مرگ تابنده بر روی کامپیوتر دودی هیدئو کوجیما را خسته کننده زیاده روی

درجه: 2.0/5.0 مرگ تابنده Hideo Kojima این نوع خم علمی تخیلی, حماسه, در حال حاضر در دسترس بر روی کامپیوتر. اولی

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

درجه: 2.0/5.0

مرگ تابنده Hideo Kojima این نوع خم علمی تخیلی, حماسه, در حال حاضر در دسترس بر روی کامپیوتر. اولین بازی توسعه یافته توسط Kojima Productions پس از آن با تقسیم آن دیرین ناشر Konami, مرگ, تابنده محصول کوجیما را لجام گسیخته انگیزه نویسنده دیدگاه. آن برابر است با نقاط مبهم خاطره انگیز پر زحمت و خسته کننده است.

مجموعه در آینده ایالات متحده است که نابود شده است مرموز تحولات ناگهانی و عمده به عنوان مرگ تابنده ما بازی به عنوان پورتر سام پل (Norman Reedus) یک نوع خاص از پیک. کار برای semigovernmental شرکت پل سام داوطلب خدمت سربازی به دوباره شهرستانها ایالات آمریکا است. به تابنده باعث شده است که در ساحل این بازی نسخه ای از زندگی پس از مرگ به خونریزی به جهان زندگی می کنند. به عنوان یک نتیجه, سام باید فرار از ارواح به نام "Bea چیز" یا BTs او به عنوان عبور از کشور است. سام همراه در سفر خود را یک کودک در یک مخزن یک "پل کودک" — که تشخیص BTs, هشدار سام زمانی که آنها در این نزدیکی هست.

برای بسیاری از مرگ تابنده را حدود 40 ساعت زمان پخش تن است که انقباض غیر ارادی ماهیچه-inducingly خود جدی است. در نتیجه کوجیما علامت تجاری غرابت احساس می کند به مراتب بیشتر نامطلوب در اینجا از او تحسین Metal Gear سری. سام آرسنال برابر وحشتناک وهم آور BTs برای مثال شامل نارنجک ساخته شده از bathwater ادرار و مدفوع.

این گفت و گو که پر از گیج کننده, شبیه صدایی اصطلاحات که مصنوعی پیچیده ترین عبارات. شرایط جدید نه تنها بی فایده — هولوگرام به نام "chiralgrams" در حالی که 3D printers به نام "chiral پرینتر" — اما همچنین کاهش باور. سام در نقش پل' طرح بزرگ است که بی وقفه exposited بر در پرگو cutscenes اما این بازیکن در نهایت در سمت چپ با مبهم هدف "آوردن امریکا با هم دوباره." ظاهرا صرفه جویی در جهان به معنی طناب زدن بازماندگان پراکنده در سراسر کشور به یک شبکه کنترل پل megacorporation و سپس آنها را قانع کننده برای بارها و بارها چاپ 3D نسخه از همان کالاهای مصرفی آگهی nauseam.

اکثر مرگ تابنده شامل به سادگی راه رفتن در سراسر زمین خائنانه. بر خلاف دیگر بازی های PC فقط با فشار دادن کلید W کافی نیست. بازیکن باید به طور مداوم حفظ تعادل برای جلوگیری از قطع و کاهش مقاومت در برابر باد با repacking محموله.

جای تعجب خستگی از جمله فروع با این نسخهها کار به نفع مرگ تابنده هدف و غرق بازیکن در سام سفر. این بازی بهترین در امتداد طولانی که آن را برگ سام به مذاکره زیبا های شکسته و چشم انداز به تنهایی گاهی punctuating سکوت با آهنگ از پست-راک کم سر و صدا. زمانی که دشمن اصلی است, جاذبه های گاه به گاه برخورد با BTs و دیگر جهش عمل تبدیل بسیار شدید تر است.

نوآورانه ترین جنبه از مرگ تابنده است آن منفعل ویژگی های چند نفره. اگر چه هیچ تعامل مستقیم بین بازیکنان دنیای بازی مرتبط هستند. دیگر علاقهمندان به بازی به عنوان سام پشت سر بگذارید تجهیزات از جمله نردبان طناب و ژنراتور است که به نظر می رسد در جهان را به خود و کمک به پیشرفت شما را.

به عنوان روایت پیشرفت این بازیکن به طور فزاینده ای قریب به سوی خطی عمل سوخت توالی. با مسخره جنگ و رئیس و clunky درگیری که خشم سراسر زمان های مختلف-warped جبهه آن را به زودی آشکار می شود که مرگ تابنده اقدام اجزای نمی تواند نگه دارید شمع های اخیر سوم شخص اکشن است. مبارزه با سارقان محموله دردناکی ساده در مقایسه با جنگ علیه پوشش به دنبال طرفین دشمنان از The Last of Us قسمت دوم. حتی خفا عناصر فاقد نکات دقیق وظریف و پیچیدگی دیده کوجیما را در تلاش های قبلی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

آن را قابل ستایش است که کوجیما ساخته شده مرگ تابنده دقیقا به عنوان او آن را می خواستم اما این بازی را بی توجهی به این بازیکن زمان و هوش به طور مداوم مانع از تجربه. تاب طرح محروم هستند از قدرت خود را با بلند نفس تک گویی که هنوز موفق به ارائه چارچوب مناسب. کوجیما ایجاد برخی نوآورانه آوردن حالات است که متصل نیست و در نتیجه بهره در تصویر کاملا fizzles پس از ساعت از نمایشگاه مملو از cutscenes.

همه چیز در نظر گرفته, مرگ, تابنده کامپیوتر نسخه دارای برخی از upsides. این ویژگی های قابل توجه پیشرفت های گرافیکی که تقویت زیبایی درخشندگی کوجیما را دید. این هم چیز خوبی است که بازی بر روی PC frees تا بازیکن: بدون PlayStation 4 DualShock controller به نگرانی در مورد بازیکنان ممکن است به راحتی شروع به بیش از حد facepalming مورد نیاز برای دریافت از طریق بازی cutscenes.

تماس با نیل Haeems در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب