با تکنولوژی بالا مبارزه با COVID-19

چراغ اشعه ماوراء بنفش برای آلودگی در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس افزایش زمینه در هوا و سطح تصفیه.

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

چراغ اشعه ماوراء بنفش برای آلودگی در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس افزایش زمینه در هوا و سطح تصفیه. در مقیاس بزرگ ضد عفونی با استفاده از ultraviolent (اشعه ماوراء بنفش) تکنولوژی از LED (دیود ساطع نور) به طور گسترده ای در دسترس یک چالش محققان در دانشگاه سانتا باربارا در حالت جامد روشنایی و انرژی الکترونیک مرکز (SSLEEC) در حال ورود به آدرس.

توسعه اولیه از اشعه ماوراء بنفش چراغ های LED در UC Santa Barbara, شروع تقریبا 15 سال پیش تحت نظارت استاد Shuji Nakamura که برنده جایزه نوبل در فیزیک در سال 2014 برای اختراع خود از آبی-طیف LED همراه با یک دوجین دیگر جوایز و درجات افتخاری در سراسر جهان است. UC Santa Barbara, SSLEEC تیم متمرکز شده است در حال توسعه کوچکتر فرد چراغ های LED که در مورد اندازه از فلش بر روی یک تلفن همراه در نهایت به تولید بالا سیستم های قدرت.

پروفسور استیون DenBaars اظهار نظر در توسعه فناوری اظهار داشت: "چهار ماه پیش زمانی که COVID شکست ما متوجه ما می تواند اشعه ماوراء بنفش Led هر دو با تغییر طول موج و قدرت برای ضد عفونی کردن تجهیزات حفاظت فردی و امیدوارم یک روز از آنها استفاده می شود برای پاکسازی هوا و سطوح."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


مسیحی Zollner دانشجوی دکتری و پژوهشگر شفافی در این توضیح "مزایای Led ها بیشتر است که آنها نور کوچک و کم قدرت است. تا کنون آنچه را که آنها می توانید انجام دهید در نظر COVID محدود است چون در حال حاضر آنها بیشتر استفاده می شود در برنامه های کاربردی قابل حمل و مسکونی مصرف کننده برنامه های کاربردی. در حالی که در آینده ما می خواهم برای بهبود قدرت و بهره وری از Led برای ایجاد قدرت بالا برنامه های کاربردی مانند قادر بودن به ضد عفونی کردن کل ساختمان"

اگر چه چراغ UV ضد عفونی تکنولوژی هنوز ایده آل برای مقیاس بزرگ برنامه های کاربردی فرآیند سازگار با مقیاس کوچکتر محیط. UC Santa Barbara, تیم متوجه شدم که فن آوری به اندازه کافی قدرتمند برای اجرا در آینده برای استفاده در خانه و تهویه مطبوع و سیستم های حمل به مکمل سنتی فیلتر هپا.

نور ماوراء بنفش ضد عفونی تکنولوژی در حال حاضر در بیمارستان است. این فن آوری به طور کلی با استفاده از لامپ جیوه که مطرح پتانسیل آلودگی جيوه خطرات همراه با کلی آسیب های اشعه ماوراء بنفش نور قرار گرفتن در معرض.

در استفاده از چراغ های زیست محیطی و خطرات کاهش یافته در حالی که همچنین افزایش پتانسیل برای استفاده از این تکنولوژی به عنوان چراغ لامپ با انرژی کارآمد و قابل حمل است. DenBaars توضیح داد: "در حال حاضر شما می توانید زدايي ترجمه شده و شما می توانید آن را درخواست متفاوت است. برای مثال شما می توانید یک اشعه ماوراء بنفش ضد عفونی کننده است که می تواند استریل یک تلفن همراه در یک جعبه کوچک به شما نزدیک است."

با وجود کاهش خطر آلودگی جیوه و اشعه ماوراء بنفش نور به شمار ایمنی خطرات مستقیم با چشم و پوست قرار گرفتن در معرض. "نگرانی اصلی این است که شما نمی خواهید به نگاه به طور مستقیم در این چراغ یا باید مستقیم با پوست قرار گرفتن در معرض DenBaars توضیح داد. "بنابراین به طور کلی زمانی که آنها اشعه ماوراء بنفش ضد عفونی در بیمارستان همه به اتاق را ترک کنند."

ضد عفونی با استفاده از تکنولوژی نور ماوراء بنفش نیاز به UVC نور است. "UVC نور به طور مستقیم در واکنش با مولکول DNA خود" Zollner گفت و توضیح داد که چگونه ضد عفونی فرایند کار کرده است. "هنگامی که یک اشعه ماوراء بنفش فوتون برخورد با یک مولکول DNA می تواند شکستن پیوندهای شیمیایی در مولکول DNA. این به این معنی اگر شما به اندازه کافی از این اوراق قرضه در مولکول DNA شما اساسا جهش DNA به نقطه آن است که قادر به ترمیم خود و سلول تکثیر است. این فرایند چه غیرفعال میکند و عفونت پاتوژن." که خبر خوبی است. خبر بد این بود: "در همان زمان به دلیل آن حملات سلول در سطح مولکولی آن تبعیض قائل نیست. آن را به کشتن هر چیزی را با DNA یا RNA در این است که چرا از آن است که مضر به پوست و چشم."

محققان از ضد عفونی تکنولوژی باید اول کامل قدرت در سطح این قابل حمل ضد عفونی چراغ و پیدا کردن وسیله ای برای پرداختن به خطر اشعه قرار گرفتن در معرض نور به طوری که تکنولوژی را می توان در این مورد نظر بدید.

DenBaars اظهار نظر در تکنولوژی بالقوه بیان کرد: "اگر ما می تواند این کار را برای هواپیما و فضاهای بسته مانند اتومبیل آنها می تواند مورد استفاده برای ایجاد تصفیه کننده هوا هستند که در آن فضاهای بسته. آن را نیز می توان به کشتی های کروز که در آن ما شاهد بسیاری از آلودگی. اگر ما می تواند به سرعت کار به شکل قدرت و طول موج به تصفیه هوا است که تاثیر بسیار زیادی در گسترش این ویروس به دلیل آن است که به راحتی هوابرد."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن