مطالعه نشان می دهد که چگونه لیتیوم تراکم تولید سریع تر شارژ باتری

محققان را شناسایی کرده اند که چرا برخی از باتری های شارژ به سرعت کشف که می تواند منجر به بهتر باتری برای دستگا

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

محققان را شناسایی کرده اند که چرا برخی از باتری های شارژ به سرعت کشف که می تواند منجر به بهتر باتری برای دستگاه های خاص.

منتشر شده فوریه. 28 در مجله علمی, علم مطالعه انجام شده توسط محققان در Lawrence Berkeley National Laboratory یا آزمایشگاه برکلی با همکاری نیویورک-بر اساس آزمایشگاه ملی بروکهیون بررسی قابلیت شارژ از تيتانات باريم ليتيم و یا LTO. محققان دریافتند که LTO نمایش لیتیوم ازدحام مشخصه آنها باور دارند که باعث LTO به اتهام سرعت. لیتیوم تراکم رخ می دهد که لیتیوم یون وارد LTO الکترود باعث بیش از حد بسیاری از لیتیوم یون به ساکن همان منطقه کوچک است. این نیروهای لیتیوم یون به حرکت در سراسر LTO بخشی از باتری به جای اضافی لیتیوم یون.

با توجه به دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و دانشجو تینا چن یک محقق در آزمایشگاه برکلی که کمک به تحقیق و پرسش پردیس محققان درخواست گنجانده شده است چرا LTO شارژ باتری های تا به سرعت.

چن گفت: آزمایشگاه ملی بروکهیون نقش در LTO پژوهش برای اجرای بسیاری از این آزمایش در حالی که Berkeley Lab نقش بود به اجرا محاسباتی شبیه سازی و مقایسه نتایج به کسانی که توسط آزمایشگاه ملی بروکهیون. با توجه به مطالعه در این آزمایش شامل قرار دادن یک مسخره LTO باتری در زیر میکروسکوپ به طوری محققان می تواند مشاهده سطح انرژی تولید شده توسط فازهای مختلف واکنش.

با توجه به یک آزمایشگاه ملی بروکهیون مطبوعاتی نتایج این تحقیقات می تواند منجر به سریع تر شارژ دستگاه های مانند تلفن های همراه و خودروها — که مجبور به سازش در ظرفیت شارژ.

LTO است "ولتاژ" مواد با توجه به چن تا تحقیقات آینده خواهد بود به دنبال ولتاژ بالا مواد است که همچنین باید لیتیوم ازدحام. ولتاژ اشاره به میزان انرژی یک باتری می تواند در صورت برق به این معنی که ولتاژ باتری نمی تواند آزادی به عنوان انرژی بسیار بالا-ولتاژ باتری و در نتیجه کمتر مناسب برای استفاده در ماشین و تلفن های همراه که هر دو نیاز به بالاتر-ولتاژ باتری.

"آنچه که ما علاقه مند به انجام پیدا کردن بیشتر مواد است که نمایش (لیتیوم تراکم)," چن گفت. "این آهنگ سریع ما را به پیدا کردن سریع تر-شارژ مواد."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن