UC اتحادیه مبارزه در برابر یخ بین المللی دانشجویی دستورالعمل

پس از 6 جولای ایالات متحده مهاجرت و گمرک اعلام کرد که دانشجویان بین المللی مورد نیاز خواهد بود را در کلاس های

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

پس از 6 جولای ایالات متحده مهاجرت و گمرک اعلام کرد که دانشجویان بین المللی مورد نیاز خواهد بود را در کلاس های حضوری به ماندن در این کشور بسیاری از گروه ها از جمله ایران خودرو و کارگران محلی 2865 در حال مبارزه بازگشت.

UAW محلی 2865 اتحادیه را UC شعبه و نشان دهنده علمی بسیاری از کارگران از جمله دانشجوی کارشناسی ارشد مدرسان و خوانندگان. این است که نصب یک multipronged مبارزه در برابر یخ ارشاد با برگزاری تظاهرات حمایت از دانش آموزان آسیب دیده و لابی نمایندگان وزارت امور خارجه با توجه به کای Yui ساموئل چان سر مباشر در UAW محلی 2865.

بیش از 17 ایالت از جمله کالیفرنیا و کالج های متعدد در سراسر کشور باید در زمینه پرونده های حقوقی علیه وزارت امنیت داخلی و یخ. UC Board of Regents همچنین قصد دارد تا یک فایل طرح دعوی در دادگاه.

اتحادیه سازماندهی تظاهرات در یخ زمینه دفاتر در سان فرانسیسکو و لس آنجلس و سن دیگو و سیاتل در روز دوشنبه که روز قبل از جلسه برای طرح دعوی در دادگاه واصل شده توسط دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست.

با توجه به چان UAW محلی 2865 نگران است که مدارس را مجبور به انتخاب بین اخراج دانشجویان بین المللی و بازگشایی دانشگاه در زیر یخ جدید دستورالعمل.

"هر دو گزینه ما در بر داشت غیر قابل قبول" چان گفت. "ما امیدواریم این مدرسه را پیدا خواهد کرد یک راه سوم است که تضمین می کند هر دو ما ایمنی و امنیت."

چان افزود که پرونده های حقوقی باید دو هدف اصلی را لغو سیاست قطعی و به طور موقت مهار منظور که توقف اجرای آن است.

به موفقیت استدلال می کنند برای یک ضابط سفارش چان گفت: شاکیان نیاز به نشان می دهد که سیاست جدید تحمیل آسیب در بین دانش آموزان است. UAW محلی 2865 است انجام این کار با جمع آوری داستان از دانش آموزان آسیب دیده از طریق یک فرم آنلاین.

یکی از دانشجویان چنین است Yi-چن لی, UC برکلی فارغ التحصیل و دانشجو در گروه علوم سیاسی.

لی گفت که او بازداشت شده بود به محض ورود خود را در سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی در جولای 7. او اضافه کرد که او چپ تایپه, تایوان فقط پس از سیاست جدید اعلام شد و لازم بود به انجام ثانویه سوال پس از رفتن را از طریق آداب و رسوم در سان فرانسیسکو.

با توجه به لی ماموران بازداشت او در نهایت اجازه دهید او برود پس از پرسیدن اینکه آیا کلاس خواهد بود در فرد شده و به همین دلیل او بازگشت به دانشگاه, اگر او نمی گرفتن کلاس های تابستان.

قبل از او منتشر شد اما لی ادعا کرد که یک افسر ضمنی او باید "خود اخراج" اگر او سقوط کلاس های آنلاین هستند.

لی افزود که او احساس "عدم قطعیت کمی اضطراب, اما اغلب خشم" در مورد قانون جدید. او مطمئن نیستید که آیا او را از ادامه برنامه خود را اگر او به بازگشت به خانه به عنوان 15 ساعت تفاوت زمان بین برکلی و تایوان ناشی از "شدید اثرات مضر" در بهار.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب