دولت توسط دولت برنامه ای برای فوتبال دبیرستان در میان coronavirus

متی VanTryon Indianapolis Starمنتشر شده 9:59 AM EDT Jul 27, 2020در اینجا که در آن هر دولت می ایستد در مورد شرو

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

در اینجا که در آن هر دولت می ایستد در مورد شروع فوتبال دبیرستان

آلاباما: آلاباما دبیرستان ورزشی انجمن, مدیر اجرایی, Steve Savarese گفت: AL.com هفته گذشته که او "بسیار خوشبین" فوتبال دبیرستان شروع خواهد شد در زمان و با شیوه های رسمی آغاز جولای 27 و بازی آغاز Aug. 20

آلاسکا: همانطور که در حال حاضر فوتبال دبیرستان فصل برنامه ریزی شده است برای شروع در زمان Aug. 14.

آریزونا: آریزونا رژیم صهیونیستی است. تاخیر در شروع سال تحصیلی تا Aug. 17. آریزونا Interscholastic انجمن حکم 3 تا 4 هفته آموزش دوره قبل بازی ها را می توان به معنی شروع فصل فوتبال خواهد بود تحت فشار قرار دادند به جمعه, سپتامبر. 11.

آرکانزاس: تماس ورزشی در حال حاضر مجاز نیست در فاز کنونی دولت بازگشایی طرح و رژیم صهیونیستی است. آسا هاچینسون گفت: دولت نمی خواهد حرکت به مرحله بعدی تا تعداد مورد کاهش است. اولین روز از شیوه های آزمایشی, برنامه ریزی برای Aug. 3 با بازی آغاز هفته Aug. 24.

کالیفرنیا: همانطور که در حال حاضر وجود داشته است هیچ تغییرات به کالیفرنیا دبیرستان برنامه زمانبندی فوتبال. کالیفرنیا Interscholastic فدراسیون تصمیم خواهد گرفت در ژوئیه 20, آیا آن را اجازه می دهد دبیرستان ورزش در پاییز.

کلرادو: همانطور که در حال حاضر کلرادو فوتبال دبیرستان فصل برنامه ریزی شده است برای شروع در زمان بازی آغاز Aug. 27.

کانکتیکات: کانکتیکات Interscholastic Athletic کنفرانس دیدار خواهد کرد Aug. 3 برای تعیین اینکه آیا تیم می تواند شروع به بازی کردن بازی ها به عنوان برنامه ریزی شده در Aug. 27.

دلاور: دلاور ورزشکاران آغاز شد تمرینات در هفته اول جولای. با این حال تماس های ورزشی هنوز هم مجاز نیست. دلاور رژیم صهیونیستی است. جان کارنی ابراز تردید در مورد فوتبال در حال بازی با خیال راحت. "من نمی بینم که چگونه شما آن را بازی در همه گیر حس فقط فکر می کنم در مورد ازدحام او گفت:" در یک کنفرانس خبری. این تصمیم در نهایت خواهد شد تا به این دلاور Interscholastic Athletic Association.

فلوریدا: همانطور که در حال حاضر وجود داشته است بدون تاخیر به فلوریدا دبیرستان فصل فوتبال. اما فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی برنامه ریزی اضطراری هیئت مدیره در جلسه روز دوشنبه, جولای 20.

گرجستان: تیم اجازه داده شد برای دیدار با آغاز هفته اول جولای. اما بدون کلاه شانه پد زیر زانو یا ران پد را می توان. فصل برنامه ریزی شده است برای شروع Aug. 19.

هاوایی: اولین سقوط ورزش را شروع Aug. 19 و دولت انجمن ورزشی نیاز به 14 روز تمرین قبل از بازی را می توان.

آیداهو: همانطور که در حال حاضر وجود داشته است بدون تاخیر به دولت در دبیرستان فوتبال فصل, برنامه ریزی برای شروع Aug. 28.

ایلینوی: دولت currentlyin فاز 4 از آن بازگشت به بازی برنامه. تماس با دریل یا تماس فیزیکی در حال حاضر مجاز است. شده است وجود دارد هیچ اعلام کرد تاخیر به شروع فصل.

ایندیانا: تماس فیزیکی اجازه داده شده در فوتبال, شیوه های پس از 20 ژوئیه و دولت دبیرستان انجمن ورزشی کمیسر گفت که او انتظار دارد در این فصل برای شروع در زمان. چند تیم مجبور به توقف تمرینات و قرنطینه بازیکنان به دلیل تست مثبت.

آیووا: Iowa دبیرستان انجمن ورزشی سخنگوی کریس Cuellar گفت: Des Moines Register است که "دولت در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای آن فصل فوتبال به عنوان برنامه ریزی شده با تمرین شروع Aug. 10 و اولین بازی تاریخ 28 اوت است."

بیشتر: 'ما نمی messing اطراف:' چگونه مدارس بالا نگه داشتن بچه سالم به عنوان ورزشی تمرینات آغاز شد ؟

بیشتر: به عنوان دانشگاه, همایش های تعلیق دو و میدانی PIAA 'ماندن این دوره با سقوط ورزش در حال حاضر

کانزاس: مدرسه شده است با تاخیر در این دولت تا بعد از روز کارگر. برنامه ریزی برای سقوط ورزش اعلام خواهد شد در تاریخ بعد.

کنتاکی: کنتاکی دبیرستان انجمن ورزشی اجازه نخواهد داد که داوطلبانه شیوه تا Aug. 2. بازی در حال برنامه ریزی برای شروع Aug. 21.

لوئیزیانا: دولت به فوتبال گفت: اجازه داده نخواهد شد تا زمانی که مرحله 4 از دولت طرح بازگشایی مدارس. وجود دارد در حال حاضر هیچ تاریخ تعیین شده برای این مرحله است.

مین: دولت برنامه ریزی شده است برای حرکت به فاز 2 از بازگشایی طرح در 20 ژوئیه که اجازه ورزشکاران به قطار برای دو ساعت در هر روز. با این حال رقابت است نه مجاز در این مرحله است که برنامه ریزی شده برای گسترش از طریق Aug. 2.

مریلند: شیوه های رسمی در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای شروع در زمان Aug. 14.

ماساچوست: ماساچوست Interscholastic Athletic Association در حال برنامه ریزی در شروع فصل به عنوان برنامه ریزی شده در آگوست 21.

میشیگان: هیچ قطعی برنامه ریزی برای سقوط ورزش در میشیگان اعلام شده است. میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer گفت: "من خواستار Michigan High School ورزشی انجمن به نظر تعویق انداختن سقوط ورزشی است که عدم امکان اجتماعی فاصله که بخشی از آنها در حال حرکت در نظر کسانی که به بهار و در حال اجرا برخی از بیشتر فردی ورزش هایی مثل دو و میدانی و یا تنیس یا گلف به سقوط است."

در ایالت مینه سوتا: هدف این است که برای شروع شیوه به عنوان برنامه ریزی شده در Aug. 17.

می سی سی پی: تیم در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای شروع فصل در زمان های برنامه ریزی شده برای شروع در اوت. 21.

Missouri: دولت در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای باز کردن فصل در زمان Aug. 28.

مونتانا: دولت در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای باز کردن فصل در زمان های برنامه ریزی شده برای شروع Aug. 27.

نبراسکا: دولت در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای شروع در زمان. شیوه می توانید شروع Aug. 10.

نوادا: مربیان به تازگی ارائه یک پیشنهاد به نوادا Interscholastic فعالیت های انجمن که کوتاه شدن فصل به طور منظم و برگشتی. این امر شامل هفت هفته و شش برنامه بازی که شروع در ماه سپتامبر.

New Hampshire: مطبوع اجازه داده شد ابتدا در اواخر ماه ژوئن. شده اند وجود دارد هیچ دیگر اطلاعیه در مورد تاخیر به شروع فصل.

نیوجرسی: اولین فصل را شروع Oct. 2.

نیومکزیکو: دولت منتقل شده است آن فصل فوتبال به بهار.

نیویورک: دولت Board of Regents منتشر شد دستورالعمل برای مدارس در هفته گذشته. اما تنها جزئیات در مورد دو و میدانی است که آنها در حال حاضر مجاز است.

کارولینای شمالی: دولت انجمن ورزشی گفت: در هفته گذشته آن را ساخته شده است تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تیم رسمی شیوه آغاز خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در اوایل ماه اوت.

داکوتای شمالی: دولت انجمن ورزشی را دنبال کنید فرماندار را راه اندازی مجدد برنامه ریزی برای مدارس برنامه ریزی شده است که به طور نهایی در اواخر این ماه.

اوهایو: دولت انجمن ورزشی است گفت: این طرح برای فوتبال فصل برای رفتن با توجه به برنامه با شیوه های آغاز Aug. 1.

Oklahoma: دولت در حال حاضر برای هدف به طور معمول-برنامه ریزی فصل فوتبال با شیوه های میله میله برای شروع Aug. 14.

اورگان: اورگان مدرسه فعالیت های انجمن گفت: در تاریخ 1 ژوئیه آزادی که فوتبال تجهیزات حفاظتی مجاز نیست تا تمرین شروع می شود که به طور موقت برای ماه آگوست برنامه ریزی. 17.

پنسیلوانیا: همانطور که در حال حاضر فوتبال فصل برنامه ریزی شده است برای شروع در زمان با بازی های میله میله برای شروع در اوت. 28.

رود آیلند: شیوه های رسمی در حال برنامه ریزی برای شروع در اواخر ماه اوت با بازی های برنامه ریزی شده برای شروع سپتامبر. 4.

کارولینای جنوبی: همانطور که در حال حاضر فوتبال فصل برنامه ریزی شده است برای شروع در زمان با بازی های میله میله برای شروع در اوت. 21.

داکوتای جنوبی: داکوتای جنوبی, دبیرستان, فعالیت های انجمن, مدیر اجرایی, Dan Swartos گفت: این گروه 20-فرد سقوط ورزشی/فعالیت های نیروی کار است که روند نسبت به نگه داشتن سقوط ورزش "آنها چه هستند و جایی که آنها هستند" و اضافه کرد که آنها باقی می ماند "محتاطانه خوشبین" است که آنها را قادر به کار با تمام ورزش خود را در این پاییز.

تنسی: شروع فصل شده است تحت فشار قرار دادند به حداقل Aug. 29 هر فرماندار بیل لی وضعیت اضطراری سفارش.

تگزاس: همانطور که در حال حاضر هیچ مقام رسمی تغییرات ساخته شده توسط انجمن ایالتی با توجه به برنامه ریزی شروع فصل فوتبال.

یوتا: این فصل فوتبال است که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای شروع در زمان Aug. 14.

ورمونت: ورمونت مدیران انجمن در حال برنامه ریزی در داشتن یک سقوط, ورزش فصل, اما شیوه های مجاز تا روز اول دانش آموزش. این به این معنی اواخر ماه اوت یا اوایل سپتامبر.

ویرجینیا: فوتبال را نمی توان در پاییز. آن را به طور بالقوه می تواند در بهار.

واشنگتن: شیوه نمی تواند شروع و تا سپتامبر. 5 و تیم ها نیاز به 12 شیوه های قبل از بازی کردن بازی ها.

West Virginia: غرب ویرجینیا متوسطه فعالیت های کمیسیون نقل مکان کرد و شروع فصل به طور منظم پشت یک هفته به سپتامبر. 3.

ویسکانسین: همانطور که در حال حاضر دولت برنامه ریزی شده است برای شروع آن فصل به طور منظم در زمان.

Wyoming: دولت فصل فوتبال است که در حال حاضر مجموعه ای برای شروع در اوت. 28.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب