موفقیت در ستاره ها است: فال های بازگشت به مدرسه

ما برای یک هفته اول دیگر از کلاس ها، اما این ترم کمی متفاوت است -- سلام، "دانشگاه زوم" است. اگر شما احساس پایی

توسط NEWSWORLDS در 6 شهریور 1399

ما برای یک هفته اول دیگر از کلاس ها، اما این ترم کمی متفاوت است -- سلام، "دانشگاه زوم" است. اگر شما احساس پایین, این مجموعه ای از فال دقیقا همان چیزی است که شما نیاز به خودتان را در فضای سر مناسب برای کلاس های آنلاین. اما مطمئن شوید که شما بیش از حد به این مقاله باور نکردنی و فریبنده مکیده نمی شود در حالی که شما در کلاس هستند، و Clog برای هر محتوای شما از دست سرزنش نیست در حالی که شما در حال خواندن در مورد آنچه ستاره ها در فروشگاه برای شما.

دوشیزه

تولدت مبارک، ويرژو! شما ممکن است احساس می کنید که شما در حال رفتن کمی دیوانه با ناتوانی از مردم به درستی خود را قطع در هنگام پیوستن به یک سخنرانی 200 نفره. اگرچه آغاز مدرسه می تواند استرس زا باشد، اما به خودتان یادآوری کنید که شما در کنترل هستید. و حداقل در حال حاضر که کلاس های آنلاین هستند، شما می توانید نظرات snarky در طول کلاس بدون استاد خود را چک کردن در برای دیدن اگر شما در حال پرسیدن یک سوال است.

ترازو

ما تازه ترم پاییز را شروع کردیم و شما در حال حاضر در طول کلاس به اختلاف نظرها و استدلال های هم اتاقی مکیده می شدید؟ شما باید خودتان را از آنجا بیرون بکشید و به خودتان یادآوری کنید که یکی از نقاط قوت شما توانایی شما برای برقراری ارتباط برازنده آنچه که واقعا فکر می کنید است. اگر چه آن را سخت است، ببینید که آیا شما می توانید یک دوست مطالعه جدید در یکی از کلاس های خود را پیدا کنید. يه صورت تازه ممکنه فقط چيزي باشه که بهش احتياج داري

عقرب

عقرب، سعي کن کلاس هات رو سبک کني. بسیاری از ما احساس سرخوردگی در مورد فرمت مجازی، اما به جای استفاده از آن سرخوردگی سرسختانه برای توجیه تماشای نت فلیفت در طول کلاس و یا ساخت شام در حالی که "گوش دادن" در بحث، سعی کنید به سازش کمی. دوربین خود را روشن کنید، کمی لباس بپوشید، از شخصیت مغناطیسی خود برای درگیر شدن در کلاس و تحت تاثیر قرار دادن استادتان استفاده کنید. به این فرمت آنلاین همه شما کردم.

سرباره

این ترم وقت شماست که بدرخشید. حتی اگر شما باید به کلاس های آنلاین، این بدان معنا نیست که شما نیاز به کم رنگ کردن شخصیت خود را. سوال در کلاس بپرسید، و در پاسخ های داوطلبانه جسور باشید. آیا آن را در کلاس شماره گیری نیست ، اما سعی کنید به gSI یا berate نیست -- انرژی شما می تواند ارعاب. این ترم، شما مانند بهترین خود خود را احساس و شاید حتی در نهایت به عنوان خرد زوم کسی ...

برج جدی

کاپریپورن، این ترم تسلیم گرایش های کاری خود نکن. ستاره ها نمی خواهند برای دیدن شما بیش از لپ تاپ خود را برای ساعت ها پس از کلاس های خود را به پایان رسید حدس زده. این عالی به شیرجه رفتن به یک پروژه یا کلاس جدید و همه در, اما استفاده از وقت اضافی و انعطاف پذیری محل خود را در این ترم به نفع شما. سعی کنید حفر عمیق تر از آکادمی و گم شدن در ماجراجویی. لازم نیست عملی باشد که برآورده شود.

دلو

تو معمولا ً خيلي مستقلي، دلو، ولي اين اواخر، خودت رو پيدا کردي که به جاي اينکه براي کلاس هات آماده بشي بدون اينکه کسي تو رو نق بزنه، با سگت روي کاناپه فر شده. آن زمان به حرکت از منطقه راحتی خود را و به یک فضای جدید است. خيلي خب، شايد به اندازه کافي پول در ناري که در واقع از خونه پدر و مادرت بري بيرون، ولي حداقل شايد بتوني يه اتاق سرگرم کننده انجام بدي. سعی کنید چیزی جدید، چه آن را موسیقی جدید، فضای مطالعه تازه و یا حتی فقط یک دستور العمل جدید به ادویه چیزها تا.

حوت

اينقدر در مورد چيزي که ترم ميتونست باشه دست بردار و اون رو يه چيزي در واقع عالي کن در حالی که شما تصور سرد در گلاد، ریختن که شور را به نوشتن یک شعر سرد در مورد برکلی و یا پیدا کردن یک نقطه چمنی جدید به حلق آویز کردن در. و در حالی که شما در آن هستند، شاید وقت آن رسیده است که شما به یک سفر جاده ای کوچک بروید و کمی ماجراجویی داشته باشد. اگر آخرش به وسط ناکجا آباد ختم بشي، عاليه، باشه؟ بیرون بروید و زندگی کنید؛ فقط بهش فکر نکن .

برج حمل

يه چيز هيجان انگيز داره تو ي زندگيت مياد، خاطرات. و نه، این فقط برداشت از آن رستوران جدید نیست که باز شد. تکیه به تجربه های جدید، حتی اگر آنها در واقع به نظر نمی رسد که هیجان انگیز است. بله، این یعنی پاسخ دادن به کسی که در کلاس در مورد یک گروه مطالعه به شما پیام داده است. شايد اين ميتونه يه دوست جديد باشه يا کسي که در طول سخنراني بهش رانت بزنه اینها هر دو نقش های بسیار مهمی در زندگی شما هستند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن