مسدود راهنمای ساخت بسیاری از طولانی ترین روز سال

ژوئن 20 است که انقلاب تابستانی مارک رسمی آغاز تابستان در نیمکره شمالی است. همچنین طولانی ترین روز سال با حدود

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

ژوئن 20 است که انقلاب تابستانی مارک رسمی آغاز تابستان در نیمکره شمالی است. همچنین طولانی ترین روز سال با حدود 17 ساعت از نور روز کامل! پس از زندگی شده است و تا حدودی خسته کننده برای بسیاری از مردم ما در مسدود تصمیم به نوشتن یک لیست از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید — قرنطینه-دوستانه البته به بسیاری از اضافی خود را-روز طولانی در این مناسبت ویژه.

51 مایل پیاده روی

رفتن برای یک پیاده روی یک فعالیت محبوب در حال حاضر به دلیل آن را یکی از فقط یک زن و شوهر از کاهش خطر راه برای دیدن افراد خارج از خانواده خود را (در حالی که با پوشیدن یک چهره-پوشش و نگه داشتن یک فاصله امن). بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد به صرف این طولانی ترین روز سال راه رفتن! فرد به طور متوسط پیاده روی حدود سه مایل در ساعت به این معنی است که شما می توانید پوشش 51 مایل با 17 ساعت از روز روشن!

رفتن برای یک درایو

در حالی که آن را بیشتر سازگار با محیط زیست فعالیت رفتن برای یک درایو است که یک راه خوب برای با خیال راحت خارج شدن از شهر شما شده است quarantining در سه ماه گذشته است. رانندگی از برکلی به لس آنجلس نسبتا محبوب در سفر به طور معمول طول می کشد حدود شش ساعت پس از 17 ساعت از روز شما می توانید آن وجود دارد و با زمان برای یک زن و شوهر از متوقف می شود.

خواندن 607-کتاب صفحه

گرفتن پیچیده شده در یک کتاب است, راه عالی برای صرف یک روز تنبل در قرنطینه اگر شما خسته از همه گزینه های خود را در Netflix بکشد. فرد به طور متوسط می خواند از 100 صفحه در 2.8 ساعت به این معنی است که در ژوئن 20, شما می توانید خواندن یک 607-صفحه کتاب را حتی بدون نیاز به روشن کردن چراغ های خود را در!

اجرای بیش از 100 مایل

این یکی را برای شما است اگر شما شده است با استفاده از وقت اضافی خود را در قرنطینه به رفتن در حال اجرا است. فرد به طور متوسط می تواند تنه زدن حداقل یک 10 دقیقه ای مایل به معنی آنها را اجرا در سرعت حدود شش مایل در ساعت است. ضرب این 17 ساعت و شما می توانید (از لحاظ تئوری) اجرای 102 کیلومتر در انقلاب تابستانی! چه سرد خواهد بود به لاف زدن را به دوستان خود در مورد ؟

دوچرخه بیش از 170 کیلومتر

اگر شما گرفته شده به دوچرخه سواری در قرنطینه صرف تمام ساعات روز برای سوار شدن! فرض کنید که بسیاری از افراد دوچرخه حداقل 10 کیلومتر در ساعت, شما می توانید از پوشش بیش از 170 مایل در یک روز! فقط مطمئن شوید که برای کشش قبل و بعد از آن یکی.

شاید شما نمی خواهد را انتخاب کنید به صرف تمام روز در یک فعالیت و یا شاید شما خواهد شد! صرف نظر از آنچه شما انتخاب می کنید برای انجام مطمئن شوید که به خارج و قدردانی از روز طولانی است که با شروع رسمی فصل تابستان! این یک راه خوب برای روز خود را در قرنطینه بیشتر احساس ارزشمند است.

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب