تهدیدات متعدد از زندگی روزانه

ما در حال زندگی در یک پیچیده جدید "عادی" در جایی که ما می رویم به یاد بگیرند که به پردازش و دسته های متعدد وجو

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

ما در حال زندگی در یک پیچیده جدید "عادی" در جایی که ما می رویم به یاد بگیرند که به پردازش و دسته های متعدد وجودی تهدیدات به طور همزمان. قتل جورج فلوید بود وحشتناک نژادپرستانه کشتن. این تظاهرات بدون غارت و شورش هستند بیش از مشروع اشکال اعتراض. قتل و تظاهرات اتفاق می افتد در زمینه یک بیماری همه گیر در حال انجام است که به کشته شدن بیش از 100 ، 000 از ما. این COVID-19 مرگ و میر در حال وقوع در میان شديد tribalized سیاست است. سیاست های حزبی اتفاق می افتد در زمانی که از حمایت قانون اساسی تحت حمله از دولت است. اگر ما برای حفظ دموکراسی ما و راه ما از زندگی همه این چیزها را باید به طور همزمان. نمی توان آنها را compartmentalized. همانطور که گفتم این است که ما "طبیعی است."

تظاهرات ما شاهد و شرکت در نیست فقط یک فریاد برای عدالت برای جورج فلوید آنها خواستار اصلاحات از یک سیستم است که ستاره سرکوب و به حاشیه رانده شده آمریکایی های آفریقایی تبار از قبل از تاسیس این کشور است. نژادپرستی پخته است در راه ما از زندگی است. آن را به متوقف شود. ما نیز باید به مقابله با brutalization و به حاشیه راندن همه مردم از رنگ: Latinos, بومیان آمریکایی و آسیایی همراه با LBGTQ جامعه است. اگر ما این کار را نمی, ما نمی خواهد بود قادر به حفظ دموکراسی ما. ما نمی خواهد بود قادر به انجام این کار تا زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از قدرت حذف شده و کامل کنگره بازگشت به کنترل دموکراتیک.

COVID-19 رفتن است به جادویی ناپدید می شوند. آن است که در میان ما. این واقعیت نمی توانید از دست داد در قدرت شد. در حالی که فقدان اجتماعی فاصله در طول تظاهرات و اجتناب ناپذیر است, آن را به عنوان درک بیشتر از فقط اجتناب ناپذیر سنبله در عفونت ویروس و مرگ و میر تظاهرات باعث خواهد شد. بحران مانند فلوید قتل و در نتیجه تظاهرات در حال رفتن به رخ می دهد در حالی که این ویروس به خشم آمده است. ما نیاز به آماده شدن برای چگونه به پاسخ به این.

هنگامی که اعتراضات پایان هشدارهای عمومی در مورد نیاز به اجتماعی فاصله پناهگاه و ماسک باید قاطعانه از سر گرفت. بیمارستان های ما نیاز به به روز رسانی با نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای رسیدگی اجتناب ناپذیر سنبله. این بیش از حد را نمی خواهد اتفاق می افتد در حالی که برگ برنده دولت در قدرت و جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا.

این من به ارمغان می آورد به دیگر مصدوم شده قابل مشاهده توسط قتل و نتیجه اعتراضات: خطر از دست دادن قانون اساسی محافظت تضمین حق مسالمت آمیز جمع آوری و نشان می دهد. متمم اول قانون اساسی تضمین حق شهروندان به "جمع آوری صلح آمیز و به درخواست خود دولت است." این دقیقا چیزی است که اتفاق می افتد در 2 ژوئن در پارک لافایت در زمانی که دولت فدرال خالی پارک کشتار با گاز, فلش, بمب گذاری و تیراندازی و گلوله های لاستیکی به مونتاژ معترضان پس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند راه رفتن را به یک کمپین عکس op در مقابل کلیسای سنت جان.

این کتمان حقیقت به می گویند که هیچ یک از موارد فوق خواهد بود خطاب در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن و خدمه در قدرت هستند. این ویروس کشنده است اما نادیده گرفته شده است و در عجله برای باز کردن اقتصاد پس از رئیس جمهور نمی خواهد به اجرا برای انتخاب مجدد در بدترین اقتصاد از رکود بزرگ. نژاد پرستی شده است و ادامه خواهد داد به یکی از برگ برنده های اصلی مبارزات انتخاباتی تاکتیک. او شروع پیشنهاد خود را برای ریاست جمهوری با صحبت کردن در مورد مکزیک متجاوزان و جنایتکاران ادامه داد: این درخواست به پایگاه خود با اشاره به کشورهای آفریقایی به عنوان "shithole" سازمان ملل و امریکا نیجریه مهاجران هرگز "خود را از بازگشت به کلبه." او گفت: از شارلوتس ویل " وجود دارد "خوب مردم در بسیاری از طرف" با اشاره به نئو نازی ها و سفید supremacists. او در قفس لاتینی, کودکان در مرز جنوبی و در و در.

صرف نظر از همه این, آن را هنوز هم دموکراسی ما. اگر اعمال ما از آن ما باید از این قدرت برای جلوگیری از همه این رای گیری در ماه نوامبر و پس از آن خواستار آن است که دولت ما: حفاظت از حقوق و قانون اساسی ما توقف نژادپرستی و عمل را به ما محافظت از ویروس ها مانند COVID-19. در جدید "عادی" ما باید به یاد بگیرند که برای انجام تمام این کار را به طور همزمان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب