UC Berkeley ارائه می دهد اقدامات نیروی کار داوطلبانه به کاهش بودجه

در تلاش برای پل کوتاه شدن بودجه UC Berkeley، رهبری پردیس تعدادی از اقدامات داوطلبانه که دانشکده و کارکنان می ت

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

در تلاش برای پل کوتاه شدن بودجه UC Berkeley، رهبری پردیس تعدادی از اقدامات داوطلبانه که دانشکده و کارکنان می توانند انجام دهند منتشر شد.

برای جبران هزینه های پیش بینی نشده با توجه به COVID-19 در حالی که حفظ شغل، پردیس ارائه چهار اقدامات پرسنل داوطلبانه برای کمک به دیدار با اهداف بودجه: برنامه تشویقی بازنشستگی برای دانشکده، برنامه جدایی داوطلبانه برای کارکنان، کاهش حقوق داوطلبانه و کمک های بشردوست به بخش های مختلف.

به گفته رزماری رائی، مدیر ارشد مالی پردیس، چون هزینه پرسنل چنین بخش بزرگی از بودجه را می سازد، خطاب به این هزینه باید بخش مرکزی استراتژی بودجه پردیس باشد.

ما تو کار مردم هستيم، "راي" گفت. این دانشکده، مردمی اداری است، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که خیلی از آموزش های ما را انجام می دن. که به طور معمول حدود 70 درصد از بودجه را از طریق تقسیم برابر است."

رئیس گفت: دانشگاه هدف از حفظ شغل به عنوان بسیاری که ممکن است. اقدامات پرسنلی ارائه می شود تا به اعضای هیئت علمی و کارکنان فرصت ی کم کردن خاموشی های آینده را ببخشند.

بنجامین هرمالین، معاون هیئت علمی، گفت که گزینه های داوطلبانه ممکن است افراد را به سمت بازنشستگی حرکت می داد، به ویژه کسانی که مدتی است در فکر بازنشستگی هستند.

دانشگاه، او اضافه کرد، آماده است تا "صاف" انتقال هیئت علمی به بازنشستگی با ارائه آنها بار سبک تر برای بهار 2021.

هرمالین گفت: «ما واقعا ً از کارکنان و اعضای هیئت علمی که داریم قدردانی می کنیم. اگر مردم الان در مورد بازنشستگی صحبت می کنند، الان زمان خوبی خواهد بود."

برنامه بازنشستگی دانشکده اجازه می دهد تا دانشکده بازنشسته اما همچنان به تدریس یک یا دو کلاس. دانشکده هنوز هم می شود پرداخت طرح بازنشستگی خود را.

اگرچه کارکنان واجد شرایط برای برنامه بازنشستگی نیستند، اما می توانند برنامه جدایی داوطلبانه را انتخاب کنند. با استفاده از این گزینه، کارکنان واجد شرایط، مبلغ تشویقی برای جدا شدن از دانشگاه دریافت می کنند.

"ما می خواهیم به آنها کمی از حمایت به دلیل، امیدوارم، که شغل برای دیگران را نجات دهد، "هرمالین گفت. "استرس زا خواهد بود، اما ما می خواهم که استرس را تا حد امکان به حداقل برساند."

کارکنان همچنین ممکن است از یک بخش که افت فرصت های کاری، مانند مسکن یا کال پرادش ها، به دیگر عملکردهای پردیس مورد نیاز، مانند آزمایش کیوسک ها، کاهش کار را تجربه کرده است، درخواست کنند.

دانشکده و کارکنان هزینه ای برای تعدیل زندگی برای سال مالی آینده دریافت نمی کنند و تشویق می شوند که به طور داوطلبانه حقوق خود را کاهش دهند.

همچنین این پردیس به کارکنان فرصت هایی را می دهد تا کمک های بشردوست به بخش ها را به منظور تعادل بودجه انجام دهند.

بخش ها خواهد شد با توجه به هیئت علمی و کارکنان اقدامات داوطلبانه در هنگام تهیه طرح بودجه برای درخواست بودجه از دانشگاه برنامه ریزی مالی و تیم تجزیه و تحلیل.

پیشنهاد بودجه به تاریخ 4 سپتامبر است.

تماس با ویکتوریا استافورد در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب