حاضر مرکز اداری). این محل افتخار در میدان منتهی به دادگاه ورودی.

که صبح روزنامه نیویورک و روزانه یک استاد به نیویورک دیلی رکورد زد یک اثر هنری توسط کاریکاتوریست والت Partymiller به تصویر می کشد مجسمه در دادگاه پلازا.

با وجود سرما و باد که در روز شنبه بیش از 4,000 پیشاهنگی پسر رهبران شناور و گروههای راهپیمایی از پن پارک به دادگاه می رسند فداکاری سایت در 2:30 بعد از ظهر با توجه به یک مقاله در نیویورک اعزام شود. مریلند رژیم صهیونیستی است. تئودور McKeldin سابق بالتیمور طلایه دار شورای رسمی بود سخنران مهمان.

بیشتر: نیویورک شهرستان, نوار پایه و اساس برای جشن قانون روز افتخار بازنشسته YDR ویرایشگر جیم مک کلور

بیشتر: طرح های بزرگ برای Kiwanis دریاچه: کاهش غاز جمعیت لایروبی جدید روشنایی & floodgate

در این مراسم برگزار شد در رابطه با ملی طلایه دار هفته است که در سال فوریه 6 به 12.

پیشاهنگی نمایندگی نیویورک-Adams شورای پرده برداری از مجسمه, روزنامه گزارش شده است. آنها عبارت بودند از:

"مورگان Ilgenfritz دریا دیده بانی کشتی 17; Glenn ویلیامز اکسپلورر دیده بانی از پست 48; راسل Yaw, توله پیشآهنگی از بسته 58; و جیمز Strayer از سربازان 67."

پیوستن به پیشاهنگی پسر هنگامی که او 12 ساله بود, Morgan Ilgenfritz در حال حاضر 87 به یاد می آورد او یک پسر قبل از انتقال به دریا سراغ (یک پسر سراغ برنامه) و سپس انتخاب شدن به کمک پرده مجسمه. او گفت: او خود را "راه به quartermaster" در دریای پیشاهنگی. پس از فارغ التحصیلی از ویلیام پن دبیرستان در سال 1951 او داوطلب خدمت سربازی در نیروی دریایی است.

کیر هرشی و سپس یک عضو Boy Scout Troop 99 در ظهور کلیسای لوتری به یاد می آورد اگر شما یک کمک مالی از 25 سنت نام خود را می تواند قرار داده شده در پایه مجسمه."

پیشاهنگی پسر عمده سازمان در بعد از جنگ جهانی دوم دوران. در سال 1957 کتاب تاریخ "York, Pennsylvania: یک جامعه پویا Forges پیش رو" آمده است که به عنوان از 1 ژوئن 1955 در نیویورک-Adams شورای پیشاهنگی پسر ساخته شده بود تا از "64 توله بسته 96 نیروهای دیده بانی و 54 اکسپلورر پست با عضویت 5,110 پسران و 1,752 داوطلب رهبران."

مجسمه آزادی ماکت باقی مانده در مقابل دادگاه برای بیش از شش سال است.

در پاییز سال 1957 تا راه را برای نوسازی و گسترش دادگاه تصمیم بر آن شد به حرکت مجسمه به Kiwanis دریاچه.

برنامه ریزی شده حرکت بود بدون جنجال. پسر پیشآهنگی شورای تصویب آن اما شایعاتی وجود دارد که برخی از نیروهای برنامه ریزی دادخواست در برابر تغییر در مکان. که اتفاق نمی افتد.

یک روزنامه روزانه و سرمقاله از 7 اکتبر سال 1957 سوال حرکت می کند. آن منعقد شده بیان کرد: "یکی نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم که حذف آن به یک پارک است که به خودی خود نشانه ای از غفلت است. نه برای یک مجسمه. اما برای آرمان و اصول کشور ما برای روح آزادی که اغلب ما به نظر می رسد به آرامی فشار دادن به پس زمینه به دور از چشم."

بنابراین تحت سرپرستی جک بارتون, شهر نیویورک, پارک, مدیر, حرکت به سمت جزیره در Kiwanis دریاچه – برای شبیه سازی Bedloe جزیره (در حال حاضر جزیره آزادی) در بندر نیویورک – صورت گرفت.

کریستین Stine می گوید پدرش Cleason Stine در کسب و کار با هرمان هاسه. این شرکت اهدا شد قرارداد به حرکت مجسمه. کریستین می گوید که او "به خاطر (پدر) گفت: او تا به حال به بیرون رفتن در یک قایق به انجام این کار است."

در سال 1998 یک scout troop در وایومینگ تصمیم به انجام یک سرشماری از مجسمه آزادی کپی. حدود 100 اصلی 200 می تواند واقع شود. نیویورک دارای یکی از بازماندگان است.

فوریه 10 سال 2021 خواهد بود 70 سالگرد فداکاری, نیویورک, مجسمه آزادی, ماکت. شاید اگر این پیشرفت به Kiwanis دریاچه در حال تکمیل آن خواهد بود زمان مناسب برای rededicate بنای تاریخی و اصول آن می ایستد.

(توجه داشته باشید: با تشکر از شما به دکتر آدم Bentz دستیار مدیر کتابخانه و آرشیو در شهرستان نیویورک تاریخچه مرکز برای تحقیق Newspapers.com برای برخی از اطلاعات در این ستون.)

گوردون Freireich توسط سردبیر سابق نیویورک یکشنبه ، ایمیل: gordonaf2805@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب