'مستعمرات' بهره مندی از حمل و نقل نفت

اجتماعی و اقتصادی تفاوت بین سانتا باربارا کانتی سواحل جنوبی و آن "مستعمرات" در سمت شمال Gaviota تونل در حال تش

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

اجتماعی و اقتصادی تفاوت بین سانتا باربارا کانتی سواحل جنوبی و آن "مستعمرات" در سمت شمال Gaviota تونل در حال تشدید هنگامی که همسایگان جنوبی ما در خود soapboxes در برابر صنایع جوامع ما تکیه می کنند. ارتفاع نفاق شد بر روی صفحه نمایش به تازگی به عنوان Goleta مدرسه مدیره رای به مخالفت با اکسون موبیل را به طور موقت حمل و نقل در حال حاضر اجازه رفتن را از طریق شهرستان فرآیند تصویب. کامیون ها نمی رفتن را از طریق و یا حتی در نزدیکی Goleta و مدرسه منطقه بستگی ندارد درآمد تولید شده توسط حمل و نقل. از سوی دیگر این Goleta مدرسه هیئت موقعیت خواهد راب میلیون ها دلار از درآمد مورد نیاز برای مدارس در بخش شمالی شهرستان است.

به عنوان یک سابق Santa Ynez دره اتحادیه دبیرستان منطقه مدیره رئیس جمهور, من درک اهمیت مالیات بر املاک است که به طور مستقیم در صندوق محلی در مدارس. به عنوان یک نتیجه از شهرستان تصمیم به اجازه حمل و نقل در سال 2015 پس از این خط لوله تعطیل, Santa Ynez دبیرستان دهکدهای از دست داد بیش از 4 میلیون دلار — $800,000 هر سال و شمارش — یک قطعه مهم از بودجه است که در حال حاضر منجر به ضرر و زیان از معلمان و برنامه ها شامل برنامه های حرفه ای که آموزش جوانان ما برای شغل با درآمد بالا است که اجازه می دهد آنها را به باقی می ماند در جوامع ما. این مشکلات شده اند و حتی بدتر برای کوچکتر محلی مدارس با تعداد دانش آموزان کم درآمد مانند Vista Del Mar در Gaviota.

به همین دلیل آن مهم است که ما از تصویب اکسون موبیل را به طور موقت حمل و نقل مجوز برای راه اندازی مجدد عملیات در Santa Ynez واحد تاسیسات است.

با توجه به مطالعه راه اندازی شده توسط سانتا باربارا کانتی مجلسی ائتلاف و اجرا توسط آژانس UC Santa Barbara اضافی $4.51 میلیون دلار در هر سال خواهد بود دوباره بازسازی شد به شهرستان K-14 بودجه آموزش و پرورش از طریق مالیات اموال پس از Santa Ynez واحد قادر به راه اندازی مجدد عملیات. بسیاری از برنامه های مانند کسانی که در Allan, Hancock, دانشگاه, دارد, دروازه به اشتغال برای دانش آموزانی که در غیر این صورت نمی خواهد حضور سنتی چهار سال و موسسات.

بیایید روشن شود. اجازه می دهد حمل و نقل از Santa Ynez واحد کند نه منظور ما شیرین کاری تلاش ما در رانندگی را بیشتر و بهتر, پاک, انرژی های تجدید پذیر. به جای آن معنی است که ما تکیه کمتر بر, کثیف, کربن شدید انرژی است که وارد شده است از خارجی دیکتاتوری در سراسر هزاران مایل از اقیانوس.

من مصرانه از کمیسیون برنامه ریزی و هیئت ناظران به فکر جامعه ما نیاز و تایید مجوز موقت برای حمل و نقل به طوری که ما می تواند ضروری شغل و درآمد است که حمایت از فرزندان و موسسات آموزشی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن