این مطلب باز کردن در مورد تمایلات جنسی با معتبر, دلتنگ, 'تحت نفوذ'

درجه: 3.5 / 5.0 پس از به تعویق انداختن انتشار خود را دانشجوی سال دوم آلبوم برای نشان دادن همبستگی با سیاه زندگ

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

درجه: 3.5 / 5.0

پس از به تعویق انداختن انتشار خود را دانشجوی سال دوم آلبوم برای نشان دادن همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش همه دختر alt-گروه پاپ به مطلب منتشر شده تحت تاثیر در ژوئیه 17. این مطلب برای اولین بار تاسیس شده حضور خود را در صنعت موسیقی خود را با واحد "گیر" در سال 2016 آزاد احساس خوب خود را اولین آلبوم هنگامی که قلب من احساس آتشفشانی دو سال بعد. تغییر از این گروه در اصل خلاصه و آرامش بخش را در, عشق, تحت, تاثیر , بررسی روابط عمیق تر و soulfully. این مطلب را بیشتر آتشین و پرشور شعر و آزمایش بیشتر هیپنوتیزم ریتم در حالی که ماندن درست به نرمتر عاطفی صدا است.

هر چند برخی از آهنگ سرگرمی عمومی شعر در مورد عشق و دل شکستگی Aces با موفقیت بازگشت به امضای خود punchy ریف گیتار و earworm دروس به اسیر شنوندگان. شدید "شما می توانید انجام دهید" و لودگی "احساس" را با خود ماهرانه نفسانی از آلبوم آواز سنگین درامز و گیتار الکتریک گرفتن پروانه ها در آغاز یک رابطه پرشور. به طور مشابه اعتیاد آور تک آهنگ "رویاپردازی" و "از دست آنجلس" شکوفا به عنوان پرماجرا pop anthems که ضبط راحتی و به تنهایی و به طور همزمان آنها پررنگ و جذاب بی خیال و دلتنگ.

کشنده, نوستالژی همچنان با "801," باز عشق نامه ای به یکی از معدود گی باشگاه در نزدیکی باند وطن. اگر سه نفر از چهار نفر اعضای گروه شناسایی به عنوان عجیب و غریباین مطلب سرچشمه در یک محافظه کار شهر در ایالت یوتا بود که در آن دشوار است به توان با تمایلات جنسی. آرام و تصفیه شده "801" است زیبا و رویایی, آهنگ مورد پذیرش است که پژواک "خود را ترک کلیسا/ کفش و لباس یکشنبه/ اما خود را در گناه و ما/ 'گون let it go" در گروه کر. یادآور "Lovin' است که کتاب مقدس" از این گروه اولین باهوش مذهبی تصاویر در "801" هر دو nod و وداع با گروه وطن.

قبلا این مطلب هدایت روشن از ضمایر جنسیتی در اولین خود را با توجه به فشار در صنعت موسیقی. "در صنعت موسیقی شما مردم در گوش خود را به شما گفتن, 'تغییر ضمیر نمی گویم که نمی انجام این کار, آن را نمی خواهد فروش,' " گفت: درامر آلیسا رامیرز در مصاحبه با BBC.

در تحت تاثیراین مطلب باز کردن عجیب و غریب در مورد روابط با تازه کشف شده اعتماد به نفس و استفاده از ضمایر اجازه می دهد تا آنها را اصیل تر از همیشه. این بیشتر قابل مشاهده در synth-سنگین تک "کلی" که خواننده سرب Efren Ramirez شرح داده شده در مصاحبه با گی بار به عنوان یک "داستان عشق نا فرجام" که "هر کس می تواند مربوط به."

تحت تاثیر نیز نشان دهنده در حال سقوط از عشق. "بی رحمانه" دودی مغناطیسی مالیخولیا به عنوان آسیب پذیر ترین آهنگ آلبوم. آهسته و مداوم ضرب و شتم میدارد تا با سرعت و راه اندازی به صمیمی محزون کر لفظی پرسش: "چرا من باید عاشق چیزی بد است ؟ / شما نمی توانید بروید و کسی صدمه دیده؟" آهنگ ماهرانه شیفت از اندوه به امیدوار در پل معنابخش جریان سفر بازیابی.

این خوش مشرب احساسات پژواک در "من می توانید قلب خود را بیش از حد" و "فکر تو" — هر دو شیرین و ملایم آهنگ ها یادآور قلبی ballads از زمانی که قلب من احساس آتشفشانی. در حالی که آنها را به پس زمینه محو شدن از, آلبوم, آنها ارائه, لازم, بی سر و صدا مقایسه تلخ تر از آهنگ ها. مناقصه love song "رفتن به خانه" در ادامه این متانت صیقلی تجسم در حال استقبال به یک خانه گرم پس در ریختن باران. به خوبی با عنوان آهنگ آرامش با آن ساده اما صمیمی شعر و همچنین به عنوان به یاد ماندنی با آن ترد و تولید پاک.

متاسفانه این آلبوم نیست و بدون فراموش شدنی آهنگ. "همه معنی هیچ چیز" کمی به عرضه و تلخی تعجب کنید که "آیا این همه معنی هیچ چیز/ تمام معنی چیزی برای شما؟" — و بازخرید تنها توسط خود جاذب پل. در جای دیگر الکترونیکی در زمینه تلاش برای انجام "کافی نیست" از طریق یک anticlimactic کر. و آخرین آهنگ "Zillionaire," سرگرم یک سری از تغزلی کلیشه ساخت آن قوی و در عین حال کمی غلط پایان به طور کلی عالی آلبوم.

با وجود برخی بدون زرق و برق, شعر و بهم ریختگی اما تحت نفوذ و در نهایت زنده به عنوان یک پیروزی برای indie pop که ویترین این گروه رشد. واقعی, برای داشتن جذابیت و اعتماد به نفس Aces هموار ضبط صداقت و نفس اماره با این دانشجوی سال دوم آلبوم.

تماس با Taila لی در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن