جام مقدس کنترل سیل در مونتسیتو ساخته می شود

این جام مقدس کنترل سیل است. این چیزی است که سرپرست منطقه اول داس ویلیامز به نام مونتسیتو اولین حوضه باقی مانده

توسط NEWSWORLDS در 1 شهریور 1399

این جام مقدس کنترل سیل است. این چیزی است که سرپرست منطقه اول داس ویلیامز به نام مونتسیتو اولین حوضه باقی مانده پس از آتش سوزی به تصویب رسید از سال 1971 زمانی که حوضه رومرو پس از آن آتش سوزی 16،000 هکتار ساخته شده است. این یکی، برای رفتن در جاده رندال در امتداد سن Ysidro کریک، در سراسر هشت هکتار گسترش و محافظت از خانه های پایین دست و خواص از حمله وحشیانه تخته سنگ و گل و لای زمانی که آتش و باران دوباره آنها را به پایین نهر Montecito ارسال.

Montecito از دست داده 23 ساکنان در سال 2018 هنگامی که ابر انفجار دمدمی مزاجی در پاشنه آتش توماس سقوط کرد - که مصرف 281,000 هکتار - و باعث جریان باقی مانده عظیم به رول از تپه های بد سوخته, سرریز تمام حوضه های باقی مانده موجود. در جاده رندال دو نفر جان خود را از دست دادند و هفت بسته تقریباً به طور کامل در گل و لای دفن شدند.

نقشه نشان دادن حوضه باقی مانده موجود در بالا، محل حوضه جدید در مرکز، و جایگزین Ennisbrook در پایین.

با تصویب هیئت نظارت شهرستان سانتا باربارا به اتفاق آرا از گزارش نهایی اثرات زیست محیطی پروژه در روز سه شنبه، طرفداران یک گام نزدیک تر به بزرگترین حفاری در ساحل جنوبی از حوضه باقی مانده سانتا مونیکا بالاتر از Carpinteria در سال 1977 نصب شد. آن را در زمان بیش از مزایای آشکار به تحریم حوضه باقی مانده جدید -- تسخیر جریان طوفان اوج قبل از آنها انجام آسیب و نگه داشتن آب بیشتر به نفوذ به زمین. انرژی جمعی بسیاری از مردم طول کشید تا تا این حد پیش برند و بسیاری این موفقیت را به کورتیس اسکن نسبت می دهند که از زمانی که پسر بود در آن سوی جاده از رندال زندگی کرده است.

در سال ۱۹۶۹، اسکن در پنجره شیشه ای بشقابی خانه اش ایستاد و دست پدرش را در حالی که سه فوت دامان گلی را در برابر چهار فوت کیسه های شنی که دور خانه شان حلقه می کردند تماشا می کردند، نگه داشت. او به یاد آورد: «چراغ های روز زنده را از پدرم و خودم می ترسید.» در سال ۲۰۱۸، او ساعت ها در سرما پشت همان خانه نشست و دانست که به مرگ خیانت کرده است. گفت: من تقریبا یک آمار بودم. "من هيچوقت نبايد توي خونه مي بودم" این بار گل و لای به ۱۶ فوت بالا رفت و خانه اش را جاروب کرد.


دریافت داستان های بالا در صندوق پستی خود را با ثبت نام برای خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز.


به عنوان یک روزنامه جامعه هفتگی رایگان، ما باید تکامل و رشد به منظور ماندن مربوطه و رشد در فضای دیجیتال. اگر گزارش ما در مورد جامعه سانتا باربارا برای شما مهم است، ما امیدواریم که شما ما را در تامین آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه ما با حمایت از ایندیپندنت از طریق اشتراک دیجیتال به Independent.com. اخبار فوری، محتوای انتقادی، و انتشار چاپی ما همیشه آزاد باقی خواهند ماند، اما حمایت شما به ما این امکان را خواهد داد که روزنامه نگاری حتی سازگارتر، با کیفیت تر، مستقل ایجاد کنیم.

لطفا

لطفا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن