'نور' قابل تحسین است و تلاش توسط DMA را به Britpop شکوه

درجه: 4.0/5.0 1990s بلند رفته اما نفوذ انگلستان در این دهه موسیقی است که هنوز هم همیشه حاضر در این صنعت است. د

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

1990s بلند رفته اما نفوذ انگلستان در این دهه موسیقی است که هنوز هم همیشه حاضر در این صنعت است. در حالی که اکثر Britpop غول متوقف به وجود داشته باشد گروههای مانند DMA را گرفته اند و آن را بر خود برای پر کردن کفش های بزرگ را پشت سر گذاشت. در آلبوم سوم خود را به تب و تاب بودن, منتشر شده در جولای 10, DMA را به نظر می رسد به تلاش سخت تر از همیشه به دفاع از خود را به عنوان Britpop احیای جبهه-دونده — هر چند گروه است که از استرالیا. دستیابی مستقیم به حافظه را تا حد زیادی موفق در گرفتن کلاسیک Britpop صدای نور, گیتار توفنده درام و پر انرژی می تپد.

لحن کلی گروه تولید پاپ گرا و شیرین, خوش بین با بیت از احساس وحشت و نگرانی. یک تفاوت قابل توجه بین Britpop نوع گروه امیدوار به تقلید و ترکیب از آلبوم خود است که عدم به شدت گیتار رانده آهنگ ها, گرچه, همیشه وجود دارد یک جامد ضرب و شتم با توجه به باس و درام.

اولین آهنگ "هرگز قبل از" به وضوح دودی اساسی تحت تاثیر گروه های کشیده شده از امثال واحه و سنگ رز. درام و گیتار ایجاد یک مکمل قوی ریتم. این همان صدا می آید و بعد از آن در آلبوم "غریبه" و "گرد و اطراف" اما در عین حال DMA را طول می کشد زمان برای اثبات خود و تطبیق پذیری.

"نقره" و "آموزش زنده" ویترین این گروه توانایی به کم کردن سرعت و بوسیله اسباب گردنده از قلب غم انگیز و در عین حال به نحوی امیدوار تصنیف مشخص شده است که '90s. در حالی که "نقره" panders به نا فرجام عشق "آموزش زنده" به جای واکس شاعرانه در هم و در نظر گرفتن زمان به راستی ارتباط با یکدیگر است. برجسته گروه میل برای ترکیب relatable شعر با خشنود پاپ قلاب, دو آهنگ عهد به تعهد DMA را به indie در هنر و صنعت.

DMA نیز اطمینان از درخشش شامل برخی از danceworthy قطعات الکترونیکی به تشدید این گروه طلوع از britpop به قرن 21 است. به خصوص برجسته در "زندگی یک بازی در حال تغییر" و "Cobracaine," synths و شبیه سازی ضربان مخلوط یکنواخت با دستگاه های دیگر بدون وادار کردن آهنگ ها به صدا بیش از حد مدرن و یا از تماس با حسرت تم آهنگ هدف به تجسم. "زندگی یک بازی در حال تغییر" یکی از چند جدیدتر آهنگ ها است که قادر به ضبط خاطرات از '90s به جای نوتبوک به عنوان یک کنسرو تلاش در تقویت همان افتخاری از دوران است.

و پس از آن وجود دارد به سادگی آهنگ جاذب مانند "مجرمان" و "سلام دختر" که واقعا چیز جالبی برای ارائه lyrically اما sonically سرگرم کننده است. آنها آهنگ هایی که اصرار شنوندگان کورکورانه کمربند را کر بدون هیچ دلیل دیگر از آن لذت ببرید. هر چند این کلمات باید حداقل معنی دو آهنگ روشن تلاش در بخشی از DMA را برای رسیدن به یک بیشتر تجاری مخاطبان است. ترکیب ژانرهای مانند پاپ, موسیقی رقص الکترونیکی و کشور این آهنگ تمرکز بر روی ابزار و قلاب است که این گروه موسیقی بیشتر در دسترس عموم است.

در این تب و تاب بودن, DMA را تجربه طرفداران سر به 1990s یک رکورد ناب پاپ بریتانیا در بهترین اما با یک روکش از مدرن پاپ ضربان. تاثیر که استوارت قیمت مدونا و Pet Shop Boys شهرت به ارمغان می آورد به عنوان تهیه کننده و آشکار است به DMA را سنگین کمک به دست در ساخت جاذب پاپ رکورد که هرگز می شود بیش از حد کسل کننده است. به شدت پاپ تحت تاثیر صدا از آلبوم دیده می شود می تواند به عنوان یک ضعف برای Britpop purists اما انجام نمی دهد بسیار به کاستن از یکپارچگی این آلبوم است. درخشش مستقل فن رویای به حداقل می گویند ساده و روشن و به راحتی قابل هضم رکورد با یک مخلوط برای تلفن های موبایل تحت پاپ چتر ارائه چیزی برای همه برای لذت بردن.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب