'این ایده که به شما تعلق ندارند': سیاه و استادان و دانشجویان در دانشگاه برکلی بحث تنوع

به عنوان ملی مکالمات در اطراف نژاد ادامه, سیاه دانشجویان و اعضای هیئت علمی در دانشگاه برکلی در حال آوردن توجه

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

به عنوان ملی مکالمات در اطراف نژاد ادامه, سیاه دانشجویان و اعضای هیئت علمی در دانشگاه برکلی در حال آوردن توجه به مسائل جامعه سیاه چهره از جمله انزوا و سرخوردگی و دغل سندرم است.

طرح هایی به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد تنوع نیروی کارتیاو در مقطع کارشناسی دانشجو تنوع پروژه و آفریقایی ابتکار به دنبال افزایش تنوع از طریق روش ها از جمله توسعه و استخدام پذیرش شیوه ها و دانشکده شیوه های استخدام. اما سیاه و اعضای هیات علمی و دانش آموزان هنوز هم موانع در نمایندگی و احساس که به آنها تعلق دارند در محوطه دانشگاه.

یکپارچه زیست شناسی استاد تایرون هیز به تازگی با ارسال نامه سرگشاده به بخش خود را با عنوان "رویای من به حقیقت می پیوندند: نامه سرگشاده ای به همکاران من." هیز, که گفت که او تنها سیاه و عضو هیات علمی در تاریخ منسجم گروه زیست شناسی اظهار نظر در تجربیات خود را در مواجهه با نژادپرستی در دوران اولیه زندگی خود را در کارولینای جنوبی و همچنین در زندگی حرفه ای خود را به عنوان یک دانشجوی دانشگاه هاروارد و به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد و عضو هیات علمی در دانشگاه برکلی است.

هیز وجود دارد گفت: باید تلاش های انجام شده برای جذب و تشویق نه تنها دانش آموزان سیاه پوست, بلکه دیگر اقلیت ها و نسل اول دانش آموزان در مقطع کارشناسی ارشد و استادان سطوح.

"حتی یک آزمایشگاه می تواند یک تفاوت بزرگ اگر شما واقعا در حال ساخت است که تلاش برای ایجاد یک محیط که در آن شما در حال تشویق دانشجویان به دانشگاه" هایس گفت. "آن برای شروع وجود دارد که برای شروع در قسمت با ما چگونه ما آموزش دوره های لیسانس."

هایس گفت: در سه سال گذشته او یک دانش آموز سیاه و سفید در هر یک از کلاس های خود را, اما در زمان خود به عنوان یک استاد از دانش آموزان سیاه پوست به او آموخته است ابراز کرده اند به او این تفاوت که از آن ساخته شده به یک معلم سیاه و سفید.

یکی از دانشجویان سابق خود است نادین برک هریس کالیفرنیا جراح عمومی که به تازگی در توئیتر خود نوشت هیز' نامه سرگشاده. او گفت که او بود او را تنها سیاه و سفید استاد در دانشگاه برکلی که خود را "حضور من را تغییر مسیر."

هایس گفت که تنها سیاه و سفید استاد در تاریخ منسجم گروه زیست شناسی شده تحت تاثیر قرار هر جنبه از زندگی خود را.

"تاثیر آن بر توانایی من برای بیان خودم چون یکی از مشکلات نوشتن آن نامه این بود که من نمی خواهم دانشکده به من نگاه و می گویند "من در اینجا عصبانی سیاه' 'آه خوب, او بازی, مسابقه, کارت,' " هایس گفت. "شما تعجب می کنم در مورد چگونه همکاران خود در حال رفتن به نظر شما اگر شما واقعا بیان چگونه شما احساس می شود."

هیز اضافه شده است که به عنوان یک فرد از رنگ است که اغلب وجود دارد یک انتظار یا احساس که او "خوش شانس" را در موقعیت او است و او باید برای هر چیزی بیشتر بپرسید. در نامه خود هیز ادعا شده است که پس از آوردن نارضایتی او به دین او گفت: "شما نمی توانید اثبات آن دلیل است که شما سیاه هستید ... منظورم شما تنها یکی است."

هیز همچنین گفت که او احساس کردند که او نیاز به ثابت کند که او یک "نشانه استخدام."

در نامه خود هیز بازگو تجربه در دانشگاه هاروارد در حالی که او در مقطع کارشناسی دانشجو است که در آن یک دانش آموز به او گفت: "شما در زمان من نقطه."

"این نوع از حوادث به دنبال شما را از طریق زندگی" هایس گفت. "اهمیت نهفته در آنها تقویت این ایده که به شما تعلق ندارند."

هیز اضافه شده است که از 10 سال پیش او نوشته بود یکی دیگر از باز کردن نامه به منسجم گروه زیست شناسی در مورد مسائل مشابه پس از او درخواست شده است که اعضای هیئت علمی باید یک بحث تنوع در یک عقب نشینی و بحث برنامه ریزی شده برای 15 دقیقه دوره در آخرین روز پس از شراب ساعت.

"در آن زمان من نوشت: بسیار شبیه نامه به دانشکده و گفت: "این است آنچه در آن مانند برای من هر روز از زندگی من' " هایس گفت. "به نحوی 10 سال بعد همه را فراموش کرده و در مورد آن است."

هایس گفت: پس از ترین نامه اخیر بسیاری از اعضای هیئت علمی از گروه خود رسیده و اعتراف کرد که آنها می دانستند در مورد بخش هایی از این مشکل است. او گفت که او فکر می کند که دانشکده باید عمل قبل از آن که آن را باید به قتل, اعتراضات و شورش ها و نامه های خود را در بخش دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای آنها را به درک که وجود دارد این است که یک "بحران".

ASUC سناتور Chaka Tellem که سیاه و نماینده جامعه گفت: تجارب خود را در دانشگاه برکلی تا کنون مثبت بوده است و این که او سپاسگزار بوده است در اطراف سیاه دانشجویان و استادان از طریق سازمان های مختلف آمریکایی آفریقایی مطالعات کلاس و اقامت سالن' "آفریقایی طبقه."

"مهمترین چیزی که من می خواهم به انجام است که باید گفت و گو با دانش آموزان" Tellem گفت. "من واقعا در مواجهه بسیاری از مشکلات, و من فکر می کنم آن را تا حد زیادی به کار با تقاطع. به عنوان یک مرد سیاه و سفید در پردیس من قصد ندارم به همان تجربه به عنوان یک زن سیاه و سفید و یا عجیب و غریب-شناسایی فرد سیاه و سفید."

Tellem گفت که او امیدوار است برای تقویت رابطه بین ASUC و جامعه به منظور تقویت گفت و گو و عمل است.

او اضافه کرد که او صحبت کرده است به دیگر دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه و در بر داشت که بسیاری از افراد به ویژه کسانی که در بنیادی ندارد از اساتید.

"هنگامی که شما نمی بینید بسیاری از افرادی که شبیه شما سوال خود را حس تعلق" Tellem گفت. "این قطعا foments دغل سندرم در میان دانش آموزان سیاه پوست در اینجا در کال و آن را یک مسئله بسیار مهم است که باید به آنها رسیدگی شود."

Gracelynne غرب ورودی دانشجو در دانشکده روزنامه نگاری و توضیح داد که به عنوان یک دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه سان دیگو او احساس "را به عنوان اگر ما هرگز بخشی از دانشگاه در وهله اول است." در زمان خود او و دیگران مبارزه برای یک آمریکایی آفریقایی تبار مطالعات جزئی و همچنین به عنوان یک مرکز منابع.

او همچنین بازگو اقدامات نژادپرستانه که او را دیدم مرتکب علیه مردم سیاه و سفید مانند یک Blackface-حزب مضمون یک برادری انداخت و طناب دار که یک دانش آموز سیاه و سفید موجود در یک کتابخانه.

"من هیچ علمی مربیان که من می تواند رسیدن برای پشتیبانی در چنین متزلزل زمان برای جامعه سیاه" در غرب گفت: در یک ایمیل. "من واقعا نگران فکر ورود به برنامه دیگری که در آن هویت بسیار کمتر."

Pierre-والری Tchetgen سیاه دانشجوی دکترا در دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش, گفت: اولین بار او را شنیده microaggressions بود از یک مشاور در این دانشگاه خدمات بهداشتی تانگ مرکز.

"من می خواهم وارد برخی فضاهای, و من شروع به احساس واقعا بد در سهولت گاهی اوقات در اطراف قلب من گاهی اوقات در اطراف گردن من و من واقعا نمی تواند آن را درک کنیم" Tchetgen گفت.

Tchetgen گفت: در گذشته وجود داشت یک دانش آموز-گروه سازمان یافته در دانشگاه برکلی به نام "تابو موضوعات" که در آن سیاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رو با هم و در مورد مسائل مختلف با آنها مواجه شده است.

در یک جلسه یک سیاه GSI بازگو تجارب خود را آموزش به عنوان او متوجه شده است که دانش آموزان ترجیح می دهند به نوبه خود به دیگر, به همان اندازه اشتباه دانش آموزان به جای صحبت کردن با او با توجه به Tchetgen.

Tchetgen اضافه شده است که به عنوان یک GSI او دیده می شود دانش آموزان رد دیدگاه های گوناگونی از متون مانند آفریقایی فلسفه است.

"این یک ضرر برای جامعه بزرگ نه فقط برای دانش آموزان است. دیگر دانش آموزان در حال گرفتن یک تکه آموزش و پرورش" Tchetgen گفت. "آنها آموخته اند اصول اولیه در مورد یادگیری و آموزش و پرورش و آنچه که واقعا معنی در مورد یک انسان است."

در حالی که این مهم است که سیاه و اعضای هيئت علمی Tchetgen گفت: او فکر نمی کنم آن را باید لزوما به طور پیش فرض برای دانش آموزان سیاه پوست به زوج با اساتید فقط به خاطر اینکه دیگر اعضای هیئت علمی احساس ناراحت کننده با آنها.

"من پا به برخی از استادان دفاتر که احساس مشخصه ناراحت کننده با حضور" Tchetgen گفت. "پس به چه معنا در مورد انتقادات و پیشنهادات است که آنها در حال رفتن به من در مورد ایده های من?"

Tchetgen گفت: اغلب وجود دارد انتظار است که کسانی که کمتر باید به رفع الگوهای ایجاد شده توسط موسسات و او فکر نمی کند که تنوع و شمول سمینارها انجام این کار بسیار به واقع تغییر پویایی قدرت و فرهنگ است.

"من واقعا احساس می کنم باید یک راه حل در حالی که من با این موضوع مشکل, ناگفته موضوع مشکل" Tchetgen گفت.

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن