شهر اقیانوس به تعویق می بیند SunFest تا سال 2021, زنجبیل به جلو با مفهوم SunLite حرکت می کند

متی پرنسکیسالیزبری دیلی تایمز منتشر شده 12:12 PM EDT Aug 18, 2020اقیانوس شهر، دکتر -- اقیانوس شهر "بزرگترین و

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

اقیانوس شهر، دکتر -- اقیانوس شهر "بزرگترین و بهترین جشنواره" در ادامه نه به عنوان برنامه ریزی شده در سال 2020 ، تبدیل شدن به یک رویداد دیگر به تا سال 2021 به دلیل COVID - 19 همه گیر به تعویق افتاد.

SunFest جشنواره سالانه است که به ارمغان می آورد هنرمندان، نوازندگان و فروشندگان مواد غذایی به اقیانوس شهر Inlet هر پاییز است. مراسم امسال برای 1 تا 4 اکتبر برنامه ریزی شده بود.

شهردار شهر اقیانوس و شورای شهر به اتفاق آرا دوشنبه شب رای به تعویق انداختن SunFest پس از بحث طولانی در مورد زنده بودن جشنواره با توجه به محدودیت های همه گیر و ایالتی در سراسر کشور.

با وجود تعویق، شهردار شهر اقیانوس ریک میهان هنوز هم مردم را تشویق می کند که در پاییز سال جاري به دیدن شهر ساحلی بیایند، طبق اطلاعیه مطبوعاتی اعلام تغییر به SunFest.

"اقیانوس شهر به طور فعال ترویج راه های بسیاری از بازدید کنندگان می توانند شهر لذت ببرید در حالی که حفظ دور فیزیکی در تابستان امسال، اما برای یک رویداد مانند Sunfest، ما به رسمیت شناخته شده است که ممکن نیست به میزبانی این رویداد به روشی که به بهترین شکل از سلامت عمومی بود، لذت ببرید، گفت: ".

تصمیم گیری توسط این شهر پس از مقامات دولتی منتشر شده راهنمایی بیان SunFest می تواند هر گونه مخاطبان برای اجرای زنده به دلیل محدودیت COVID-19 را داشته باشد.

بخش های دیگر این رویداد نیز مورد سوال قرار می داد. این نامشخص شد که آیا چادر مواد غذایی بزرگ که فروشندگان مختلف شامل اجازه داده می شود، و مقامات شهرستان شروع به نگران اگر فروشندگان هنوز هم علاقه مند به شرکت.

در نهایت این شهر به این نتیجه رسید که برگزاری SunFest در شکل سنتی آن به اندازه سال های گذشته قابل دوام نیست.

به جای لغو SunFest در همه جا، شهردار و شورا رای دوشنبه شب به حرکت به طور آزمایشی به جلو با مفهوم SunLite.

جزئیات مربوط به رویداد SunLite هنوز در حال بحث است، اما اسناد از دوشنبه شب جلسه شورای نشان می دهد که می تواند یک رویداد سه روزه در حال اجرا از اکتبر 2-4.

"هدف نهایی این رویداد این است که پاسخ به نیاز به یک تجربه سرگرم کننده شهر اقیانوس با مزایای مستقیم به کسب و کار منطقه و سازمان ها، با توجه به اسناد نشست. "مهمان ها باید با خاطرات ی که از تجربه شان در شهر، در این رویداد و با دوستان و خانواده شان دارد، از اینجا برویم."

مفهوم SunLite "بسیاری از خطر بالا" در آن ، گفت : اقیانوس شهر ویژه مدیر حوادث فرانک میلر. برنامه ریزی یک رویداد کاملا جدید در 45 روز چالش است، به خصوص با جزئیات زیادی که هنوز هم باید کار کرد.

"SunLite توصیه تنها به این دلیل که فرصتی برای تدبر کسب و کار محلی که نیاز به چیزی برای اتفاق می افتد در اینجا در اقیانوس شهر در آن زمان، میلر گفت: " است.

اعضای شورای شهر اقیانوس نیز از مفهوم رویداد جدید حمادت. در حالی که شورا به نفع حرکت به جلو با مفهوم SunLite رای 6-1، اعضای شورای متعدد ی نگرانی های جدی در مورد زنده بودن این رویداد، هزینه آن و اینکه آیا آن را به ارزش آن خواهد بود.

شورای شورا دنیس دره از جمله کسانی بود که نگرانی هایی داشت، و او علیه این رویداد پیشنهادی رای داد. به این دلیل نگران بود که چقدر زمان کمی برای برنامه ریزی این رویداد وجود دارد و چه کسی علاقه مند به آمدن به آن خواهد بود.

من متوجه نشدم که هدف چه جمعیتی در این مورد است، اما اگر شهروندان ارشد نباشند، چه کسانی را در ماه اکتبر می بینیم؟ به شِرِه گفت "من فکر نمی کنم این خانواده ها به دلیل پدر و مادر در حال کار و تدریس در بسیاری از موارد در حال حاضر، بنابراین من نمی دانم که چه کسی قرار است به سفر به هفته اول در ماه اکتبر است."

بیشتر: دانشگاه سالیزبری بیش از 1000 دانشجو را آزمایش می کند، کارمندان COVID-19

بیشتر: ملاقات با متقاضیان Wicomico برای اجرایی شهرستان پیش از مصاحبه های این هفته



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب