'مطلق بهترین انتخاب': UC برکلی دانشجو به 1 در مقطع کارشناسی انتقال UC Board of Regents

UC برکلی افزایش ارشد الکسیس ساراگوسا شد اولین دوره کارشناسی انتقال دانشجو به عنوان نامزد UC دانشجو السلطنه جمع

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

UC برکلی افزایش ارشد الکسیس ساراگوسا شد اولین دوره کارشناسی انتقال دانشجو به عنوان نامزد UC دانشجو السلطنه جمعه.

دانش آموز السلطنه نشسته در UC Board of Regents با دیگر منصوب رجنت و یک رای گیری عضو. نامزد باید یک سال از بودن دانشجو السلطنه-تعیین که در آن سایه دانش آموز السلطنه و خدمت به عنوان یک nonvoting عضو رجنت. سپس آنها را تبدیل به دانش آموز السلطنه یک سال بعد. ساراگوسا برای اولین بار در مقطع کارشناسی در پنج سال به نامزد با توجه به ASUC انتقال دانشجو نماینده والری جانسون.

با توجه به UC رئیس انجمن دانشجویان Varsha Sarveshwar فرایند برای تبدیل شدن به یک دانش آموز السلطنه طولانی است و به چالش کشیدن. در آن طول می کشد تا چهار ماه و نیاز به سه توصیه نامه ها, شخصی, اظهارات و فینالیست مصاحبه با یک پانل از رجنت, Sarveshwar گفت.

ساراگوسا گفت: او فکر می کند وجود دارد بسیاری از صداهای گم شده از رجنت' جلسات.

"ما واقعا باید گوش دادن به دانش آموزان ما اولین و مهمترین" ساراگوسا گفت. "من می خواهم برای قرار دادن تمرکز بر روی دانش آموزانی که به طور معمول نمی تواند نایب السلطنه."

با توجه به ساراگوسا او تحت فشار قرار دادند به دانش آموز وکالت در حالی که در کالج بود. او گفت که او در بر داشت آن را جالب توجه است که اکثر جامعه دانشجویان در زمان شش یا هفت سال از دریافت درجه لیسانس است.

او گفت که او متوجه شد به زودی پس از آن بوروکراسی سیستم مورد انتقال شد برگزاری کلاس های دانش آموزان عقب. او گفت که او تصادفا یک نرم افزار برای کالیفرنیا کالج حکام چرا که او فکر آن صدا "واقعا سرد" — در آنجا بود که او آموخته بود به حرکت نهادی فضاهای شبیه به UC رجنت با توجه به Sarveshwar.

جانسون به نام ساراگوسا "مطلق بهترین انتخاب" برای آینده UC دانشجو السلطنه.

"الکسیس دارای دانش عمیق از سیستم و از دانش آموز نیاز" جانسون گفت: در یک ایمیل. "او در این مبارزه به ما کمک می کند تقاضا بهترین از سیستم ما رهبران به تملق آنها را."

جانسون همچنین گفت ساراگوسا وضعیت به عنوان یک انتقال دانشجو مهم بود چرا که او گفت: انتقال دانش آموزان اغلب دلسرد توسط نهادی از موانع به دنبال مشابه نقش.

جانسون و ساراگوسا با هم کار برای تقریبا دو سال با توجه به جانسون هر دو در سراسر کالج تنظیمات و در UC تنظیم و پس از آنها هر دو انتقال به دانشگاه. جانسون افزود که دانشجو السلطنه یک کار بزرگ است, و که اگر یکی از آن دلایل اشتباه آنها موفق نخواهد شد در این موقعیت.

ساراگوسا گفت: او می داند که دانش آموزان در مورد مراقبت از بسیاری از چیزها و کارهای بزرگ و می خواهید آنها را تغییر دهید. از طریق خدمت در شورای حکام او آموخته است که چگونه برای پیدا کردن یک تعادل بین فشار برای تغییر زیادی که ممکن است در حالی که احترام و درک است که شهودهای دشوار است به کار در.

"من در حال حاضر بدست به یک نقطه که در آن من خودم صدای" ساراگوسا گفت. او گفت که او نمی کند "را به احساس نگرانی در مورد صحبت کردن در مقابل اعضای هیئت مدیره."

تماس با زارا خان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zara_khanDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن