تهدید از پرونده های حقوقی تاثیر رفتار پلیس

ایالات متحده بوده است و هنوز آلوده به نژادپرستی نظاممند. اگر شما هر گونه شک و تردید نگاهی به رئيس جمهور تهمت ت

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

ایالات متحده بوده است و هنوز آلوده به نژادپرستی نظاممند. اگر شما هر گونه شک و تردید نگاهی به رئيس جمهور تهمت توييتها نشان دادن یک حامی فریاد "سفید قدرت" و محکومیت یک پیشنهاد "Black Lives Matter" نصب و راه اندازی در شهر نیویورک 5th Avenue به عنوان یک نژادپرست بیانیه. به من گفت: در گذشته ماده ("مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش می کند به نوبه خود زمین به Bizarro زمین") ما در حال زندگی در Bizarro زمین.

این یقین است که نژادپرستی نظاممند نخواهد بود خطاب در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است. همچنین روشن است که یک دموکرات-کنترل خانه و جمهوریخواهان کنترل سنا را قبول ندارند در ساده ترین پلیس اصلاحات: محرومیت چوک نگه می دارد و بدون دست کشیدن حکم و لغو واجد شرایط ایمنی — که همه دموکرات ها حمایت و جمهوری خواهان در مخالفت با. این اصلاحات بیشتر تاثیرگذار خواهد بود لغو واجد شرایط ایمنی اجازه می دهد افسران به شکایت کرد برای پول خسارات از جمله خسارات تنبیهی توسط خود قربانیان و خانواده های قربانیان برای خفه کردن نگه می دارد (حمله باتری حبس نادرست); ورود غیر قانونی (تجاوز و ناراحتی عاطفی) و مرگ (غیر عمدی).

واجد شرایط ایمنی است که یک دکترین ایجاد شده توسط دیوان عالی کشور (پيرسون v. Ray, 1967) که ممنوعیت فدرال حقوق مدنی مناسب برای خسارت در برابر فردی افسران. دکترین در اصل طراحی شده برای محافظت از مقامات مجری قانون از دعاوی بیهوده و بیمعنی و مسئولیت مالی. اطراف شروع سال 2005 دادگاه ها به طور فزاینده ای اعمال دکترین به موارد مربوط به استفاده بیش از حد و یا نیروی مرگبار مانند قتل جورج فلوید Rayshard بروکس و Breonna تیلور. دکترین است توقف بستگان خود را از آوردن فدرال دعاوی غیر عمدی در برابر درک چوین گرت Rolfe و برت Hankison که به کشته شدن بستگان خود را.

در زندگی گذشته, به عنوان یک قانون, استاد, من, منتشر, کتاب, دعوی قضایی مدنی و پلیسبر اساس تجربی مطالعه جامعه شناختی نه جنوب کالیفرنیا ادارات پلیس. این مطالعه با هدف بررسی اینکه آیا و چگونه افسران در پاسخ به مدنی (شبه جرم) دعاوی خسارت پولی. داده های ما جمع آوری شده پیشنهاد کرد که فرد ماموران به خوبی آگاه بودن شکایت کرد و چنین است که مناسب باید توانایی به تاثیر رفتار خود را.

بر اساس این مطالعه, بدون شک وجود دارد که محکومیت های کیفری در دادگاه قانون مرگ و میر فلوید بروکس و تیلور را به عنوان یک عامل بازدارنده به پلیس سوء استفاده را مناسب مدنی برای خسارت. مطالعه روشن بود که ماموران پلیس در حال آگاه از تصمیم دادگاه بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها در حال کیفری یا مدنی با تعدادی زیادی تصدیق کرد که تصمیم دادگاه بود "نفوذ" در رفتار خود (81 درصد گفت: دادگاه نظرات به طور کلی عامل اصلی در تدوین سیاست پلیس 85 درصد مربوط به ایالات متحده آمریکا دیوان عالی کشور احکام 84 درصد کالیفرنیا دیوان عالی کشور نظرات).

واجد شرایط ایمنی تنها میله های مناسب در دادگاه های فدرال و مطالعه نگاه ایالتی کالیفرنیا موارد است. آن را در بر داشت که افسران پلیس بسیار نگران بودن و شکایت کرد و خسارت فراتر از محدودیت های خود را مسئولیت حرفه ای بیمه — 67 درصد گفت که امنیت شغلی بود و دلیل اصلی برای انجام کار پلیس; 76 درصد گفت که patrolman مسئولیت بیمه یک ضرورتو 64 درصد گفت که قضاوت در برابر آنها بیش از محدودیت های بیمه نامه خود را که به معنای قابل توجهی از جیب هزینه می شود آنها را به "اقدام متفاوت اگر در مواجهه با یک وضعیت یکسان."

ما اطلاعات جمع آوری شده از بخش های قابل توجهی با جوامع اقلیت (آفریقایی و لاتین) پیشنهاد کرد که 51 درصد از افسران مورد بررسی را با توجه به نحوه قضاوت خسارت وارده به عنوان یک ننگ خود را در برابر توانایی های حرفه ای با 64 درصد گفت که بیش از دفاع از خود در ساخت دستگیری در برابر اسرائیلی پرتاب قوطی ها و سنگ ها در آنها خواهد ادامه متفاوت در یک وضعیت مشابه اگر شکایت فراتر از محدودیت های مربوطه خود را بیمه.

مناسب مدنی برای خسارت پولی قدمت آن به بابل استفاده شده است توسط جوامع به اجتناب از هر دو نفر به قتل یکدیگر در قصاص و کنترل رفتار است. منشاء آن در ما Anglo-American civil سیستم شاه مایل نیست به اشراف یعنی ارتش " رهبران کشتن هر یک از دیگر بیش از slights و نزاع; از این رو مناسب برای خسارت.

واجد شرایط ایمنی باید در چارچوب همین دلیل صنایع مانند توتون و تنباکو و دارویی و پلیس موسسات مایل به محدود کردن و یا لغو شبه مناسب. آنها می ترسند از قدرت و تاثیر فردی شهروندان تحت پیگرد آنها را برای رفتارهای است که آسیب و کشتن مردم است. واجد شرایط ایمنی باید لغو شود.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن