ورزشکاری برندگان کمک هزینه تحصیلی از نیویورک-Adams تیم بسکتبال اعلام

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 8:34 PM EDT مه 27 سال 2020نمایندگان گرچن گرگ Swartz صندوق کمک هزینه تحص

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

نمایندگان گرچن گرگ Swartz صندوق کمک هزینه تحصیلی به نام برندگان برای 2019-20 فصل است.

نیویورک و حومه پسران برنامه و Gettysburg, girls' برنامه اعلام شد و به برندگان در ماه فوریه است. چهارشنبه گیرندگان برای Gettysburg, girls' برنامه اعلام شد. دریافت کنندگان به نیویورک و حومه را هنوز اعلام نشده است.

لیلی Natter, تیلور ریچاردسون و شایانی ناظر و ناظر را دریافت $14,000 بورس تحصیلی کالج. که می افزاید: در مجموع $56,000.

ریچاردسون خواهد شد بازی بسکتبال کالج در دره دلاور و ناظر دوقلوها هر دو بازی در کالج سنت وینسنت در لتروب.

این اولین بار رزمندگان باید برنده این جایزه در حالی که تروجان ها و مربی تام Triggs به دست آورده آن را در 2011-12.

Gettysburg به پایان رسید 28-3 و اسیر آن منطقه 3 عنوان قهرمانی در این فصل تحت سر مربی جف Bair. رزمندگان رسیده بود دولت یک چهارم نهایی زمانی که باقی مانده از فصل لغو شد با توجه به کوروناویروس.

نیویورک و حومه رفت 21-8 و به دور دوم دولت برگشتی. Triggs به تازگی از پایین پا بعد از یک کار طولانی و موفق.

بورس تحصیلی پس زمینه

هر سال نیویورک-Adams بسکتبال مقامات یک نظرسنجی در پایان فصل به طور منظم برای تعیین یکی از پسران و دختران در برنامه های لیگ را کسب پول کمک هزینه تحصیلی برای بازیکنان آن است. در بازی مردانگی و رفتار بازیکنان و مربیان cheerleaders و طرفداران به حساب گرفته شده است.

اعضای ارشد برنده برنامه ها پس از آن قادر به کسب پول کمک هزینه تحصیلی از گرچن گرگ Swartz بورس تحصیلی مدیره بنیاد با ارائه مقالات در چرا ورزشکاری است که برای آنها مهم است. ترکیب مقدار پول توزیع شده به بازیکنان می تواند کل یا بیش از $100,000.

برای مثال جدید آکسفورد پسران' برنامه به دست آورده $78,000 برای شش سالمندان و نیویورک بالا دختران برنامه به دست آورده $38,000 برای سالمندان دو فصل گذشته. بالا برندگان از هر دو برنامه اهدا شد $20,000 در هر.

این جایزه به نام سابق نیویورک شهرستان بسکتبال رسمی که officiated بازی از سال 1981 از طریق 1995. گرچن گرگ Swartz درگذشت از لوسمی در سال 1997 و مردانگی جایزه شده است دست به افتخار او هر سال از سال 2001.

که در سال اول تنها یکی از 1000 $کمک هزینه تحصیلی اعطا شد تا به جنوب غربی است. بیش از $600,000 در پول کمک هزینه تحصیلی اعطا شده است در سال های پس از.

مربوط به: 'به نظر می رسد به تدریج بدتر': بد فن رفتار در بازی های نهان عواقب

بیشتر: YAIAA مسابقات بسکتبال: نگاهی که پیشرفته و قهرمانی پیش نمایش

مت Allibone ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب