راهنمای کلاگ برای اثاثیه تمام آپارتمان خود را برای ارزان

حرکت به یک آپارتمان جدید می تواند استرس زا باشد. در بالای پیدا کردن یکی از سمت راست، شما ممکن است مجبور به نگر

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

حرکت به یک آپارتمان جدید می تواند استرس زا باشد. در بالای پیدا کردن یکی از سمت راست، شما ممکن است مجبور به نگرانی در مورد گرفتن چیزهایی مانند تخت خواب، میز، نیمکت و حتی لوازم اساسی و صفحات. این می تواند در نهایت یک بار مالی بزرگ، و همچنین کاملا تلاش زمان فشرده است. اما لازم نیست بانک را بشکنی و آپارتمانتان را با یک سفر غول پیکر به ایکیا مبله کنید. بسیاری از راه های را به زمان خود را جستجو برای اقلام برای محل جدید خود را وجود دارد, و نتیجه نهایی می تواند احساس بسیار بهتر از فقط خرید همه چیز آنلاین. این راهنما را دنبال کنید تا آپارتمان خود را ارزان و کارآمد مبله کنید.

خرید دست دوم از دیگران -- سعی کنید رایگان و برای فروش

پیوستن به گروه های فیس بوک مانند رایگان و برای فروش و یا حتی فقط به دنبال در اطراف فیس بوک بازار و Craigslist یک راه عالی برای دریافت اقلام ضروری برای ارزان است. شما واقعا یک میز با نام تجاری جدید نیاز نیست -- شما به راحتی می تواند یکی که کسی فروش آنلاین استفاده کنید. اگرچه امروزه فروشگاه های رانش با لباس ارزان می یابد در ارتباط هستند، آنها همچنین برای پیدا کردن مبلمان ارزان بزرگ است. حسن نیت محلی خود را بررسی کنید، و ببینید که چه نوع کاسه ها و بشقاب هایی دارند. شما ممکن است خوش شانس با یک مجموعه کامل برای بسیار ارزان. در برخی از فروشگاه های رانش، شما حتی می توانید اقلام بزرگتر مانند کابینت و صندلی را بررسی کنید. حتي ممکنه چيزايي رو پيدا کني که نميدونستي بهش احتياج داري

رسیدن به دوستانی که در حال حرکت هستند

این انگیزه شما برای دوستانی است که در کلاس های شما سالمندان هستند. حرکت کردن می تواند به همان اندازه از یک بار به عنوان حرکت در, و رسیدن به دوستان که در حال حرکت به طور دائم می تواند یک راه عالی برای از بین بردن استرس خود و مال شما. اگر کسی را می دانید که در حال حرکت است، سعی کنید به بیرون برسند و از او بپرسند که برنامه هایشان چه هستند. شما ممکن است راه حل آنها نمی دانستند که آنها نیاز دارند.

از والدین و نزدیکان بپرسید

شايد پدربزرگت يه سري بشقاب داشته باشه که ديونه ازش استفاده نميکنه يا خاله ات يه لامپ اضافي داره به عنوان دانشجویان کالج، بسیاری از ما اقلامی مانند این فقط در اطراف به دلیل ما ممکن است در آن بسیاری از مکان ها و یا با آن بسیاری از مردم زندگی نمی کردند. اما برای بستگانی که اکنون به خودشان زندگی می کنند، به جای کوچکتری نقل مکان کرده اند یا فقط چیزهای زیادی را نگه می دارند، ممکن است تن اقلام کوچکتر تصادفی (ماهیتابه اضافی، هر کسی؟) داشته باشند که خوشحال می شوند که به شما می دهند یا می فروشند.

Repurpose

بنابراین شما از طریق تبلیغات به قیمت میزهای 50، 100 دلار و 200 دلار آب می خورید و احساس منحرف شدن می کنید؟ فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید جاز تا برخی از گزینه های ارزان تر، و یا حتی دوباره repurpose چیزی که شما در حال حاضر. اگر شما یک میز تاشو ارزان و یا یکی از چوبی خراشیده قدیمی، یک آیتم کاملا جدید خرید نیست. خرید یک سفره ناز به قیمت 15 دلار و آن را مانند جدید دوباره. شما حتی می توانید رنگ همه چیز یک رنگ سرگرم کننده و یا الگوی. هیچ نخواهد دانست که چوب در زیر خراشیده شده است (یا از پلاستیک ساخته شده است).

امیدوارم، این لیست به شما برخی از ایده ها را به فضای زندگی جدید خود را زیبا، بدون صرف پس انداز خود را. ممکن است زمان کمی بیشتر برای رفتن را از طریق تمام گزینه های خود را و پیدا کردن بهترین معاملات و فرصت ها، اما thrifty با مبلمان و لوازم آشپزخانه خود را اجازه می دهد تا شما را کمی آزادی بیشتری برای صرف در چیزهایی که شما واقعا می خواهید. و هي، کسي که عاشق يه آپارتمان دانشگاهي پر از يه چيز از دوستا، بستگان، همسايه ها و غريبه هاي مهربون نيست. موفق باشید در خانه جدید خود را!

تماس با الیسا Dombro در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب